pondelok 3. februára 2014

Liebster award tag

LIEBSTER AWARD TAG

Na tento tag ma nominovala Veronika z blogu nikkienka.blogspot.sk, najskôr som sa chcela všetkým týmto tagom vyhýbať, ale teraz som si povedala, že to skúsim. 

Tento tag funguje tak, že napíšete 10 vecí o sebe a odpoviete na otázky od blogerky, ktorá vás nominovala. Následne nominujete 5 ďalších blogeriek, ktoré majú pod 200 odberateľov a vymyslíte im otázky. (Mnou nominované blogerky dostali mail aj s otázkami. Tak dúfam, že tag bude čoskoro vypracovaný aj od nich.)

Ale teraz už poďme na to podstatné :)

10 vecí o mne

1. Som strašný bordelár. Ale vo svojom neporiadku sa vyznám. Akonáhle si poriadim (keď som už nútená), tak nič neviem nájsť.

2. Rada spím. Keď sa nevyspím tak dlho ako potrebujem, som celý deň nervózna a podráždená. Až dokým nejdem spať. 

3. Neznášam skladanie oblečenia. Vysávanie, umývanie riadu, zmývanie dlážky atď., to všetko je v poriadku a nemám s tým problém. No skladanie oblečenia je už naozaj veľa :D.

4. Je mi neustále zima (okrem leta), mám studené ruky a chodidlá, vôbec neviem prečo a ani, čo s tým mám robiť. Skúšala som už hrozne veľa vecí. 

5. Nerada nosím šaty, najradšej mám nohavice, ale sukňu si tiež občas oblečiem. To len v šatách sa cítim taká nesvoja, no napriek tomu som si pár šiat kúpila.

Dvojo z mojich pár šiat, tieto som už mala na sebe :)


6. (Asi ako každá žena) vždy nariekam, že si nemám, čo obliecť. A stojím pred plnou skriňou. Polovicu z tých vecí aj tak nenosím, len mi je ľúto ich dať preč. A preto len dokupujem a dokupujem a ono sa to tam hromadí a hromadí. A kto by to potom skladal, že? :D

7. Mojou slabosťou je kozmetika. Aj keď žiadnu nepotrebujem, vždy si kupujem ďalšiu a ďalšiu. Nestíham spotrebovať a tak darujem kamarátkam, sesternici...

8. Milujem vyprážaný syr s tatárskou omáčkou, pizzu, pomaranče, mango, bazový sirup, zázvorový tonic a čierny čaj s citrónom. 

9. Niekedy mám hroznú chuť sa zabávať a stále chodiť na diskotéky. To potom strieda obdobie, že by som len sedela doma na zadku. 

10. Keď sa zamyslím, začnem sa usmievať alebo rôzne ksichtiť. Musím pri tom vyzerať ako idiot.


Otázky od Veroniky

Ako si sa dostala k blogovaniu?
Najskôr som len sledovala iné blogy, ale veľmi ma lákalo založiť si vlastný. A vďaka tomu dnes môžete čítať aj práve tieto riadky. 

Ak by si ľuďom mohla navždy odobrať jednu vlastnosť, ktorá by to bola a prečo?
Bola by to závisť, pretože podľa mňa práve kvôli nej vznikajú konflikty a nenávisť. 

Aký najdrahší kozmetický výrobok si si kedy kúpila? (Neľutuješ?)
Tak to viem úplne presne. Je to NAKED2 od Urban Decay. Za túto paletku očných tieňov som zaplatila niečo vyše 50 €. Túto kúpu nikdy ľutovať nebudem. Paletku ste už mohli vidieť v mojich top produktoch (ak ste ich ešte nevideli, kliknite TU.).

Máš nejaké závislosti?
Závislosti ako fajčenie a podobné, tak to naozaj nemám. Mojou závislosťou sú laky na nechty, kozmetika a sladkosti. 

Ak by si sa mohla presťahovať kamkoľvek, kam by to bolo?
Ako krajina sa mi  najviac páči Francúzsko, ale ak by som mala možnosť ísť kamkoľvek na svete, stiahla by som sa niekam do tepla. 

Ako by si opísala svoj blog?
Zákerná otázka :D. Ja vôbec neviem ako by som ho opísala. Asi len tak, že je to blog o tom, čo ma baví, o mne a tom, čo robím. Stačí to? :D

Čo by sme našli v tvojom nákupnom košíku najčastejšie?
Najčastejšie chodíme na nákup potravín, ale ak by som to mala vziať len na seba, tak je to jasné... Kozmetika :D.


Akú najbláznivejšiu vec ukrýva tvoj šatník?
Bláznivé veci v šatníku nemám, ale snažím sa z neho vyraďovať tričká z obrázkami, ktorých mám hrozne veľa a už sa mi nepáčia, tak ako dakedy. 

Tričká s obrázkami, pár z mojej zbierky :D

Najpoužívanejšia vec z tvojej kozmetickej taštičky?
Riasenka. Tú si dám aj keď viem, že sa celý deň nepohnem z domu. Zrejme už len tak zo zvyku :D.
Aké najpodivnejšie veci so sebou nosíš v kabelke?
Tu je obsah mojej kabelky. Najpodivnejšou vecou je asi MP3 bez slúchadiel.
Peňaženka, mobily, MP3, USB
 
Mašlička a kvietok do vlasov, náramok

Vreckovky, prášky proti bolesti, Hap-či, sprej do nosa

Krém na ruky, balzamy na pery, parfém



 Som rada, že ma Veronika nominovala, bolo to celkom zábavné.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára