nedeľa 4. decembra 2016

Amazon beauty - beauty box

Ahojte!
Už asi viete, že rada nakupujem na amazone a nebol by deň, kedy by som tam nenakukla. Popozerám, a keď sa mi niečo páči, hneď si to uložím do môjho wishlistu. Pretože dosť toho z amazonu objednávam, tak som sa stala Prime členom. To znamená, že mám veľa produktov so zľavou, pri veľa veciach nemusím platiť poštovné... Prime má veľa výhod a jednou z nich sú aj rôzne akcie. Súčasťou jednej akcie bol aj beauty box, ktorý vám chcem dnes predstaviť. 



Box som dostala zadarmo, pretože bola na amazone akcia (len pre Prime členov), pri ktorej keď ste nakúpili nejaké produkty v beauty sekcii za viac ako 40 €, mohli ste si vybrať beauty box s pleťovou alebo dekoratívnou kozmetikou. Ja som si samozrejme vybrala tú druhú možnosť. Box sa dá aj objednať a normálne stojí 30 €.


Samotný box vyzerá na prvý pohľad veľmi pekne. Čierno-biely elegantný box so zaujímavým a aj trochu vianočným motívom. 


Po otvorení boxu na vás vykukne kartička, v ktorej sú popísané všetky produkty, ktoré v boxíku nájdete. Je taktiež ladená do čiernej a bielej farby s rovnakými detailami ako na krabičke. Už len toto spracovanie vo mne vyvoláva dojem, že je box kvalitný a také budú aj produkty v ňom. 


Po otvorení škatuľky som ostala veľmi prekvapená, koľko tam toho je. Myslela som si, že tam budú 3, maximálne 4 miniatúrne produkty, maximálne testery. Produktov však v krabičke bolo 7, z toho niektoré sú miniatúrky a niektoré plné balenia. 


Revlon
Colorburst Matte Balm Sultry 225
Tento matný balzam dodáva perám samatovo matný efekt a zároveň je na perách príjemný ako balzam. Ponúka všetko, čo potrebujete - výhody rúžu pre želaný look kombinované s komfortom balzamu na pery. 

Znie to veľmi dobre, dokonca aj farba tohto produktu sa mi páči. Od značky Revlon som doteraz mala len make-up, na ktorý už len s láskou spomínam, pretože sa už nevyrába, a jeden šampón, ktorý bol ok. Som zvedavá, aký bude tento balzamo-rúž, no matný produkt, ktorý pery nevysušuje znie dobre. 


Beautyblender
Liner Designer
Od decentnej po dramatickú - perfektná linka nikdy nevýjde z módy. Akurátna, rovnomerná, rovnaká na oboch stranách... taká by mala linka byť, no pre veľa z nás je to viac než výzva. Tento produkt je riešením tohto problému. Napomáha pri tvorení perfektnej linky, ide to s ním ľahko a rýchlo.

Ja som pri tvorení linky úplne ľavá, preto je tento produkt pre mňa ako stvorený. Ešte som ho však nestihla vyskúšať, ale teším sa naň. Určite neskôr bude recenzia, pretože testujem viacero produktov od značky Beautyblender. 



Sleek
Mini i-Divine All Night Long Palette
Táto mini paletka pozostáva z tieňov s odleskami a matných odtieňov v nádherných prirodzených nude tónoch. Tieto farby dokonale pasujú ku každému tónu pleti, ale aj časti dňa, či príležitosti. S touto paletka sa totiž dajú vykúzliť smokey eyes na večer alebo prirodzené denné líčenie do práce. 

Paletka je naozaj nádherná, má odtiene, ktoré ja obľubujem najviac, takže ju určite využijem. 



Navyše je tá paletka taká maličká, že sa určite zmestí do každej kozmetickej taštičky na cestovanie. Pre porovnanie sa pozrite na fotky, na ktorých je táto mini paletka a normálna Sleek paletka. Poviem vám, že v skutočnosti je taká rozkošná, žeby ste si ju zamilovali tiež. 


Rituals
Mild Eye make-up Remover
Jemný odličovač očí jemne, šetrne a zároveň dôkladne odstraňuje očný make-up. Extraktom z lotosového kvetu a olej z rýžových otrúb tvoria dvojfázovú receptúru, ktorá nielen že oči vôbec nedráždi, ale poradí si aj s odstránením vode odolných produktov.

Značku Rituals mám veľmi rada (mohli ste si už všimnúť v článku Niečo málo od Rituals). Odličovač som od tejto značky ešte nikdy nemala, preto som veľmi zvedavá, aký bude. Okrem toho som odličovač na oči aj potrebovala, takže padne vhod :).


Percy & Reed 
Wonder Balm
Všestranný balzam sa hodí pre všetky typy vlasov, môže byť použitý samostatne ako balzam do končekov vlasov alebo ako základ pre stylingové produkty, pričom optimalizuje účinok stylingových produktov, predlžuje ich účinky a výdrž.

Od značky Percy & Reed som už mala šampón, s ktorým som bola veľmi spokojná. Produktov do vlasov mám toľko, že neviem, čo s nimi, ale určite vyskúšam aj tento. Môj problém je, že na vlasové produkty som veľmi lenivá, ale snažím sa to napraviť. 



MagnifiPen
Eyebrow-Liner
Individualita tváre sa vďaka dobrému make-upu dostáva do popredia. Aby sa tak stalo musia sa v tvári presadiť dôležité akcenty ako napríklad rám tváre - obočie. S touto fixkou na obočie sa dajú vytvoriť tenké aj hrubšie línie, ktoré vydržia počas celého dňa. 

Značku nepoznám, preto som sa veľmi potešila, že môžem opäť vyskúšať niečo nové. O to viac, že je to fixka na obočie. Moje nadšenie však rýchlo opadlo...


...pretože má táto fixka fakt dosť šialenú farbu. Je hnedej farby s nádychom do červena. S dosť hlbokým a dlhým nádychom :D. Je to proste hrozne teplý odtieň, ktorý sa mne vôbec nehodí a nepasuje mi k vlasom, ktoré majú sivý nádych a studený podtón. Ani nikoho nepoznám, komu by som túto fixku mohla posunúť, preto uvažujem, že ju ešte vyskúšam ako linku.



T. LeClerc
Fleur de Peau
Vysoko lesknúce sa odtiene zvýraznia pery transparentným efektom. Textúra tohto lesku dodáva perám vláčnosť, pričom sa formula lesku stará o príjemný pocit a dlhú výdrž. V zložení nájdete vitamín E a C, ktoré sa starajú o krásu pier. 

Táto značka je mi taktiež neznáma, ale produkt sám o sebe ma veľmi nepotešil, pretože lesky na pery nepoužívam. Tento je na perách veľmi príjemný a hlavne nelepí. Čo ma na ňom dostalo najviac je jeho príjemná sladká vôňa. Použila som ho párkrát na nejaký rúž a myslím, že takýmto spôsobom ho občas aj využijem. 


Za mňa je tento box veľmi vydarený a kľudne by som si zaň aj zaplatila. A keby ho robili každý mesiac, tak by som si ho každý mesiac objednala. Leskom a fixkou na obočie sa pri mne úplne netrafili, ale to je veľmi individuálne. Naopak pomôckou na linku a mini paletkou to zase všetko na dobré obrátili. 

Čo hovoríte vy na tento box? Potešil by vás?

1 komentár:

  1. Amazon Beauty Box

    The Amazon beauty box introduces you a vast and exclusive collection of all the brands which you demand, want, and desire of getting. Check it out now..

    OdpovedaťOdstrániť