štvrtok 6. februára 2014

Liebster award tag 2

LIEBSTER AWARD TAG 2 

Keďže ma nominovala ešte jedna blogerka, a to Janka z blogu kissinka7.blogspot.sk, tak som sa rozhodla tento tag vypracovať znovu. No nie celý, ale iba otázky od Janky.

10 vecí o mne nájdete TU.

Otázky od Janky

1. Aký máš zlozvyk?
Často chodím po špičkách a sama neviem prečo. Je to divný zlozvyk, ale ja si to niekedy ani neuvedomím a kráčam tak. Áno, aj po meste. :D

2. Čo ťa dokáže potešiť?
Ach, toho je veľa, ja sa teším aj z maličkostí.
3. Ktorý kozmetický výrobok je tvoj miláčik?
Tak tých je celkom dosť. Písala som článok o mojich TOP produktoch a každý z nich je môj miláčik. Článok nájdete TU

balzam na pery od I love...


4. Čo by si na sebe nikdy nezmenila?
 Ťažká otázka. Rada by som ostala taká, aká som. Ale so zmenou vizáže by som problém nemala, pokiaľ by to nebol nejaký extrém.

5. Jedlo, ktoré miluješ a nemáš rada?
Milujem vyprážaný syr, pizzu, špagety, cestovinový šalát, rezne. Nemám rada bryndzové halušky, paradajkovú polievku a jedlá, v ktorých je veľa smotany.
6. Čo by si si nikdy neobliekla?
Ako mladšia som nosila obtiahnuté tielka nad pupok. Teraz by som to na seba nedala ani za svet. 

 7. Bez čoho si nevieš predstaviť deň?
Najviac asi bez môjho priateľa. Sme spolu každý jeden deň (celý čas v práci a potom aj doma) a už si deň bez neho neviem ani len predstaviť. 

Ja a môj veľký ochranca (môj priateľ)

 8. Čomu dávaš prednosť zlato, striebro či bižu?
Tak za mňa je to určite striebro, pretože sa mi páči najviac, ale mám aj veľa bižutérie. 

9. Farbíš si vlasy? Ak áno, akú farbu používaš?
Áno, farbím si vlasy. Moja prirodzená farba mi príde taká o ničom, tak sa farbím. Farbu, ktorú používam ste už mohli vidieť TU.

10. Čo ti dokáže urobiť najväčšiu radosť?
Najväčšiu radosť mi robí moja rodina, môj drahý, priatelia a teraz už aj náš maličký Charlie. 

Charlie





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára