streda 28. decembra 2016

Moje narodeninové a vianočné darčeky 2016

Ahojte!
Dnes by som vám chcela ukázať darčeky, ktoré som tento rok dostala. Keďže v decembri mám aj narodeniny, tak je toho trošku viac. Dúfam, že ste mali krásne Vianoce, ktoré ste prežili so svojimi rodinami a že ste si pod stromčekom našli niečo, čo vás potešilo. Ja som dostala mnoho krásnych darčekov, za ktoré som veľmi vďačná a z ktorých sa veľmi teším.

Prvým darčekom, ktorý som dostala bol tento od šéfky. Šéfka nás na začiatku decembra vzala na vianočné trhy, kde sme si spolu dali klobásku a varené víno. Potom sme išli do cukrárne, kde nás pozvala na kávu a koláč. Všetci sme boli po klobáske plní, tak sme si objednali iba nápoje. Ja v tej cukrárni najradšej pijem horúcu čokoládu, ktorá je tam naozaj výborná. Dokonca môžem vyhlásiť, že lepšiu ako tam som ešte nepila. Potom nás vzala do veľkej haly, v ktorej sa konalo vystúpenie Holiday on ice, ktoré bolo na ľade. Krátke video som pridala na Instagram, tak sa mrknite. Mali sme tam VIP lístky, ktoré zahŕňali aj výbornú večeru.
Keď sme sa potom vrátili domov, šéfka každému z nás dala tento darček, z ktorého sme sa všetci potešili.



Dostali sme sladkosti, kávu, čaj, vianočný jablkový punč a adventný kalendár, v ktorom sa denne dali vyhrať pekné ceny. Darček bol pekne zabalený a takmer som si na obale nevšimla dve 50 eurové bankovky...



...za ktoré som si kúpila túto kefku na tvár. Je od značky Foreo a ešte som len vo fáze testovania, no môžem povedať, že čistenie s ňou je veľmi príjemné. V adventnom kalendári od Amazonu bola mini cestovná verzia a nejakú podobnú lacnejšiu kefku už mám, takže keď túto viac odskúšam, tak sa môžete tešiť na nejaké porovnanie. 



Ja sama som si k narodeninám a pod stromček nadelila nový notebook. Môj starý som už mala 6 rokov, tak bolo na čase kúpiť nový. Okrem toho ma už často nechával v štichu a fungoval si ako sa mu chcelo. Dala som ho ujovi opraviť a podarovala som ho mojim rodičom, ktorý ho určite ešte využijú. A ja sa teším z tohto nového od značky Lenovo. Mám ho už od novembra a zatiaľ som s ním veľmi spokojná.



Od rodičov a brata som si priala novú myšku k počítaču. Dostala som takúto od BMW, ktorá dokonca vyzerá ako BMW. Pri pohybe myšou svietia svetlá. 




Môj drahý na mňa tiež nezabudol. Kúpil mi krásnu veľkú šálku, v ktorej boli dva balíčky s práškom na prípravu horúcej čokolády, dve lízatká a malé mashmallow. Šálku aj s pripravenou čokoládou ste už taktiež mohli vidieť na Instagrame. 


Kúpil mi tiež sadu šiestich sprchových gélov od značky I love..., ktoré sú v pekných vianočných vôňach. 




Veľmi som si priala sadu na čistenie pleti od Clinique, tak som ju aj dostala, a to rovno v cestovnom a plnom balení. Cestovné balenie som začala používať, ale potom som sa rozhodla, že si ho radšej nechám na cestovanie. Zatiaľ tieto produkty používam len dva týždne, preto ešte nechcem nič prezrádzať, ale recenzia určite bude.



Ku sade na čistenie pleti som dostala aj kefku od rovnakej značky. Túto kefku si tiež chcem brávať na cesty, ale použila som ju už aj doma a ostala som veľmi prekvapená. Jedinou nevýhodou tejto kefky je to, že keď jej dojde baterka, musíte si kúpiť novú. Podľa toho, ako dlho vydrží, uvidím, či si potom zaobstarám ďalšiu. 



Už dlhší čas som si želala nové klieštiky na riasy. Dostala som tieto od značky Ebelin, na ktorých je aj prívesok v tvare hviezdičky a pinzeta. Celý setík je ladený do farby ružového zlata, čo si mi veľmi páči.




Okrem šálky a kozmetiky som od môjho priateľa dostala aj nádherné kvietky a čokoládu.




Od kamarátky Simonky som dostala sadu bômb do kúpeľa od značky Bomb Cosmetics. Bomby nielen pekne vyzerajú, ale aj nádherne voňajú. Vo vani pekne šumia, bublinkujú, rozvoňajú celý kúpeľ a aj kúpeľňu. Navyše obsahujú oleje, ktoré pokožku hydratujú. Po kúpeli s takouto bombou sa už nemusím ani krémovať a moja pokožka nádherne vonia.



Deň pred mojimi narodeninami som bola robiť na oslave pre fubalistov z neďalekého mesta. Pretože ich sponzorom je môj šéf, tak pre nich usporiadal vianočnú oslavu. Po polnoci ma šéf objal a zagratuloval mi k narodeninám. Čo nasledovala potom bolo veľké prekvapenie. Majiteľ futbalového tímu začal do mikrofónu o mne hovoriť a zavolal ma ku pódiu. Odovzdal mi kyticu a všetci mi zaspievali happy birthday. To som naozaj nečakala, veľmi ma to prekvapilo a potešilo.


Okrem toho sa mi na tejto oslave podarilo v tombole vyhrať toaletnú vodu Look up now od Mexx. To ma taktiež potešilo. Vôňa sa mi páči a pridala sa k mojej zbierke. Hodí sa mi skôr na jar a leto, tak sa teším na jar, aby som ju mohla používať.



Od šéfky a kolegov som dostala 25 a 15 eurovú poukážku do parfumérie Douglas, za ktorú som si zatiaľ nič nevybrala, pretože produkty, ktoré som si priala mi už zaobstaral môj drahý. Veľmi ma to však potešilo a určite neskôr poukážky využijem.



Spolu s priateľom sme si k Vianociam nadelili aj mixér od Philips, ktorý má aj funkciu Smoothie. To bolo hlavné kritérium pri hľadaní mixéru. Od kedy ho máme robíme si smoothie takmer každý deň. 



Na Vianoce už tradične, nesmel chýbať ani vianočný Glossybox. Tentokrát to bola Gold Christmas edícia, ktorý uvidíte na blogu už o pár dní.

Okrem týchto nádherných darčekov som dostala tri svetríky, ktoré ma veľmi potešili a dve nové pižamká.

Čo pekné ste dostali na Vianoce vy? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára