pondelok 18. decembra 2023

Banila Co clean it zero - cleansing balm

 

Ahojte!

Dnes tu pre vás mám cleansing balm (čistiaci balzam) od kórejskej značky Banila Co. O tom, že je kórejská kozmetika veľmi kvalitná vám asi nemusím písať. Už som skúšala niekoľko produktov od rôžnych kórejských značiek a tento odličovací čistiaci balzam sa stal jednou z mojich stálic. Preto vám ho chcem predstaviť... 

Tento čistiaci balzam je v ružovom balení s bielym vrchnákom a bielymi nápismi. Je z plastu, no vôbec nepôsobí lacno. Musím povedať, že sa naň v kúpeľni rada dívam. A samozrejme ho ešte radšej používam... Celkovo príde zabalený v papierovej krabičke, v ktorej nájdete aj malú špachtličku, ktorou sa dá produkt ľahšie vytiahnuť, aby ste ho nemali zakaždým za nechtom. 

Clean it zero cleansing balm je čistiaci balzam na pleť, ktorý pleť veľmi dobre odlíči a navyše vyčistí od všetkých nečistôt. Ja ho používam ako prvý krok mojej double cleansing rutiny, čo znamená, že si pleť čistíte dvakrát. Ako prvý použijem tento čistiaci balzam, ktorým si pleť odlíčim (aj očné okolie) a zároveň vyčistím. Po ňom však ešte použijem nejakú čistacu penu  alebo gél, momentálne mám čistiaci gél z rady Hydro boost od Neutrogeny. 

Používanie tohto produktu je veľmi jednoduché. Špachtličkou vytiahnem požadované množstvo čistiaceho balzamu. Prstami ho potom roztriem po celej suchej tvári, vtedy sa akoby začne rozpúšťať a z tej pevnej maslovej konzistencie je zrazu olejovitá tekutina. Takto sa odlíčim, balzam dostane dole nielen produkty, čo máte na pleti, ale nemá problém ani s riasenkou. Skúšala som už aj odličovanie vodoodolnej riasenky a s tou si taktiež poradil. Potom stačí tvár umyť vodou a hotovo! Ale ako hovorím, ja ešte používam čistiaci gél. Po tomto mojom čistiacom rituáli sa cíti moja pleť veľmi svieža a čistá. A samozrejme dokonale pripravená na príchod pleťovej kozmetiky. 

Značka Banila Co má v rade Clean it zero niekoľko týchto čistiacich balzamov a každý je určený na iný typ pleti. Tento ružový je určený pre všetky typy pleti, aj pre tú problematickú. Produkty tejto značky sú vhodné aj pre veľmi citlivú pleť a sú hypoalergénne.  Ja mám pleť suchú a po tomto produkte sa mi viac nevysušuje, čo mi iné odličovacie produkty robili. Po iných produktoch sa mi vždy zhoršovali suché šupinky okolo nosa, no odkedy používam tento balzam a samozrejme aj krémy, ktoré vám predstavím v inom článku, sa mi šupinky začali strácať. 

Tento balzam nájdete na stránke Notino.sk, kde sa dá objednať v rôznych veľkostiach. Ako vidíte, ja som si objednala rovno niekoľko balení, pretože je často vypredaný. Moje balenia majú 50 ml. 

Ak sa rozhodnete si tento čistiaci balzam objednať, skúste použiť zľavový kód 15mon. Okrem toho ak si ho objednáte do 21.12. do 13:00, bude vám doručený ešte do Vianoc. :) 

Dajte mi vedieť v komentároch, či tento čistiaci balzam poznáte alebo ste ho už skúšali. A čo hovoríte na značku Banila Co?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára