nedeľa 10. novembra 2013

Glossybox

Glossybox

Ahojte! Dnes by som vám chcela opäť trošku priblížiť obsah Glossyboxu. Produkty ešte nemám odskúšané tak len tak v skratke. 


Októbrový box bol dobre namiešaný, niečo na pery, na líčka, na oči, na tvár, na vlasy.



BALANCE ME shine on tinted lip salve super soft beige lesk z limitovanej edície, je 100% prírodný. Kokosové maslo, bambucké maslo a maslo z mangových jadier sa starajú o optimálnu starostlivosť počas studených dní. 
14,22 €/10ml


GREAT LENGHTS daily moisture shampoo dodáva vlasom objem a lesk. Tento šampón som skúšala, už aj minula, ale žiadny zázrak to nebol, urobil mi tú istú službu ako aj môj Pantene. 
16,90 €/250 ml


NAOBAY oxygenating cream moisturizer obsahuje vysoko kvalitné extrakty z rastlín a rastlinné oleje. Je vhodný na suchú pleť, dodáva potrebnú vlhkosť. 
16,90 €/50 ml


LCN silky & velvety eyeshadow krémové očné tiene v ceruzkovej forme. V metalickej hnedej farbe pre jesenný look.
6,20 €/1,6 g


BELLAPIERRE COSMETICS bellapierre mineral blush desert rose minerálna lícenka, nádherná farba, veľmi sa hodí na jesenné obdobie. 
29,99 €/9 g


Tieto dve vzorky boli k boxu priložené len tak, nie je k nim žiadny popis. Ešte som ich neskúšala.


Prehľad produktov.

Ja som sa najviac potešila lícenke, ktorú som si veľmi obľúbila a používam ju veľmi často. 

Čomu by ste sa z tohto boxu potešili vy?

2 komentáre: