sobota 23. novembra 2013

Glossybox

Glossybox


Tento box ma nesmierne potešil. Výber produktov je podľa mňa tento mesiac fakt geniálny. Box mám už pár dní doma, no produkty som ešte neskúšala, takže z vlastnej skúsenosti nič písať nebudem... Bola som na operácií, preto sa aj blog na istú dobu odmlčal, teraz mám trošku času, som týždeň doma, tak sa budem snažiť veľa písať. 
Ale už späť k Glossyboxu.




ANNEMARIE BORLIND BB cream, píše sa o ňom, že je vraj multitalent. Zatiaľ nemôžem nič potvrdiť, neskôr určite bude recenzia. 
Cena tohto produktu je 18,90 € / 50 ml, táto vzorka má 15 ml a je v odtieni Almond

EMITE MAKE UP očný tieň, o tomto mono očnom tieni sa píše, že je vysokopigmentovaný, dá sa použiť na sucho ale aj na mokro.
19,00 € / kus, toto je plné balenie produktu a je v odtieni dams

MINERS COSMETICS rúž, tento rúž je vraj tmavej bobuľovej farby, má matnú textúru.
4,95 € / 4 g, odtieň Vixen

MODEL CO cheek+lips, produkt na líčka a pery, má dodávať sviežu ružovú farbu líčkam aj perám, ktoré sedia ku každému odtieňu pleti. 
24,00 € / 10 ml, odtieň rosy red

THE BODY SHOP sprchový gél, je s ovocno-sviatočnou vôňou brusníc, špeciálne vytvorený na Vianoce.
Originál produkt stojí 7,00 € / 250 ml, táto vzorka obsahuje 60 ml


Ako sa vám páčia tieto produkty? Ktorý by ste radi vyskúšali alebo si o ňom radi prečítali nejakú recenziu?

A ešte som chcela napísať, že Glossybox prišiel aj tento rok so špeciálnou vianočnou edíciou boxu, ktorého množstvo je limitované. Bude obsahovať len produkty v originálne veľkosti (žiadne vzorky). Určite o ňom znovu napíšem a veľmi sa naň teším.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára