utorok 6. decembra 2016

Glossybox - Natural beauty edition


Ahojte!
Októbrový Glossybox mi dorazil už pred dlhšou dobou. Produkty som stihla trošičku vyskúšať, preto vám k nim už môžem pár slov napísať. 
V októbri vyšiel Glossybox s témou natural beauty, ale nazvali ho aj home spa edícia. Táto téma sa mi celkom zapáčila. Nekupujem si prírodnú kozmetiku, pretože si myslím, že nefunguje až tak dobre ako tá, ktorú si bežne kupujem. Tento box sa tak stal príležitosťou vyskúšať prírodnú kozmetiku. 




Výber produktov ma veľmi prekvapil a celkovo aj potešil. Prvýkrát boli v boxe len produkty, ktoré si sama nechám a všetky aj využijem. Aké produtky to teda boli? Poďme sa na ne pozrieť.



Nuvega
Nuvega Lash
Jeho vegánske účinné látky ťahá toto sérum na riasy zo sójových klíčkov a ďateliny lúčnej. Obe tieto zložky stimulujú vlasové folikuly a dostávajú z nich, čo najväčší potenciál na podporu rastu rias. Toto vyživujúce sérum neobsahuje žiadne parabény, alkoholy ani minerálne oleje. Prvé výsledky používania sa dostavia už po 6-8 týždňoch používania. Riasy budú plnšie, silnejšie a viditeľne dlhšie. 
Cena: 89,95 € za 3 ml, v boxe 1 ml tohto produktu

Sérum na riasy by som v boxe nikdy nečakala. Musím priznať, že ma to veľmi prekvapilo. Pozitívne samozrejme. Už som nejaké séra vyskúšala a pri všetkých bolo výsledok (po určitej dobe používania) vidieť, tak dúfam, že to pri tomto nebude inak. Ešte som toto sérum neskúšala, pretože aktuálne používam iné. Potom by som mohla spraviť nejaký článok s viacerými sérami na riasy.



Trifle Cosmetics
Lip Parfait - buttery lip cream
Mäkký ako maslo, vyživujúci ako olej! Tento rúž na pery vyživuje a hydratuje pery vďaka vitamínu E a zároveň perám dodáva jemnú farbu. Jeho farebné pigmenty sa starajú o dlho držiaci svieži look a super jemný pocit po celý deň.
Cena: 17,95 € za 3,5 g, v boxe plné balenie tohto produktu

Zbožňujem nové rúže, takže tento ma tiež potešil. Okrem toho má rozkošný papierový obal s ovocím. Odtieň sa mi taktiež páči, no je až príliš svetlý, preto by som ho v lete nosiť nemohla. Vyzerala by som s ním ako chorá. No v zime, keď som opäť svetlá vyzerá dobre. Na perách je príjemný krémový, no naozaj dlho vydrží. Má taký polomatný efekt.




Sante Naturkosmetik
Moisturizing Cream 
Patentovaná hydratujúca formula DayMoistCLR utišuje smäd pleti extra dávkou hydratácie a uzatvára ju v bunkách pleti po dobu 12 hodín. Navyše pleť vyživujú aj rastlinné extrakty z bio semien grapefruitu a hrušky, ktoré pleť zvláčňujú. Sila omega 3, bio inca inchi oleja a bambuckého masla stimulujú pleťové bunky a zlepšujú štruktúru pleti. 
Cena: 9,95 € za 50 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Tento krém ma celkovo zaujal, okolo značky Sante som už prešla nespočetne veľakrát, ale nikdy som si nič nekúpila. Všetky produkty od tejto značky, ktoré doma mám, mám z nejakého boxu. Krém som už párkrát vyskúšala a som príjemne prekvapená, aký je dobrý. V zime používam naraz viacero krémov a napriek tomu, že tento nie je taký hustý, naozaj dobre hydratuje.


Spitzner
Sprchová pena
Táto pena je vhodná pre každodenné sprchovanie. Pokožku ňou rozmaznáte a uvoľníte ju. O to sa stará extra krémová a po jasmíne, ruže a santalovom dreve voňajúca pena. Vďaka svojej jemnej textúre šetrne umýva a zanecháva na pokožke hodvábne jemný pocit. V zložení tiež nie je nič nepríjemné: je to vegánsky produkt, bez parabénov, silikónov, PEG, minerálnych olejov a samozrejme dermatologicky testovaný. 
Cena: 4,20 € za 150 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Sprchovaciu penu od značky Spitzner som už mala, len s inou vôňou. Dokonca ešte stále ju mám, pretože sa pomaličky míňa. Je na pokožku veľmi príjemná, zanecháva jemnú vôňu a vôbec nevysušuje. Sprchové peny som si celkovo veľmi obľúbila a v kúpeľni ich mám niekoľko.



Dudu-Osun
Classic - čierne mydlo z Afriky
V zemi, z ktorej pochádza - Nigérií je toto ušľachtilé čierne prírodné mydlo už dlho zdrojom krásy a pocitu zdravia a pohody. Je 100 percentne prírodné, produkuje sa už dlhú dobu a je ozajstným multitalentom. Môže sa ním umývať telo, tvár, vlasy, ale dá sa použiť aj ako maska, mydlo na holenie, ale aj pri liečbe akné. 
Cena: 6,90 € za 150 g, v boxe 20 g balenie tohto produktu

O čiernom mydle som už počula, ale nikdy som ho nemala. Použila som ho párkrát na tvár. Zistila som, že na pleť mi nevyhovuje, pretože mi ju vysušuje. Vhodnejšie by teda bolo pre niekoho s mastnou pleťou. Na telo a vlasy bolo veľmi príjemné. Ako masku som ho ešte neskúšala. Popravde, ani neviem ako sa má ako maska použiť. Ak máte nejaké tipy, napíšte mi do komentára.


Navyše pridali do boxu náplasť, ktorá sa sama nahreje. Pôsobí proti menštruačným bolestiam. Ja som ostala veľmi prekvapená, že to naozaj funguje a z tohto boxu ma tento produkt potešil najviac.

Celkovo sa mi páči, ako bol tento box poskladaný. Niečo na telo, na pleť, na vlasy, rúž a sérum na riasy. Nie je nič, čo by som nevyužila. Box hodnotím známkou 2. A čo naň hovoríte vy? Páčil by sa vám?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára