štvrtok 21. decembra 2023

Trashy, alebo zbav sa svojich smetí :D

 

Ahojte!

Pred niekoľkými mesiacmi som pod jedným videom na youtube našla slečnu, ktorá hľadala niekoho, kto by si s ňou pravidelne vymieňal kozmetické produkty, ktoré už nepotrebuje, nepoužíva ich alebo ich už jednoducho nechce. Ja si kozmetiku triedim pravidelne, ak mi niečo nesadne, hneď to vyradím, pretože mám dosť produktov, ktoré mi vyhovujú a zbytočne budem drzať niečo, čo koniec koncov nebudem používať. A tak som dlho nerozmýšľala a kontaktovala som ju. 

Takto sa zrodil náš Trashy! Najskôr nás bolo päť, potom sa ešte tri baby pridali a tak fungujeme doteraz. Aby ste lepšie pochopili o čo sa jedná, tak vám to objasním. Keď ste na rade, príde vám obrovský balík plný kozmetiky. Sú v ňom rôzne produkty od dekoratívnej kozmetiky po pleťovku, či produkty na telo. Vo veľkom kartóne máme niekoľko menších boxov, do ktorých produkty vkladáme. No a princíp je jednoduchý... Vyberiete si produkty, ktoré chcete vyskúšať, máte ich komu ďalej posunúť alebo sa vám proste len páčia a musíte ich mať :D. A vy tie produkty potom nahrádíte tými, čo už nechcete...

V utorok ku mne Trashy opäť dorazil a ja som bola prekvapená, že som v ňom našla už päť boxíkov, ktoré boli ozaj plné. 

V prvom z boxov boli nejaké krémy od značky Balea, krém na nohy od Alverde, maska na pery, make-up od Essence, ale napríklad aj lak na vlasy v deformovanom zlatom balení, ale aj zelená farba do vody pre deti.

V ďalšom boxe boli nejaké produkty na pery, opäť nejaký make-up od Essence, ale aj nejaké rozjasňovače, olej na telo, či malá voňavka. 

Laky na nechty nesmú chýbať, a tu už máme poriadnu zbierku. Sú tu nejaké od Douglas, Catrice, Gitti či Nails inc.. Ja však teraz používam len Néonail, od tejto značky by sa tu tiež jeden lak našiel, avšak v zelenom odtieni, ktorý nevyužijem. Preto v Trashy ostáva. 

Paletky očných tieňov som objavila v ďalšom boxíku. No musím povedať, že paletky od Revolution nemám rada, paletku od Catrice a Luvia už mám tiež. Naked Heat paletka je už v celkom zlom stave, myslím, že som to tu ešte nespomenula, ale do Trashy môžeme dávať aj produkty, ktoré sme používali a tie už niekedy nevyzerajú dobre. A práve to je prípad tej paletky, keby bola v lepšom stave, tak si ju určite vezmem. 

V Trashy sa však sem-tam nájde aj farba na vlasy, táto je teda dosť odvážna a u mňa si teda nový domov nenájde. Kefu na vlasy taktiež nepotrebujem a vôňu som skúšala a taktiež nič pre mňa...

V ďalšom boxíku som našla okrem iného aj riasy a riasenky. Riasenky už boli používané a tak ich nechám v balíku, pretože ja si po nikom riasenku na oko nedám. Ani len po najlepšej kamáratke. Riasy boli všetky nepoužité a jedny som si vytiahla. Produkty, ktoré som si adoptovala vám ukážem na konci.

Opäť nejaké produkty na pery, nejaké tekuté rozjasňovače, ale aj očná linka v tvare hviezdičky, či púder, lícenka a trblietky... toto všetko som našla v ďalšom boxe. Jeden produkt z tejto fotky ostáva u mňa, uhádnete ktorý?

V ďalšom boxe som objavila masku na tvár od 7th Heaven, nejakú masku v ružovom balení, telové mlieko od značky Betty Barclay, suchý šampón od značky Foamie, telový píling od The Body Shop, maskaru na vlasy (aby vám vlasy nelietali) a malý krém na ruky od značky Douglas. 

Musím priznať, že boxíky v Trashy boli hrozný chaos, a tak aj v ďalšom boxíku boli riasy, produkty na pery a holografické trblietky od Essence. Veľmi ma to vytočilo, a tak som celý Trashy preorganizovala. Som zvedavá, či to vydrží, kým sa opäť dostane ku mne. 

Ani vzorky nesmú chýbať, ja som si vzala dve vzorky od Eubos a tú vzorky medzizubnej kefky. Bolo ich v balíku ešte viac, no nechcelo sa mi to všetko fotiť.

Celkovo aj produktov bolo v Trashy oveľa viac, ale niektoré sú určené pre konkrétnu členku. Často si píšeme v našej skupine na WhatsApp a keď niektorá povie, že toto by som chcela veľmi vyskúšať, tak jej to proste prenecháme. Okrem toho v balíku nájdeme aj nejaké čaje, malé balenia gumených macíkov, či iných sladkostí, alebo aj malé sviečky, či voňavé vosky. 

A toto sú už produkty, ktoré ostávajú pri mne. Vybrala som si: 

paletku očných tieňov od značky Sleek v odtieni Level up. Rozhodla som sa pre ňu hlavne pretože som už dlho neskúšala nič od tejto značky. A povedzme si narovinu - značka Sleek, to je trošku nostalgia. Pred niekoľkými rokmi to boli paletky, ktoré sme museli mať každá. 

suchú šampón od značky Foamie som si vybrala, lebo som už skúšala niekoľko produktov tejto značky, no suchý šampón ešte nie. Mám veľmi rada ich tuhé sprchové gély, no napríklad ich tuhé šampóny neboli ktovie čo, aspoň pre moje vlasy. 

magnetické riasy bez značky som vytiahla pretože som magnetické riasy ešte neskúšala. Mám prirodzene dlhé riasy, no na nejakú špeciálnu príležitosť sa mi niekedy možno zídu. A keď nie, tak ich podarujem nejakej kamarátke.

hair finishing gel od značky Plum & Poppy som si adoptovala pretože týchto riaseniek na vlasy už mám niekoľko a používam ich takmer každý deň. Moje vlasy si lietajú kade chcú, a toto je pre mňa veľký pomocník. Takže jedno balenie do zásoby. 

O´Keffe´s lip balm som vzala pre môjho brata, pretože mu došiel balzám na pery a tento kľudne môžu nosiť so sebou aj chlapi. 

Ginseng lip oil od Essence som ale zase vzala pre seba. Olejíčky na pery mám veľmi rada, a tak dúfam v to, že si zamilujem aj tento. Vonia veľmi podivne, tak som zvedavá, aký bude na perách. 

zelené farbivo do vane od značky SauBär som vybrala pre kamarátku, pretože má dvoch chlapcov a minule som im podarovala toto isté, len modré. A veľmi sa tešili. 

Vybrala som si ešte biele trblietky od značky Miss V.I.P., ktorá mi nič nehovorí, no na nechty budú skvelé. 

Zlatý očný tieň od značky Mac mi padol do oka ihneď, a hneď som vedela, že ho musím mať. Je z rady pro longwear a nazýva sa paint pot v odtieni born to beam. Som z neho nadšená!

A posledným produktom, ktorý som si ponechala je multichrome flakes od značky Essence. Po tom sa tu v Nemecku v drogériách len tak zaprášilo a ja som si samozrejme žiadny nekúpila. Viem, že sa veľa zákazníkov sťažovalo, že štípe už na ruke, nie to ešte na očiach, no ja to potvrdiť nemôžem. Skúšala som ho však len chvíľku a potom odlíčila. Uvidíme ako prejde potom nejakým skutočným testom. 

Ten multichrome som vám ešte chcela ukázať, no je veľmi tažké ho odfotiť. Vpravo s bleskom, vľavo bez blesku. V skutočnosti dáva odlesky do studenej ružovej, bielej a zelenej farby. Som zvedavá, ako bude vyzerať v kombinácií s rôznymi očnými tieňami.


To bol náš Trashy. Už teraz sa teším, kedy sa ku mne opäť dostane a znovu vám ho ukážem. Trvá to vždy približne mesiac a pol, no teraz kvôli sviatkom to bude oveľa dlhšie. 

Čo hovoríte vy na takýto balík? Vybrali by ste si niečo? Zapojili by ste sa do niečoho takého? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára