utorok 25. februára 2014

Nápad na večeru alebo menšiu párty :)

Mini pizza :)

Alebo nápad, čo na večeru...

 Ahojte! Dnes žiadna kozmetika, len taký menší nápad alebo inšpirácia, ja som sa na tento recept inšpirovala v časopise, no trošku som si upravila, podľa toho, čo sme práve doma mali...

 Takto vyzerala fotka v časopise, tam to nazvali párty pizza.



Cesto si urobíte veľmi jednoducho - múka, mlieko, trošku oleja, soli, suché droždie. A nechať vykysnúť.


Na omáčku to bolo horšie, chcela som na ňu použiť paradajkový pretlak, ktorý sme samozrejme zabudli kúpiť (hlavná vec, že sme si napísali zoznam :D).
Takže na masle opražená cibuľka, následne rozdusená spolu s paradajkami. A potom sme pridali už len kečup, oregano a soľ.


Keď cesto vykyslo, vzala som si mištičku, ktorou som z cesta vykrajovala tvar kruhu.


Zbytok cesta som použila potom na nový krúžok.


Takto vyzeral potom ten tvar cesta. 


Potom som si natrela plech olejom, položila naň tieto krúžky cesta. A potrela ich omáčkou.
(Na obrázku nie je plech, pizze na plechu sa už piekli :D


Na omáčkou potreté pizze som dala nakrájaný syr.


Na to salámu...


šunku...


A opäť syr.


Pieklo sa to na 180 stupňoch, kým nebolo cesto hotové, takže neviem presný čas (zrejme okolo 15 minút?)
Takto to celé dopadlo, nikto sa nesťažoval, všetko sa pojedlo...
Tento recept sa mi veľmi páči, pretože to šlo rýchlo, nebolo s tým veľa práce. A je to naozaj vhodné ako na obed, večeru, či nejakú menšiu párty :)



Ako z časopisu síce nevyzerajú, ale chutili rovnako dobre :)


Plus bonus :D Takto som pracovala na našej večeri :D


Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil, aj keď nebol o kozmetike, ale ja ani nechcem, aby blog bol len o kozmetických produktoch.

Pekný večer :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára