utorok 21. septembra 2021

Moje prvé stretnutie so značkou Estée Lauder

Ahojte!

Verím tomu, že každá z vás pozná značku Estée Lauder. Ja už dlho pokukujem po Double wear make-upe, no nikdy som si ho neobjednala. Keď si značkou nie som istá, objednám si setík miniatúr a najskôr vyskúšam tie. A takto to bolo aj so značkou Estée Lauder. Objednala som si nejaké setíky s malými produktami. Takéto setíky nájdete na e-shope Notino, odkiaľ ich mám aj ja. 

Chcela by som vám ukázať pár produktov, ktoré som už stihla vyskúšať. Nie je ich veľa, no na to, aby som si o značke urobila obraz mi to úplne stačilo. 

Prvým produktom, ktorý som vyskúšala je Day wear multi-protection anti-oxidant sheer tint release moisturizer. Najskôr som nechápala, na čo vlastne tento produkt je. Je to biely krém, ktorý sa po nanesení zmení na jemne zafarbený, rozjasňujúci zvlhčovač pleti. Tým zvlhčovačom myslím to, že pleť pekne hydratuje, čo je pre moju suchú pleť veľké plus. Navyše však zjednotí tón pleti, prejasní ju, a napriek tomu nevyzerá ako maska a ani sa necítim tak, akoby som na pleti vôbec niečo mala. Okrem toho je s SPF 15, čo znamená, že chráni pleť pred UVA a UVB žiarením. 

Ja mám len 15 ml balenie, ale z tohto produktu som taká nadšená, že uvažujem nad kúpou plnej verzie. Ak ste ho už skúšali, dajte mi vedieť ako ste s ním spokojné. 

Advanced night micro cleansing foam je pena určená na odličovanie make-upu. K tomu veľmi nemám, čo dodať, funguje tak ako má. Make-up odstráni, odlíči. A čo je pre mňa hlavné - nevysušuje. Dokonca mám po ňom príjemný pocit na pleti. Tento produkt by som si zrejme znovu nekúpila, no nemám mu, čo vytknúť a môžem ho odporúčať. 

Advanced night repair synchronized multi-recovery complex je nočné sérum, ktoré má pôsobiť proti vráskam, pleť vyživovať a hydratovať. Ja som skúšala len toto malé 7 ml balenie, preto nemôžem posúdiť, aké sú jeho účinky pri dlhšom používaní. Čo však môžem povedať je, že moja pleť ráno vyzerala skvelo, V poslednej dobe moja pleť vyzerala unavene a mdlo, no s týmto sérom bola ráno prejasnená a oživená. To s mojou pleťou dokázalo len pár produktov a tie sa stali súčasťou mojej večernej rutiny. Toto sérum si určite kúpim v plnej veľkosti, pretože si dokážem predstaviť, že pri pravidelnom používaní dokáže pomôcť aj proti vráskam. Nie že by som ich už mala tak veľa alebo také hlboké, ale prevencia neuškodí. 

Revitalizing supreme + night intensive restorative creme je nočný krém, ktorý má za úlohu revitalizovať pleť počas noci. Tento krém v kombinácií s nočným sérom sú úžasné kombo. Krém dobre hydratuje a pri dlhšom používaní má taktiež redukovať jemné vrásky. To však zatiaľ potvrdiť nemôžem, pretože aj toto balenie je príliš maličké, no na to, aby som vedela, či mi krém sadol alebo nie, úplne stačí. Krém sa ľahučko nanáša, rýchlo sa vstrebáva a na pleti nie je ťažký. Ráno je moja pleť vyživená, hebká a prejasnená. Ja som veľmi spokojná. 

Tieto 4 malé produkty mi stačili na to, aby ma to presvedčilo o kvalite značky. Preto na môj wishlist pripisujem Double-wear make-up a veľmi rada by som vyskúšala aj nejakú riasenku, pretože tie skúšam zo všetkého najradšej. 

Čo mi môžete odporučiť vy? Ktoré produkty Estée Lauder používate vy?

Tento článok vznikol v spolupráci s eshopom Notino, za čo veľmi pekne ďakujem. 


1 komentár:

  1. Ja som od Estée Lauder skúšala len nejaké vzorky, ale bola som spokojná. Double wear používa moja sestra už roky a veľmi si ho chváli.

    OdpovedaťOdstrániť