streda 13. novembra 2013

Glossybox

Glossybox Joung Beauty

 Glossybox Joung bol tento raz v červenej škatuli a v nej sa nachádzalo takéto vrecúško plné produktov.
Tak sa na to poďme pozrieť...






Tentokrát ma box nesklamal, dokonca ma produkty potešili. Niektoré som už otestovala, takmer minula, pretože tento box mám doma už tri týždne.





Prvým produktom, do ktorého som sa pustila bol balzám na pery. 
DADO SENS DERMACOSMETICS lip care intensiv-lipbalm obsahuje ošetrujúce zložky z rastlín, dodáva perám potrebnú výživu a vlhkosť, sa píše v popise. 
Ja o ňom zatiaľ možem povedať len toľko, že je bez parfumácie, vyzerá ako krém, je aj taký hustejší. Je biely, no na perách úplne spriehľadní. Naozaj je veľmi príjemný a o pery sa stará. Som z neho nadšená.
7,90 €/10ml



MONTAGNE JEUNESSE peel off maske gurke/schlamm maske totes meer rovno dve masky, jedna s uhorkou a jedna s výťažkami s mŕtveho mora. 
Jednu som testovala ja, jednu môj drahý. Nenašla som nič výnimočné, na tvári sa správali presne tak ako aj moje masky od Avonu a aj pleť po nich bola presne taká istá. Takže nič, do čoho by som šla znovu. 
2x0,69/2x6ml


PALMOLIVE magic softness duft schaumseife pumpička vytvára z tekutého mydla penu, príjemná vôňa.
Zatiaľ tekuté mydlo máme, takže sme toto ešte neskúšali, určite neskôr napíšem o ňom viac.
2,49 €/250 ml


MIRO COSMETICS love kollektion: i love... eau de toilette jedna z troch variácií z tejto kolekcii, neviem popísať túto vôňu, pretože som ju ani neotvorila. Vôní mám dosť, zrejme ju niekomu podarujem. 
9,95 €/50 ml


SKINETICA anti-blemish na čistenie pleti, pár kvapiek na vatový tampónik, produkt pochádza z Veľkej Británie, čo mi je veľmi sympatické.
Používam ho každý večer a môžem povedať, že sa mi zatiaľ žiadna nová vyrážka neurobila. Určite rada vyskúšam aj iné produkty.
3,50 €/15 ml


Prehľad produktov.

Veľmi ma z tohto boxu potešil balzám na pery a produkt od značky Skinetica. Čo by potešilo vás?


1 komentár: