nedeľa 25. februára 2024

Aké sú produkty od značky M. Asam?

 Ahojte!

Dnes by som vám rada predstavila značku M. Asam, ktorá má v Nemecku veľký úspech. Značka vznikla v meste Landau v Nemecku. Príbeh tejto značky začína už v roku 1963, no na nemecký trh bola uvedená až v roku 2000, kedy to prevzala nová generácia. Manželia Mirjam a Marcus predstavili prvú radu Vino Gold, ktorá sa predáva dodnes. Išlo o anti-aging radu, ktorá brala silu práve z hrozna. V roku 2003 začali predávať najskôr pomocou teleshopping kanálu HSE24, kedy sa značka dostala do povedomia a nastali prvé úspechy. V roku 2005 značka expandovala do USA, no a o dva roky neskôr to už bola aj Austrácia, Japonsko, Čína, Rusko a potom už aj od Španielska po Bulharsko. 

Veľký úspech značky začal podľa mňa však až v roku 2018, kedy sa dostala do drogérií Dm a Rossmann. Dnes už samozrejme majú aj vlastný e-shop a samozrejme aj aplikáciu, kde za nákup produktov zbierate body, ktoré je možné vymeniť za zľavy. 

Ja som už pred 6 rokmi skúšala ich Magic finish make-up, kedy ho začali propagovať prvé youtuberky. So zľavovým kódom niektorej z nich som si ho objednala. Vtedy mi celkom vyhovoval... 

Po rokoch som sa rozhodla, že si ho objednám znovu. Vyhľadala som teda zľavový kód a išla na ich e-shop, kde som pohádzala do košíka všetky produkty, čo ma zaujímali... a dnes sa na ne lepšie pozrieme. 


 Začnem teda týmto make-upom. Má to byť 4v1 produkt, čo znamená, že má nahradiť podkladovú bázu, make-up, korektor a púder. Má sa prispôsobiť tónu pleti, zmatniť ju a zamaskovať nedokonalosti a začervenania pleti. Má aj SPF 30. Je ho 30 ml, čo je také klasické balenie make-upu a jeho cena je 26,99 €.

Make-up som si vybrala v svetlej variante. Existujú len dve, pretože sa má vraj prispôsobiť každému tónu pleti, no ja môžem povedať, že ten tmavší, sa až tak dokonale mojej svetlej pleti neprispôsobil. Tento svetlý dokonale. Veľmi dobre sa nanáša, a to ako prstami či štetcom, tak aj hubkou. Problém však u mňa nastáva v koncepte tohto produktu, pretože má nahradiť aj púder a tak je po nanesení na pleť dosť suchý. Na mastnejšu pleť to musí byť skvelé, pretože dobre zmatňuje. No na mojej suchej pleti samozrejme zvýrazní každú suchú šupinku a zalezie mi do vrások. Lepšie funguje s dobrým krémom alebo s hydratačnou bázou. Krytie má naozaj dobré, no namiesto korektoru pod oči by som ho nepoužívala. 

Magic finish perfect me má byť transparentný make-up, ktorý má urobiť dokonalý no make-up look. Má pleť vyhladiť a hydratovať. Používať je ho možné samostatne alebo ako podkladovú bázu pod make-up. Má taktiež 30 ml a stojí 26,99 €.

Mňa tieto bezpigmentové make-upy vôbec neoslovili, pretože make-up, ktorý nekryje a len pleť vyhladzuje, je pre mňa len podkladová báza. Tak je to aj v prípade tohto produktu. Má gélovú konzistenciu a na pleti je veľmi príjemný. Na moju suchú pleť je skvelý, pretože naozaj dobre hydratuje a schová mi nejedno suché miestečko. Samostatne som ho použila asi raz, pretože sa mi osvedčil viac ako podkladová báza, a to aj pod make-up, ktorý som vám už predstavila. 

Magic finish final touch setting powder má byť fixačný púder, ktorý je obohatený o kyselinu hyalurónovú, Je veľmi jemnučko namletý, aby sa dal ľahko nanášať a perfektne fixoval. Púder má 15 g a stojí 19,99 €.

Môžem potvrdiť, že je púder naozaj veľmi jemnučký a preto sa najlepšie nanáša labutienkou, ktorá bola súčasťou balenia. Púder je bezfarebný, preto je vhodný pre každý tón pleti. Make-up naozaj dobre fixuje a napriek tomu, že som sa bála, tento na mojej pleti vyzerá dobre. Nie je vôbec taký suchý, nezvýrazňuje suché miesta. Ja ho používam veľmi rada, dokonca rozmýšľam, že toto bude produkt, ktorý si od značky M. Asam objednám znovu. 

Magic finish satin bronzer má byť púdrové bronzujúce duo, ktoré obsahuje dva harmonizujúce odtiene - gold & hazel. Má byť vysoko-pigmentovaný, obsahuje vitamín E. Bronzru je 6,5 g a stojí 14,99 €.

Neviem, čo by som tomuto produktu mohla vytknúť. Má pekný odtieň, ktorý sa mení podľa toho ako odtiene pomiešate. Na jar a leto mám rada takéto teplé odtiene. Je naozaj dobre pigmentovaný, no keď si dáte pozor, dobre sa s ním pracuje. Je naozaj dobrý a ja som si ho obľúbila. 

Magic finish satin blush je vysoko-pigmentovaná lícenka, ktorá je vhodná pre každý tón pleti. Je v odtieni Peachy rose. Má veľmi jemné pigmenty, ktoré zaručujé ľahké nanášanie a perfektnú výdrž. Má mať saténový efekt. Lícenka má 4 g a stojí 9,99 €.

Musím povedať, že som si odtieň tejto lícenky zamilovala na prvý pohľad. Veľmi sa mi páči aj ako vyzerá na pleti, naozaj má krásny efekt, taký jemne matný, no ale ani lesklý. Lícenka je dobre pigmentovaná, preto ju nanášam opatrne a radšej dám dve jemné vrstvy ako to hneď prehnať. Pri tejto lícenke nie je ani cena taká hrozná, že by som si ju aj kúpila znovu. 

Cat eye volume mascara je riasenka, ktorá má dodávať objem, riasy vytočiť a definovať, ale aj poriadne predĺžiť. Má naozaj veľmi čiernu farbu a kefku tvarovanú tak, aby zvýraznila hlavne vonkajšie riasy pre efekt mačacích očí. Riasy má navyše vyživovať, pretože obsahuje vitamíny z rambutánu (ovocie). Riasenka má 10 ml a stojí 17,99 €.

Keď som sa už rozhodla u M. Asam objednávať, vedela som, že musím vyskúšať aj riasenku. Táto mala skvelé recenzie, preto ma predbehla moja zvedavosť a skončila v nákupnom košíku. A naozaj môžem potvrdiť, že tie recenzie neklamali. Naozaj predĺži, aj keď o to mi tak nejde, pretože mám riasy prirodzene dlhé. Čo však od riaseniek očakávam je objem. A ten robí. A naozaj úžasný! Stačia mi dve vrstvy a som spokojná. 

Magic finish lash curler sú klieštiky na riasy, ktoré sľubujú, že riasy ostanú vytočené počas celého dňa. Silikónový vankúšik zaručuje, že sa riasy nebudú lámať. Klieštiky stoja 9,99 €.

Potrebovala som nové klieštiky na riasy, tak som ich prihodila do košíka. Neverila som, že môžu byť medzi klieštikmi také rozdiely, pretože všetky vyzerajú rovnako a aj fungujú na rovnakom princípe. Keď však porovnám tieto s tými, čo mám doma, som nadšená. Nevytrhli mi ani jednu riasu, ani jednu mi nezlomili. Riasy sú po ich použití naozaj pekne vytočené a ja nemôžem byť spokojnejšia. 

Satin lipstick sparkling diamond je žiarivý rúž pre elegantný efekt. Má mať dobrú výdrž, pery hydratovať a rozžiariť ich. Rúž má 3 g a stojí 13,99 €.

Neviem, či by som toto nazvala rúžom. Podľa mňa je to skôr balzám na pery s veľa trblietkami, ktoré sú však na perách dosť nepríjemné. Samostatne podľa mňa tiež nevyzerá veľmi dobre, no ako efekt na nejaký rúž si to viem predstaviť. Ešte som to však neskúšala, pretože som chcela poriadne otestovať tento produkt. Ako balzám na pery bez tých trblietok by bol skvelý, no tie trblietky škriabu, a preto ho veľmi nepoužívam. A za tú cenu ho ani len neodporúčam. 

Skúšala som ešte vzorku krému s retinolom, bol dobrý, no či by mi sadol sa dá z takej malej vzorky ťažko posúdiť. Pleťová maska bola na dve použitia a bola veľmi príjemná. Ampulky som mala dve, no vyšli mi z nich 4 použitia. Ampuliek mám doma ešte niekoľko a popravde, som asi lenivá na to, aby som ich pravidelne používala. 

Aby som to zhrnula... Značka M. Asam má okrem skvelej pleťovky aj produkty z dekoratívky, ktoré sa oplatí vyskúšať. Niektoré nie sú však nič výnimočné a viac si ich nekúpim, no našla som medzi nimi aj produkty, ktoré používam naozaj rada. Púder, lícenku, bronzer a riasenku by som si pokojne kúpila znovu. 

Čo hovoríte vy na tieto produkty? Poznáte značku M. Asam? Skúšali ste už niečo?


3 komentáre:

  1. Od tejto značky som ešte nič neskúšala, no ten make-up som si tiež už všimla. Ja mám mastnú pleť, preto by možno stál za vyskúšanie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niektoré ich produkty stoja za vyskúšanie, hlavne ich pleťovka. Na mastnú pleť ho môžem odporúčať.

      Odstrániť
  2. Ja túto značku vôbec nepoznám.

    OdpovedaťOdstrániť