utorok 27. februára 2024

Moje narodeninové a vianočné darčeky 2023

 Ahojte!

Už dávno máme po vianociach a ja rada pozerám videá a články o tom, čo dostali ostatní pod stromček. Neberiem to ako vychvaľovanie, ale skôr ako inšpiráciu, pretože vždy nájdem niečo, čo by bolo praktické aj pre mňa alebo niečo, čo je skvelý tip na darček pre niekoho z mojich blízkych. A keďže sa snažím dohlať všetko, čo som zameškala, tak vám moje darčeky ukážem až dnes...

Ja oslavujem v decembri ešte aj narodeniny, preto je tých darčekov o čosi viac, a preto o všetkých darčekoch robím iba jeden článok. Nejdem dlho zdržovať, pretože je toho celkom dosť...


Ako to už býva, na narodeniny sa kvetom proste nevyhnem... Nie som veľkým fanúšikom rezaných kvetov a kytíc, pretože sa z nich môžeme tešiť len obmedzenú dobu. Od mojej šéfky som dostala krásnu kyticu, ktorú môžete vidieť ako prvú fotku. Od kamarátky Peggy maličkú ikebanu a sviečku v tvare vajíčka, ktorá je z včelieho vosku, obidva tieto krásne darčeky vyrobila sama. A od dvoch kamarátok - Ingrid a Marity, som dostala nádhernú vianočnú ružu. 

Sladké mám rada, preto sa čokoláde a bonboniérkam k narodeninám teším viac ako kvietkom. A pokiaľ mám to šťastie a môj manžel všetko nepoje, tak sa niečo ujde aj mne :D.

Kinder čokoládu zbožňujem, takisto ako aj Milku. A Ferero Rocher je niečo, čo si sama len tak nekúpim, o to viac sa teším, keď ho dostanem k narodeninám. 

Dostala som ale aj iné veci, a to nejaké svietniky, ktoré sa mi veľmi páčia, kartovú hru Skyjo, ktorú som vôbec poznala, podložky pod poháriky, na ktorých sú jelene a stormy a malé servítky, na ktorých je nápis HoHoHo ich mag dich so!, čo znamená mám ťa tak rád. Dostala som aj poukážku na nákup v hodnote 20 €, ktorá sa dá použiť vo veľa e-shopoch v Nemecku, ako napríklad Amazon, Douglas, Sephora a mnoho ďalších. Niečo si určite vyberiem, zatiaľ som na to nemala čas. 


Od kamarátky Kasii som dostala doslova darček. Zlatý darček, v ktorom boli sviečky, mini vianočné gule, trblietavé šišky, malé čokoládky od Milky a samozrejme svetielka. Celé to bolo postavené na zlatom okrúhlom podstavci, na ktorom boli pripevnené štyri ružové stromčeky. Okrem toho k tomu bol zlatou mašľou pripevnený ružový zápisník a maska pod oči od značky Yeuty. 

Od Ježiška Kasii som potom ešte pod vianočný stromček dostala tento setík od značky Lancôme. Veľmi som sa mu potešila, pretože som vôňu Trésor mala na mojom wishliste už veľmi dlho. Vonia ozaj skvelo! 

Pod vianočný stromček som si priala nový kôš na prádlo. Keďže náš starý už vyzeral otrasne, bolo na čase ho nahradiť. Tento sa mi páčil, chcela som ho síce v béžovej farbe, ale nakoniec som rada, že je modrý. Čo vám poviem, po tridsiatke si prajete veci ako kôš na prádlo, ručný mixér a novú žehličku :D. 

Okrem toho som si priala novú tašku na notebook, pretože som pred pár mesiacmi kúpila nový notebook, ktorý o dosť väčší ako ten starý, a tak by sa mi do starej tašky nezmestil. Vybrala som si šedú tašku, ktorá ma svojou kvalitou veľmi prekvapila. 

Okrem toho som si vybrala ešte niekoľko UV lakov na nechty od značky Néonail. Celkovo o Néonail už chystám článok, o tom čo to je, o značke, o tom, ako to ja používam... Sľubujem, že článok výde už čoskoro. 

A takto sme sa pomaly, ale isto presunuli ku mojej obľúbenej časti, a to je kozmetika. Musím povedať, že nič som si nepriala tak veľmi, ako konečne vyskúšať značku Charlotte Tilbury. Viem, aká je značka drahá, preto som nedúfala, že ju naozaj dostanem. O to väčšia bola moja radosť. A to rovno päťnásobná!

Dostala som Airbrush flawless foundation, čo má byť make-up hybrid s pleťovým krémom, ktorý pôsobí proti vráskam. Recenzie na tieto produkty budú čoskoro, ešte som vo fáze testovania. 

Magic away liquid concealer je korektor na zakrytie kruhov pod očami a nedokonalostí pleti. Som naň veľmi zvedavá. 

Airbrush flawless finish - complexion perfecting micro powder je púder, ktorý má byť veľmi na jemnučko mletý a má robiť dokonalú pleť a dobre zafixovať make-up. 

Beautiful skin sun-kissed glow bronzer je bronzer, ktorý sľubuje efekt prirodzeného opálenia. Navyše má obsahovať vitamín D3.

A posledným produktom je Cheek to chick - swish & pop blusher, čo je lícenka s dvomi farbami, ja som si priala odtieň sex on fire. 

Okrem značky Charlotte Tilbury som si želala lícenku Bloom od značky Natasha Denona. Tá sa mi hrozne páčila, keď som ju videla u kamarátky a asi som jej s tým už išla na nervy, a tak mi jednu zaobstarala. Určite na ňu urobím recenziu, pretože táto lícenka si proste zaslúži vlastný článok :D. 

Okrem lícenky som dostala ešte Fix+ stay over fixačný sprej od značky Mac, z ktorého som mala taktiež veľkú radosť, pretože mi môj akurát došiel. Aká náhoda :).


A ako posledné som dostala poriadnu nálož masiek na tvár, na pery, pod oči, ale aj pien a solí do kúpeľa. Z masiek a vecí na kúpanie sa teším vždy, no ešte oveľa viac v zime, keď mám na škúšanie nových produktov čas. A hlavne, keď si často doprajem horúci kúpeľ a me time. 

Ďakujem každému, kto si na mňa spomenul a za všetky tieto darčeky som nesmierne vďačná...

Aj vy ste dostali tak veľa darčekov? Ja som si všimla, že som tento rok nedostala absolútne žiadne oblečenie, dokonca ani len ponožky :D. 

Dajte mi vedieť, či sa vám niečo zapáčilo, alebo či sme dostali dokonca niečo rovnaké. 


1 komentár:

  1. To sú naozaj krásne darčeky, tiež by som sa potešila každému z nich!

    OdpovedaťOdstrániť