utorok 9. apríla 2024

Purelei Mahina club - Tropical glam edition

 

Ahojte!

Ako už viete odoberám niekoľko beauty boxov, milujem ten pocit, keď prídu a ja skúmam, čo všetko sa v nich skýva. Začala som aj piecť, nielen pre moju rodinu, ale aj pre známych a kamarátov na rôzne oslavy. A tak sa ku mne dostal aj box s pomôckami na pečenie. Jedného dňa som objavila značku Purelei, ktorá ponúkala aj box so šperkami, ktorý príde každý mesiac. Značka Purelei vyrába šperky z kvalitných materiálov, sú odolné voči vode a dostupné v troch farbách - v zlatej, striebornej a vo farbe ružového zlata. Ja som sa rozhodla pre zlatú variantu. A dnes vám ukážem aprílový boxík.

Tieto šperkové boxíky sa nazývajú Mahina club a každý mesiac príde niečo iné. Môže to byť retiazka, náramok, väčšinou sú k nim rovno aj náušnice, či iné prívesky. Neviem, ako teraz tento klub funguje, pretože som ho pol roka neodoberala, ale predtým to bývalo tak, že raz za dva, či tri mesiace bola v boxe ešte nejaká maličkosť navyše od inej značky. Veľakrát to bola nejaká kozmetika, raz to boli aj ponožky, či kľúčenka. Tento mesiac k Purelei šperkom prišiel všade vypredaný produkt od značky Trend it up, čo je značka, ktorú zoženiete len v Dm. Jedná sa o Matte contour cream v odtieni 020 dark brown. Je to tekutý kontúrovací krém na tvár. Ja som sa ho snažila zohnať všade. Naozaj. Pred pár dňami sa mi podarilo zohnať ho v tom druhom odtieni a o pár dní ho uvidíte v článku s nákupmi. Ostala som veľmi prekvapená a rada ho vyskúšam.

Ale teraz už späť k šperkom... Tento mesiac prišiel box s témou Tropical glam edition. Neviem prečo, ale očakávala som retiazku s príveskom v tvare palmy alebo mušle. A tak ďaleko som od pravdy nebola! Retiazka je tenučká a veľmi sa mi páči a prívesok v tvare mušle je ozaj krásny. Pri ňom visí ešte aj prívesok s malou bielou perličkou. Retiazka je ako stvorená na leto alebo dovolenku. 

V boxe som objavila aj nádherné náušničky, ktoré dokonale doplnia retiazku. Na náušniciach je rovnaký prívesok v tvare mušle a maličká biela perlička. 

Šperky vždy prídu zabalené v extra krabičke, a tak sú vhodné aj ako darček, ak by vám náhodou nesadli. To sa mi už stalo, ale hneď som vedela, komu sa budú páčiť a pri vhodnej príležitosti som ich dotyčnej kamarátke darovala. 

S kvalitou týchto šperkov som veľmi spokojná a nosím ich už niekoľko rokov, preto som sa rozhodla si tento box opäť predplatiť. Vždy sú to originálne kúsky, ktoré sa v ich e-shope nedajú nájsť. Tie, čo sú v boxe sú navrhnuté len pre Mahina club. 

Čo si myslíte vy? Páčil by sa vám takýto box so šperkami?


4 komentáre:

  1. Boxík so šperkami by sa páčil aj mne dokonca aj táto retiazka a náušnice by ma veľmi potešili, skvelé na leto!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Môj štýl to nie je, som zvedavá na ďalšie boxíky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V takom prípade je možnosť poslať naspäť alebo ako to robím ja, darujem ich niekomu, kto sa im poteší. Ale tentokrát je to presne môj štýl, hlavne na leto.

      Odstrániť