streda 8. septembra 2021

Júlové beauty boxy - Glossybox, Lookfantastic, Goodiebox, My little box

 Ahojte!

Máme už takmer polku septembra a ja som vám ešte stále neukázala júlové beauty boxy. Kým vám ich neukážem, mám vždy všetky produkty uložené v boxoch a ani ich nepoužívam. A na niektoré z nich sa už veľmi teším, preto je už na čase dohnať tieto resty. 

Od júlových boxov som očakávala nejaké pekné letné boxíky, ale hlavne nejakú ľahšiu kozmetiku vhodnú na leto. Či toto boxy splnili, sa dozviete v tomto článku...


GLOSSYBOX

Glossybox prišiel v júli s témou Beauty treasures. Samotný boxík bol s motívom truhlice v peknej mint farbe s mušľami na vrchu. Ten sa veľmi podaril a mne sa naozaj páči. V boxe som objavila 5 produktov...

Prvým z nich je Ultra glow highlighting & bronzing palette od značky Bellapierre. Od tejto značky bývajú produkty často v boxoch, preto som si od nich ešte nikdy nič nekúpila sama. Táto paletka sa mi však páči a učite využijem hlavne tie rozjasňovače. 

Dr. pedicure foot peeling mask od značky Grace & Stella je pílingová maska na nohy. Musím priznať, že z pílingových masiek na nohy mám celkom strach, hlavne v lete. Neraz som videla, že sa niekomu po podobnej maske zošúpali celé chodidlá. A to teraz v lete, keď nosím sandálky a šlapky, naozaj nepotrebujem. Okladám na jeseň.

Aura body fragrance mist - tropique od značky Aurikah je telový sprej s jemnou púdrovo-kvetinovo-kokosovou vôňou. Vonia veľmi príjemne a na leto mám takéto ľahučké vône veľmi rada. Tento sprej si hodím do kabelky a budem ho mať stále so sebou. 

N०1 pure aqua od značky 8X4 je anti-transpirant, ktorý má zabrániť poteniu a dodáva jemnú vôňu. Ja mám variantu pure aqua, ktorá vonia pekne sviežo. Ja však najradšej používam produkty od Rexony, preto si ho nechám v zálohe. 

A posledným produktom je Augencreme bio-wildrose od značky Alverde. Jedná sa o očný krém s bio divokou ružou. Ten niekomu podarujem, pretože mám očných krémov viac než dosť a určite nájdem niekoho, kto sa z neho bude tešiť viac. 


LOOKFANTASTIC

Lookfantastic box ma tentokrát veľmi prekvapil. Neprišiel totiž v klasickom boxe, ale v bielej kozmetickej tastičke s priehľadnou vrchnou stranou. To ma veľmi potešilo, podobnú mali aj minulý rok, len v inej farbe a tú so sebou nosím v ruksaku do práci. V júlovom Lookfantastic boxe bolo 6 produktov.

Prvým z nich je Anti-pollution leave-in spray od značky Grow gorgeous. Jedná sa o sprej na vlasy, ktorý ich má chrániť pred vonkajšími vplyvmi - napríklad znečistenie vzduchu, UV žiarenie, vyblednutie od slnka a tak ďalej. Vyskúšam ho, som naň zvedavá. 

Face + body tan mist od značky Mine je samoopaľovací sprej na tvár a telo s výťažkom z uhorky. Podobné produkty nepoužívam, posuniem ho ďalej. Verím, že sa mu niekto poteší. 

Superfood glow priming moisturiser od značky Elemis ma veľmi potešil. Značku Elemis zbožňujem. Tento produkt je hydratačná podkladová báza pod make-up, ale vraj dokáže nahradiť aj hydratačný krém alebo jemný rozjasňovač. Som veľmi zvedavá.

Beyond liquid highlighter od značky Illamasqua je tekutý rozjasňovač, ktorý už doma mám vo veľkom balení. Toto odložím do najbližšej súťaže, plánujem aj opäť urobiť advetný kalendár, tak sa môžete tešiť. 

Super lustrous lipstick od značky Revlon je rúž v odtieni 225 rosewine, čo je pekný jemný červený odtieň. Tým, že je taký krémový nie je tá farba taká sýta a na letný večer a posedenie niekde na teraske ako stvorená. Podobný odtieň v zbierke ešte nemám.

A posledným produktom je 7-second luxury all-day mask od značky Starskin. Značka Starskin je moja najobľúbenejšia značka masiek, preto sa vždy teším, keď ju nájdem v boxe. Táto maska má nahradiť 7 krokov starostlivosti o pleť v jednom kroku. Mám ich doma už tri, ale ešte som ich neskúšala. 


GOODIEBOX

Goodiebox v júli vyšiel s témou Happy moments. Je to opät klasický šuplíček, tentokrát v oranžovej farbe. V boxe som objavila 6 produktov a vzorku malých náplastí na vyrážky. 

Prvým produktom tohto boxu je Looking super juicy nail polish od značky Nails Inc. Ide o lak na nechty v peknej ružovo-červenej farbe. V lete si nechty vôbec nelakujem, no v zime si ich lakujem každý týždeň. Táto farbička je však vhodnejšia na leto, no aj tak ju vyskúšam. 

Everyday vacay coconut lip oil od značky Ciaté London je olejček na pery s kokosovou vôňou. Vôňu kokosu ja veľmi nemusím, no ako zázrakom mi v tomto produkte vôbec nevadí. Olejčeky na pery používam veľmi rada a ten, čo mám mi už dochádza, preto sa z tohto veľmi teším. 

Vitamin D barrier drops od značke de_Cure sú kvapôčky s vitamínom D, ktoré sa môžu pridávať do make-upu, či krému. Majú za úlohu posilniť prirodzenú bariéru pleti. Od značky de_Cure už mám doma očný krém, nočný aj denný a dva ďalšie produkty. Chcela by som vyskúšať celú radu tejto značky a potom urobiť na všetko recenziu. 

Woman shaving gel od značky ShaveSafe je holiaci gél pre ženy. Podobný produkt som už skúšala, hlavne na holenie nôh je to veľmi príjemné, preto ho hneď presuniem do kúpeľne. 

Brighten. Orange vitamin C body lotion od značky Naobay je telové mlieko s pomarančovou vôňou. Obsahuje vitamín C a oleje z avokáda a olív. Má za úlohu hydratovať a dodávať pokože elasticitu. 

The ritual of mehr mousse-to-oil od značky Rituals je telová pena, ktorá sa zmení na vyživujúci olejček na telo. Má dodávať hydratáciu a pekne voňať. Z tejto rady mám aj sprchovaciu penu a budem ich používať ako kombo. Ušetrím si ich však na zimu, pretože v lete olejčeky na telo nemám veľmi rada. 

Eucalyptus deodorant od značky Malin+Goetz je eukalyptový deodorant v malom balení, ktorý má neutralizovať pachy. Má sa dať jednoducho naniesť a nezanechávať žiadne stopy na oblečení. 



MY LITTLE BOX

My little box vyšiel v júli v spolupráci so značkou Albertine. Je to značka, ktorá sa zameriava na spodné prádlo a plavky. My little box máva každý rok v auguste dovolenku, preto vždy v júli príde dvojitý box. To znamená, že je v ňom vždy viac kozmetiky ako normálne a nejaká taštičky. Tentokrát je to dvojitá kozmetická taštička, navrhnutá práve značkou Albertine. Z jednej strany je farebná a z druhej so žltými pásikmi. 

V taštičke som našla After work mask od značky i+m Berlin, jedná sa o čistaci pílng a masku v jednom. Táto značka má v ponuke len organickú vegánsku kozmetiku a pochádza z Berlína. Skúšala som už niekoľko produktov tejto značky, niektoré boli skvelé, niektoré mi až tak nesadli. Túto masku určite rada vyskúšam. 

Kombucha cleansing treatment od značky fresh je čistiaci krém na tvár, ktorý sa na pleti necháva a zároveň ju hydratuje. Od značky fresh som skúšala aj ich sójový čistič pleti a ten bol skvelý, preto som zvedavá, aký bude tento. 

Eco therapy revive shampoo a condicioner od značky Maria Nila som ešte neskúšala. A ani nič od tejto značky. Som preto veľmi zvedavá, aké tieto produkty na vlasy budú. Voňajú veľmi príjemne. 

Water cream od značky Uriage je pleťový krém, ktorý má pleť hydratovať. Od značky Uriage som mala už nejaké produkty, ale je to hrozne dlho, preto tento krém rada vyskúšam. 

Hyaluron gel eye pads od značky Dr. Susanne von Schmiedeberg ma veľmi potešili. Táto značka je veľmi drahá a ja som doteraz mala len pár mini vzoriek. Takéto očné masky používam veľmi rada, vždy keď mám voľno a vždy vidím efekt. Na tieto som extrémne zvedavá. 

Bubble body wash pad od značky Takabath je produkt, ktorý dostali navyše odberatelia, ktorý majú box predplatený už dlhšiu dobu. A k tým patrím aj ja. Neviem presne, čo za produkt to má byť. Jedná sa o nejakú rukavicu do kúpeľa, ktorá obsahuje výťažky z rastlín. Má hĺbkovo čistiť a pokožku hydratovať. Som na to veľmi zvedavá. 

Posledným kozmetickým produktom je Mist´ lova lova od značky My little beauty. Má to byť sprej po opaľovaní s vôňou kokosu a tiaré kvetu. Takýto produkt sa vždy zíde a ja si ho dám do plážovej tašky. 

V boxe bola ešte veľká šatka taktiež v spolupráci so značkou Albertine. Jedná sa o šatku, ktorá sa má prehodiť cez plavky. Ja ju nevyužijem, ale podarujem ju mamine, tá už niečo vymyslí. 

Drevený hrebienok si taktiež  hodím do plážovej tašky, na to prvé prečesanie vlasov bude dobrý, no doma používam najradšej tangle teezer alebo jemu podobné kefy na vlasy. 

Konjakovú špongiu v tvare mušle taktiež veľmi nevyužijem, nakoľko si tvár čistím foreo kefkou. Niekomu ju podarujem.

A posledným produktom z tohto boxu je retiazka na slnečné okuliare. Tá sa mi veľmi páči a určite si ju na okuliare dám.


Čo hovoríte vy na tieto boxy? Ktorý by sa vám páčil najviac?

Za mňa boli všetky boxy pekné, no čo sa dizajnu týka, tak to vyhral Lookfantastic s tou bielou kozmetickou taštičkou. Čo sa produktov týka, tak to vyhral zrejme Goodiebox. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára