utorok 20. februára 2024

Gliss nočný elixír na vlasy s rozštiepenými končekami

 Ahojte!

Konečne som sa po dlhšej dobe dostala ku počítaču a rozhodla som sa dokončiť si články, ktoré mám rozpísané. Taktiež dokončujem články o vianočných darčekoch (áno, až tak pozadu som) a januárových beauty boxoch. 

Dnes som sa však rozhodla začať produktom, ktorý ma trošičku očaril. Je ním nočný elixír, ktorý je určený na vlasy s rozštiepenými končekami. Je z rady Gliss a vyrába ho značka Schwarzkopf. Od Schwarzkopf som už dlho nič nemala, ani len šampón, no po vyskúšaní tohto produktu som sa rozhodla, že to musím napraviť a opäť niečo vyskúšať. 

Vráťme sa však k tomuto elixíru. Je v peknej elegantnej fľaške s pumpičkou, pričom samotná fľaštička je z tmavo-modrého skla a pumpička je klasicky plastová v čiernej farbe. Produktu je 100 ml, spotrebovať sa má do 12 mesiacov od otvorenia. Stojí okolo 7 € až 8 €.

Tento nočný elixír je dostupný v troch variantách - pre suché vlasy, pre poškodené vlasy a na rozštiepené končeky vlasov. Ja mám samozrejme ten na rozštiepené končeky vlasov, ktorý najviac potrebujem. Nebudem vám klamať a prezradím vám, že od korony som si vlasy strihala doma sama, a doteraz som u kaderníčky nebola. Nechávam si vlasy rásť, no dostávajú dosť zabrať - často si ich žehlím a navyše si ich aj sama farbím, a to obyčajnou farbou z drogérie. Moje vlasy sú často rozlietané a rozštiepené končeky vlasov je niekedy vidieť. Sama pociťujem, že by bolo na čase vlasy opäť ostrihať, no ja som momentálne s dĺžkou mojich vlasov veľmi spokojná a nechcem to meniť. Preto som sa rozhodla dať tomuto produktu šancu, však možno urobí v noci zázrak a ja sa jedného dňa zobudím krásna :D. A ak nie, tak aspoň moje vlasy. 

Gliss bezoplachový nočný elixír sa ako už názov prezrádza, nanáša na vlasy večer, najlepšie pred spaním. Má počas noci rekonštruovať vlasy a dlhodobo ich regenerovať. Noc využíva na to, aby prenikol hlboko do vlasového vlákna, kde pomocou HaptIQ systému vytvára nové mikrovlákna. 

Elixír je možné používať každý večer, a to tak, že ho vmasírujete do suchých alebo mokrých vlasov. Majú sa používať 2 až 4 pumpičky, no ja ich používam viac. Niekedy dokonca aj 8. Dávam ho do končekov vlasov a tročku aj do dĺžok, ale ku korienkom vlasov nikdy. Elixír sa má rýchlo vsiaknuť a na vankúši nezanechávať žiadne stopy, čo môžem len potvrdiť. Pri prvým použitiach som ostala šokovaná, ako rýchlo sa mi do vlasov vsiakol. Nevedela som, či je to normálne alebo sú moje vlasy tak extrémne suché. A tak samozrejme, naozaj nezanecháva žiadne stopy na vankúši. Okrem toho elixír pekne vonia. Veľmi pekne. 

Elixír na vlasy od čiernej hlavy ma prekvapil aj svojou konzistenciou. Myslela som si, že bude olejovitý, a preto som ho najskôr nechcela ani vyskúšať. Je však krémový, no nie príliš hustý, ani príliš riedky. Skvelo sa s ním pracuje, dobre sa nanáša do vlasov. 

Ráno po prebudení vlasy nemám také rozlietané ako normálne, čo je už pre mňa malý zázrak. Mám aj pocit, že sa mi dajú oveľa ľahšie rozčesať, ako keď na ne nič nepoužijem. Okrem toho nie sú nijak zaťažené, akoby ste na ne ani nič nepoužili. Nie sú ani polepené, čoho som sa obávala. Proste moje vlasy tento produkt zbožňujú a vyzerajú po ňom oveľa lepšie. 

Aby som to zhrnula... Myslím si, že tie končeky, ktoré už rozštiepené sú, nezacelí. No mám pocit, že sa ich stav nezhoršuje a po použití tohto elixíru vyzerajú zdravšie. Používam ho už niekoľko týždňov a som veľmi spokojná. Balenie číslo dva je už taktiež doma. Som veľmi vďačná, že som tento malý zázrak objavila. Moje vlasy si ho obľúbili a ja taktiež. 

Čo naň hovoríte vy? Skúšali ste ho už?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára