nedeľa 31. marca 2024

BeautyLove - Happy easter, veľkonočné vajíčko plnené kozmetikou

 Ahojte!

Veselú Veľkú noc vám prajem! Ja túto Veľkú noc trávim v práci, no chcela som vám ukázať, čo ma práve na tieto sviatky potešilo. Je to takéto krásne veľkonočné vajíčko od BeautyLove. Vajíčko stojí 39,95 €, no ja som ho kupovala s 10% zľavou. Má obsahovať produkty v hodnote 169 €. 

Vajíčko sa mi na prvý pohľad páčilo a takýto pekný boxík by sa určite dal použiť znovu pre nejakého malého kupača. Bolo aj celkom ťažké, preto som už bola veľmi zvedavá na produkty v ňom.

Prvým produktom je Expression control serum od značky M. Asam. Je to sérum, ktoré obsahuje dva peptidy, ktoré pôsobia proti mimickým vráskam. Má to byť ozajstný zázrak na vyhladenie pleti. Pri pravidelnom používaní má zanechať poznateľné a viditeľné výsledky. Obsahuje taktiež kyselinu hyaluronovú. Toto maličké 5 ml balenie stojí 9,99 €.

O značke M. Asam som vám už písala, ale len o dekoratívke. Mám však čoraz viac aj ich pleťovky, preto určite čoskoro bude recenzia. 

Paradise length rice milk shampoo + conditioner od značky Ahuhu obsahujú revitalizačné ryžové mlieko a ochranný hrnečník. Vo vlasoch podporujú ich elasticitu, a tým znižujú ich lámavosť a poškodenie. Šampón má 50 ml a stojí 2,95 € a kondicionér má 75 ml a stojí 6,99 €.

Značku Ahuhu už poznám, ale tento šampón ani kondicionér som ešte neskúšala. Veľmi pekne voňajú, hneď si ich postavím ku vani, aby som ich otestovala. 

Pro-Perfecting collagen primer touche éclat od značky Avant je ľahký univerzálny primer, ktorý má pleť vyhladiť a dokonale pripraviť na make-up. 

Tento primer som už mala a naozaj je skvelý. Hrozná je len tá cena, pretože toto 30 ml balenie stojí 82,00 €. Avšak značka Avant býva v beauty boxoch pomerne často. Predtým som o značke vôbec nepočula. 

Lip liner No. 2 od značky Jean D´Arcel je kontúrovacia ceruzka na pery, ktorá má stabilnú, no jemnú konzistenciu, obsahuje minerály. Má mať dobrú výdrž, zabrániť rozmazávaniu rúžu. Táto ceruzka na pery stojí 12,00 €.

Ceruziek na pery mám doma tak veľa, že neviem, čo s nimi. Táto má však naozaj pekný odtieň, ktorý určite využijem. 

Sensual glow rich créme lipstick od značky Oulac je rúž s vyhladzujúcou krémovou textúrou. Je obohatený o éterický olej z ruží, kakaový olej a ďalšie hydratačné zložky. Rúž má 4 g, stojí 9,99 € a je v odtieni Babe.

O tejto značke som ešte nepočula, no musím uznať, že ten rúž vyzerá luxusne. Má aj veľmi pekný odtieň, ktorý určite využijem. 

Jumbo eye pencil od značky Nyx je biela ceruzka, ktorá sa dá použiť ako rozjasňovač, očná linka, očný tieň, či podkladová báza pod očné tiene, pričom zvýrazní každý odtieň. Je v odtieni Milk, má 5 g a stojí 5,99 €.

Túto ceruzku som pred rokmi videla naozaj všade. Ja som ju nikdy nemala, preto asi prišiel čas ju vyskúšať. 

Lash sculpt lengthening & volumizing mascara od značky Anastasia Beverly Hills je riasenka, ktorá má riasy predĺžiť a dodať im objem. Nemá opadávať, rozmazávať sa a ani tvoriť hrudky. Riasenka má 10 ml a stojí 28,99 €.

Túto riasenku mám už doma a dokonca ste ju už mohli vidieť v mojich najobľúbenejších produktoch za rok 2023, čo sa dekoratívnej kozmetiky týka. Takže viac o nej zistíte v tom článku. 

Blush Eau de parfum od značky Kappa je zmyselná romantická vôňa vhodná na leto. Jej kvetinové, ovocné a ľahké korenisté tóny natrafia na orientálne akordy ako vanilka a mošus. Táto vôňa má 40 ml a stojí 12,99 €. 

Od značky Kappa mám už niekoľko vôní, ktoré som taktiež našla v boxoch. Veľa som ich však už darovala, no táto mi úplne sadla. 

Okrem kozmetiky som vo vajíčku objavila ešte Carrot cake mix od značky Just spices, čo je mix na mrkvový koláč, ktorý sa v najbližších dňoch chystám urobiť. Má 70 g a stojí 5,99 €. Amicelli sú lieskovo-orieškové trubičky v mliečnej čokoláde, ktoré zbožňujem. Veľmi som sa potešila, že som ich vo vajíčku našla. Majú 225 g a stoja 3,69 €.

Celkovo ma tento boxík veľmi potešil. Všetky produkty sa mi páčia a ostávajú u mňa. Navyše niečo sladké k tomu, čo viac dodať. Toto vajíčko sa veľmi podarilo!

Čo hovoríte vy na toto veľkonočné vajíčko? Páčilo by sa vám?



3 komentáre: