sobota 6. apríla 2024

Charlotte Tilbury - oplatí sa investovať do tejto značky?

 


Ahojte!

Pod vianočný stromček som dostala pár produktov od značky Charlotte Tilbury, rúž a očný tieň v ceruzke som už mala doma. Pustila som sa do testovania, nakoľko ma značka veľmi zaujímala. Doma mám mix kozmetiky z drogérie, ale aj drahších značiek. Charlotte Tilbury je pre mňa však naozaj luxusná značka a chcela som zistiť, či sa do nej oplatí investovať alebo to už zvláda aj drogéria na rovnakej úrovni... 

Asi najviac zo všetkého som bola zvedavá na Airbrush flawless foundation, ktorý má byť hybridom pleťového krému a make-upu. Make-up sľubuje, že vďaka jeho jedinečným zložkám dokáže zredukovať jemné vrásky do 22 %, a to už za 8 týždňov používania. Pleť počas celého dňa hydratuje a vraj už počas prvej hodiny nosenia zvýši zvlhčenie pleti dokonca až do 216 %. Okrem toho ju má chrániť pred škodlivými látkami zo vzduchu. Na pleti má pôsobiť veľmi sviežo, nemá sa otláčať a má byť odolný voči poteniu. 

Všetko, čo som si o make-upe prečítala sa mi veľmi páčilo. Samozrejme ma vždy odradzovala jeho cena, pretože tento make-up stojí 49,00 € (plus mínus, podľa toho, kde kupujete a či je práve v zľave) a má 30 ml. Ja ho mám vo farbe 2 Neutral, čo je pekný svetlý odtieň, ktorý mi dokonale sadol. Nanášanie make-upu bolo jednoduché, dobre sa dal zapracovať do pleti a najskôr vyzeral dobre. Pri našom zoznamovaní mi však zaliezol do vrások okolo úst. Okolo nosa mám vždy suché miesta a tam mi zaliezol taktiež a vyzeralo to strašne. Čo sa týka výdrže, tak naozaj vyzeral dobre (až na to, že bol kade-tade zalezený) 12 hodín, dlhšie som ho na sebe ešte nemala. 

Dala som mu však ďalšiu šancu a skúšala som ho s rôznymi podkladovými bázami. A nakoniec som našla kombináciu, pri ktorej je tento make-up naozaj skvelý. Avšak, bol to boj a takmer som to vzdala a tento make-up som takmer posunula ďalej. 



Zvedavá som tiež bola na Magic away liquid concealer. Značka Charlotte Tilbury na tomto tekutom korektore pracovala dlhých 5 rokov. Chceli ho dotiahnuť do dokonalosti. Má zakryť tmavé kruhy pod očami, nedokonalosti a drobné problémy pleti. Nemá zaliezať do vrások, dokonca ich má nechať pôsobiť oveľa jemnejšie. Okrem toho má pleť vyzerať rozžiarene a sviežo. Korektor sa má vďaka hubke nechať ľahučko naniesť, čo má byť príjemné hlavne pre citlivé očné okolie. 


Korektory skúšam veľmi rada, no ešte sa žiadny nedotiahol na môj milovaný Radiant creamy concealer od značky Nars. Ten je pre mňa pod oči dokonalý. Chcela som veriť tomu, že ho tento môže nahradiť. Avšak neviem, či by som si pomohla, pretože tento korektor stojí 33,00 € a má 4 ml (Nars kupujem v zľave za 25 € a má 6 ml). Avšak povedala som si, že ak ma presvedší a bude ešte lepší ako môj obľúbenec, tak si kúpim znovu. Mám ho v odtieni 2 Fair. Odtieň mi sadol perfektne a tento korektor sa veľmi ľahučko nanášal. O hygienickej stránke produktov s hubkou pochybujem, ale na druhej strane, používam ho na vyčistenú pleť a len na moju tvár. Najviac sa mi páči pod očami, kde pekne prejasní, zakryje mi tmavé kruhy pod očami. Do vrások mi nezaliezol a vydržal v dobrom stave do odlíčenia. Som veľmi spokojná a korektor môžem odporúčať. 


Airbrush flawless finish má za úlohu zdokonaliť pleť na elegantnej úrovni. Tento veľmi jemný púder má svojou ľahkosťou napomôcť zakryť rozšírené póry a nedokonalosti pleti. Má mať filtrový (retušový) efekt, ktorý pleť zbaví neželaného lesknutia sa. 

Púder stojí 48,00 €, má 8 g a mám ho v odtieni Fair. Hneď na začiatok musím povedať, že púder je produkt, na ktorý nemám veľké očákavania, pretože mám suchú pleť a make-up mi na nej zafixuje aj púder od Essence. Napriek tomu môžem povedať, že je veľmi jemnučko namletý a po nanesení na tvár som bola milo prekvapená. Robil pekný efekt akoby bola moja pleť viac vyhladená. Problém s lesknutím pleti ja nemám, preto som sa bála, či nebude príliš matný alebo veľmi krycí. Naopak, vyzeraj veľmi prirodzene a veľmi som si ho obľúbila. 


Cheek to chic je lícenka, ktorá sľubuje, že nechá pleť pôsobiť zdravšie vďaka svojmu rovnomernému rozžiareniu. Má intenzívne farebné pigmenty, ktoré sú zmiešané s veľmi najemno zomletými perlami, ktoré pleť vyhladzujú, dodávajú jej hebkosť. Navyše pleť žiari vďaka Light-flex technológií, ktorá prijíma svetlo a prekrásne ho reflektuje. 


Za posledné roky som sa naučila nosiť lícenky, čo pre mňa bol predtým boj. Lícenky mám radšej menej pigmentované, pretože tak to nepreženiem. Okrem toho sa mi páčia ružové alebo koralové odtiene. Túto lícenku mám v odtieni Sex on fire. Má 8 g a stojí 42,00 €. 
Pri prvom použití tejto lícenky som pigmentáciu po nabratí na štetec dosť podcenila. Samozrejme som to musela zachraňovať, no keď som sa s ňou naučila pracovať, zamilovala som si ju. Na pleti vyzerá tak jemne, prirodzene. Myslím, že toto nebude môj posledný odtieň. 



Beautiful skin sun kissed glow je bronzer, ktorý má pleti dodávať perfektný opálený vzhľad, a to počas dlhých 15 hodín. Je obohatený vitamínom D3 a kyselinou hyalurónovou, ktorá pleť hydratuje. Navyše má byť odolný voči potu.


Bronzer má 21 g a stojí 48,00 €. Mám ho v odtieni 1 Fair. Bronzre používam veľmi rada. V zime chladnejšie, ktoré sú už skôr ako púder na kontúrovanie, ale na jar a v lete mám radšej teplejšie. Tento je dokonalý mix, ktorý by som pokojne mohla nosiť počas celého roka. Má takú zaujímavú krémovú textúru, na ktorú som si musela zvyknúť. Bála som sa totiž, či bude fungovať aj po zapúdrovaní. Funguje. Pred aj po. Taktiež má dobrú pigmentáciu, takže ho stačí trošička. Preto si myslím, že mi toto veľké balenie vydrží aj celý život. 



Colour chameleon je očný tieň vo forme ceruzky, ktorý sľubuje efekt väčších očí. Tento trblietavý odtieň dokonale zvýrazní farbu očí. Vďaka syntetickému zafíru - minerálnemu kameňu s prírodným účinkom dodáva jemný hebko vyzerajúci efekt. Stačí len raz naniesť a vydrží dlhých 10 hodín. Vhodné sú ako na líčenie do práce, tak aj na ďalšiu párty. 


Túto ceruzku mám v odtieni Amber haze. Má 1,6 g a stojí 29,00 €. Za jeden očný tieň by som nikdy toľko nedala, no tento som mala v nejakom adventnom kalendári. Odtieň je veľmi pekný a je nositeľný ako samostatne, tak aj v kombinácií s inými očnými tieňmi. Po takýchto produktoch siaham hlavne vtedy, keď mám chuť na očné tiene, no nemám veľa času. Keď si dám tento na celé viečko, vyzerá to, akoby som si oči líčila niekoľko minút. Výdrž je tiež skvelá, nezalieza do vrások. Je to veľká láska. 



Pillow talk lipstick je rúž, ktorý sľubuje, že sadne každému typu pleti. Je dostupný v dokonalých nude-odtieňoch, ktoré sú vhodné priamo na červený koberec. Rúž obsahuje upokojujúce látky, ktoré pery vyživujú a zároveň ich chránia pre škodlivým UV-žiarením. Pery s týmto rúžom ostávajú jemné a hydratované. Pigmenty tohto rúžu dodávajú silnú farbu a dokonale reflektujú svetlo. 


Rúž mám v odtieni Pillow talk original, je ho 3,5 g a stojí 34,00 €. Rúže nosím veľmi rada a tento si ma svojím odtieňom doslova získal. Myslím si, že mi veľmi pristane, ale naozaj mám pocit, že je to odtieň, ktorý pristane takmer každému. Výdrž je taktiež dobrá a navyše mi pery vôbec nevysušuje. Ani keď mám suché šupinky na perách, tak ich veľmi nezvýrazní. Na perách je veľmi príjemný a ja som si ho veľmi obľúbila.


Čo hovoríte vy na značku Charlotte Tilbury? Skúšali ste už nejaké produkty, ak áno, ako ste boli spokojné?

2 komentáre:

  1. Ja som dostala rúž a kontúrku od sestry k narodeninám, taktiež odtieň pillow talk. Som s nimi veľmi spokojná rada by som vyskúšala aj ďalšie vecičky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár! Pillow talk je ozaj krásny odtieň, ja som taktiež spokojná. Určite vyskúšaj. A daj vedieť, čo si si vybrala :)

      Odstrániť