utorok 5. novembra 2013

Adventné kalednáre


Adventné kalendáre

Skôr ako sa dostanem k samotným adventným kalendárom, ktoré sa nachádzajú u nás doma, tak musím najprv pridať niečo, čo ma v poslednej dobe najviac pobavilo. 
No schválne, skúste len tipovať, čo ukrýva tento Mikuláš? Sladkosti? Nejaké milé maličkosti? Uvidíte... (Správna odpoveď na konci článku :P)





A teraz už k tým adventným kalendárom.


Tento kalendár sme kúpili ako prvý. Je pre priateľovu mamku, pretože ona má veľmi rada pralinky. Tieto sú plnené alkohol, ale aj tak dúfame, že jej budú chutiť. Jeho cena je cca 5€.


Tento kalendár ma zo všetkých najviac zaujal. Na nič podobné som ešte nenarazila, preto som ho hneď musela vziať. Obdarovaný ním bude môj brat. 
Tento kalendár okrem čokolády ukrýva v každom okienku aj aplikáciu. Presnejšie ten kód na aplikáciu. Tým mi príde práve tento kalendár ako najzaujímavejší. Stál cca 2,50€.


Tieto máme celkom dva, teda zatiaľ ich máme my :D. Zaobstarali sme ich pre synovcov môjho drahého. Sú plnené figúrkami z Milka čokolády a obsahujú mliečnu náplň. Ich cena bola cca 5€ za kus.


Tento kalendár mi objednal drahý na internetovej stránke nejakej parfumérie. V každom okienku je ukrytá kozmetika. Z toho, čo som na internete vypátrala, by tam mali byť lesky na pery, laky na nechty, očné tiene atď.. Už aby bolo prvého, veľmi sa teším. Za tento kalendár zaplatil môj drahý 19,90 plus poštovné.


Tento kalendár som kúpila zase ja jemu. Neviem presne ako budú vyzerať tie čokoládky, ale dúfam, že pre neho budú aspoň trošku zaujímavé. Stál cca 2€.


A teraz k sľúbenému rozuzleniu, čo ukrýval ujo Mikuláš.


Áno je to saláma. Jej názov je Winter Salami, možno to vám nepríde až také vtipné, ale mne to prišlo. Čo tí výrobcovia neurobia, len preto, aby produkt predali. Nuž každopádne túto vianočnú salámu už máme doma a stále mi príde vtipná :D.




1 komentár: