utorok 18. februára 2014

TAG - 100 otázok, na ktoré sa nikto nepýta

100 otázok, na ktoré sa nikto nepýta TAG

Dnes som sa rozhodla vypracovať jeden Tag pretože ten prvý ma celkom pobavil. Teraz som si ale vybrala 100 otázok, na ktoré sa nikto nepýta. Je toho celkom veľa, takže rovno prejdem k veci :)

1. Spíš s otvorenými alebo zatvorenými dverami?
Keď som bola mladšia, tak som vždy chcela mať dvere otvorené, pretože som sa bála, že ak niekto príde a budem kričať, tak to rodičia nebudú počuť. Keď som z toho vyrástla mala som vždy zatvorené dvere. A ako bývam s priateľom, tak je to jasné. Dvere zatvorené.
2. Berieš si domov šampóny alebo kondicionéry z hotela?
Nie, mám ich doma dosť.
3. Spíš so zatiahnutými žalúziami alebo závesmi? 
Jasné, že áno. Pretože, keď ráno začne svietiť slnko, tak by ma to hneď prebudilo.
4. Ukradla si niekedy dopravnú značku?
Myslím, že nie :D
5. Používaš Post-It nálepky?
Občas. Mám ich nalepené na chladničke (píšeme tam, čo treba kúpiť) a mám ich v diári, tam si píšem poznámky. 

6. Vystrihuješ si kupóny aj keď vieš, že ich nepoužiješ?
Nie, žiadne kupóny si nevystrihujem. Väčšina mi príde mailom alebo v Glossyboxe (a tie často končia v koši).
7. Bolo by ti milšie keby ťa napadol medveď alebo roj včiel?
Ani jedno z toho by mi nebolo milé, ale asi skôr medveď.
8. Más pehy?
Nie, nemám. Ale keď som bola menšia pár som mala.
9. Usmievaš sa vždy na fotkách?
Nie, neusmievam sa vždy. Pri momentkách sa rôzne ksichtím, podobne je to keď mi do očí svieti slnko.

Ja s úsmevom :)
 
10. Čo ťa u ľudí najviac rozčuluje? 
Závisť, náladovosť a nedochvíľnosť.
11. Počítaš niekedy kroky pri chôdzi?
 A existuje aj niekto, kto to nikdy neurobil?
12. Už si niekedy stanovala?
Jasné, keď som bola mladšia párkrát sme boli s rodičmi stanovať. A asi dvakrát som bola aj s kamarátmi.
13. Kedy si naposledy stanovala?
Môže to byť tak 5 rokov dozadu.
14. Tancuješ niekedy bez hudby?
Asi nie.
15. Kúšeš do ceruzky?
 Do ceruzky, do pera...
16. S koľkými ľuďmi si strávila tento týždeň?
S dvomi.
17. Akú veľkú máš posteľ?
Ja mám posteľ veľkú, ale zišla by sa mi ešte väčšia.
18. Aká je tvoja pesnička týždňa?
Žiadna. 
19. Vadí ti, keď chalani nosia ružovú?
A to by mi malo? Nevadí mi to, je to ich vec.
20. Pozeráš kreslené filmy?
Jasné a veľmi rada.
21. Aký je tvoj najobľúbenejší film?
Momentálne Hunger Games.
22. Kde by si zakopala poklad, keby si nejaký mala?
 Mne by stačilo ho na chvíľu niekam založiť a pol roka by som ho nenašla. Na toto som expert :D
23. Čo piješ k večeri?
Zvyčajne vodu alebo džús.
24. Do čoho si namáčaš kuracie nugety?
V poslednej dobe sme kupovali nugety s tromi omáčkami. Takže do rôznych.
25. Tvoje obľúbené jedlo?
Vyprážaný syr s tatárskou omáčkou, pizza, palacinky, špagety.
26. Na ktoré filmy sa môžeš pozerať stále a stále sa ti páčia?
Všetky, v ktorých hrá Vin Diesel.
27. Koho si naposledy pobozkala?
Priateľa a Charlieho.

Charlie
 
28. Bola si skautka?
Nie.
  29. Nechala by si sa vyfotiť nahá do časopisu?
Ja sa hanbím, takže nie.
30. Kedy si naposledy napísala dopis na papier?
Rok dozadu.
31. Vieš v aute vymeniť olej?
Uf, trúfla by som si, ale či by to dobre dopadlo, tak to je už iná vec.
32. Už si niekedy dostala pokutu za rýchlu jazdu?
Dostala, asi 4. 
  33. Už ti niekedy počas jazdy autom došli pohonné hmoty?
Ešte našťastie nie, ale už som raz mala na mále.
34. Aký je tvoj obľúbený sendvič?
Nemám obľúbený sendvič.
35. Čo je najlepšie jedlo na raňajky?
Chlieb s maslom, so syrom a so šunkou.
36. Kedy bežne chodíš spať?
Okolo jednej, druhej.
37. Si lenivá?
Hrozne.
38. Za čo si sa ako dieťa prezliekla na karneval?
No čo si pamätám tak som bola červená čiapočka a slniečko.
39. Aké je tvoje znamenie v čínskom horoskope?
A toto mám tiež vedieť? Netuším.
40. Koľko jazykov ovládaš?
Tak slovenčina, čeština, nemčina, potrepem aj po poľsky, niečo anglicky...
41. Odoberáš nejaké časopisy?
Nie.
42. Máš radšej lego alebo pexeso?
Lego, s tým by som sa vyzabávala aj teraz.
43. Si tvrdohlavá?
 Ja vravím, že nie a môj priateľ, že 100 percentne.
44. Kto je lepší - Lucie Bíla alebo Gabriela Gunčíková?
Ja neviem, kto je Gabriela Gunčíková, nič mi to nehovorí. Takže Lucka.
45. Pozerala si niekedy mydlovú operu?
Nie, ani neviem, čo to je.
46. Máš strach z výšiek?
Nie, ale neriskujem :D
47. Spievaš si v aute?
Áno.
48. Spievaš si v sprche?
Občas.
49. Tancuješ v aute?
Nie.
50. Už si niekedy použila strelnú zbraň?
Áno a nikoho som nezabila.
51. Kedy si si naposledy nechala urobiť portrét od fotografa?
 Pred dvomi rokmi, boli to fotky na oznamko.

Oznamková fotka :)
52. Zdajú sa ti muzikály gýčovité?
Nie.
53. Sú pre teba Vianoce stres?
Keďže na Vianoce pracujem, tak aj áno.
54. Už si niekedy jedla pirôžky?
Samozrejme.
55. Aký je tvoj obľúbený koláč?
Marcipánový, punčiak a karamelová kocka od priateľovej mamky.
56. Čím si chcela byť ako dieťa?
Smetiar - ľavý naskakovač, herečka a vlastníčkou siete hotelov Hilton.
57. Veríš na duchov?
Áno.
58. Už si mala niekedy pocit deja vu?
Už veľakrát.
59. Berieš denne vitamíny?
Nie.
60. Nosíš papuče?
Občas.
61. Nosíš župan?
Nie.
62. V čom spíš?
V tričku a nohavičkách. Väčšinou.
63. Prvý koncert? 
Buty, s rodičmi.
64. Tesco, Kaufland alebo Billa? 
Ani jedno, bývam v Nemecku, Tesco som tu ešte nevidela, Billu taktiež nie a Kaufland (najbližší) mám 50 km. Takže asi Famila alebo Sky.
65. Nike alebo Adidas?
Nike.
66. Chipsy alebo chrumky?
Poznáte tie komunistické arašidové chrumky? Tak tie :)
67. Arašidy alebo slnečnicové semienka?
Ja mám najradšej pistácie.
68. Už si niečo počula o skupine Tres bien?
Určite nie.
69. Mala si niekedy hodiny tanca?
Nie, nikdy.
70. Aké povolanie by mal mať tvoj priateľ?
Môj priateľ je kuchár, a je mi jedno aké povolanie by mal. Hlavné je, aby to bavilo jeho a ja ho podporím vždy a budem pri ňom stáť nech sa rozhodne akokoľvek.
71. Vieš zrolovať jazyk?
Nie.
72. Už si niekedy vyhrala v súťaži slabikovania?
Nie.
73. Už si niekedy plakala od radosti?
Áno.
74. Máš nejaké gramofónové platne?
Nie.
75. Máš gramofón?
Nie.
76. Zapaľuješ pravidelne kadidlo?
Jasné, každý deň :D To kto vymýšľal tieto otázky? :D
77. Už si bola niekedy zamilovaná?
Áno.
78. Čí koncert by si rada videla?
Rihannin.
79. Na akom koncerte si bola naposledy?
Horkýže Slíže.
80. Studený alebo teplý čaj?
Teplý.
81. Čaj alebo káva?
Čaj.
82. Gumoví medvedíci alebo čokoláda?
Čokoláda.
83. Vieš dobre plávať?
Nie. 
84. Vieš zadržať dych bez toho, aby si si zapchala nos?
Áno.
85. Si trpezlivá?
Ako v čom.
86. DJ alebo skupina na svadbe?
Takéto veci ešte neriešim.
87. Už si niekedy vyhrala v nejakej súťaži?
Prvú cenu ešte nikdy, ale pár maličkých drobností som už vyhrala.
88. Už si niekedy bola na plastickej operácií?
Nie a ani by som nikdy v živote nešla.
89. Máš radšej čierne alebo zelené olivy?
Zelené.
90. Vieš pliesť alebo háčkovať?
Viem háčkovať. Naučila ma to starká, keď som bola malá.
91. Ideálne miesto na krb?
Obývačka.
92. Chceš sa vydať?
 Ťažká  otázka, uvidíme, čo prinesie život.
93. Ak si v manželstve tak ako dlho?
Nie som, ale som vo vzťahu, viac ako 2 roky.
94. Do koho si bola na strednej zamilovaná?
Tak tých bolo trošku viac :D
95. Vynucuješ si niekedy veci plačom alebo rozčúlením?
Nerada to priznávam, ale občas áno.
96. Máš deti?
Nie, aj keď občas mám taký pocit :D (chlapi sú občas ako deti).
97. Chceš deti?
Raz by som určite chcela. Dve.
98. Tvoja obľúbená farba?
Sivá, hnedá, zelená, biela a ružová.
99. Chýba ti teraz niekto?
Keďže som od rodiny okolo 1000 km ďaleko, tak je to jasné. Ale tiež mi chýba starká, ktorá je už anjelik. Ona bola najlepší človek, akého som kedy poznala.
100. Niečo, čo sa ti prihodilo v škole?
Tak toho bolo veľa. V škole bolo dobre, mám super spomienky :)

Dúfam, že sa vám tento Tag páčil, ak máte nápad na nejaký iný, určite mi napíšte :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára