nedeľa 31. decembra 2023

Nákupy - november a december 2023

 Ahojte!

Máme tu posledný deň tohto roku a ja vám v prvom rade chcem popriať pekného Silvestra, poriadne sa zabavte! Želám vám všetko dobré do nového roka, hlavne veľa zdravia a nech sa vám splní všetko, čo ste si v roku 2024 naplánovali. Nech sa vám vo všetkom len a len darí. 

A aby som ja mohla do nového roka vyštartovať bez blogových restov, tak tu dnes pre vás mám nákupy za november a december. 

Je toho naozaj veľa, preto poďme rovno na to...

Nebudem vám tu ukazovať vianočné darčeky, pretože tie som odovzdala mojej rodine už v októbri a teraz som im už dokúpila len veci v povianočných výpredajoch. Vo výpredajoch som ulovila aj tieto darčekové taštičky, ktorých som vzala rovno šesť, dve na fľašku vína a jeden set s menovkami na darčeky. Všetky tieto vecičky som nakúpila v Tedi, kde mali 70 percent zľavy na vianočný sortiment. Za toto všetko som zaplatila 4 €.

Pretože boli v zľave aj iné produkty, vzala som ešte tieto dve pasty, ktorými sa dá čistiť naozaj hocičo. A pretože ja túto pastu zbožňujem, rozhodla som sa ju vziať aj mojej mamine a mamke môjho manžela. Normálne ju kupujem za 3,55 €, ale v zľave vyšla na 2 €. Pasta je od značky Star drops a ak hľadáte niečo, čím poriadne vyriadite sporák, či celú kúpeľňu a ešte bude aj príjemne voňať, tak sa po nej pozrite.

Zastavila som sa aj v Dm a tam mali taktiež hneď 27. decembra výpredaj na všetky vianočné sety. Vzala som ich hneď niekoľko a všetky stáli len polovicu. Tento setík je od značky Accentra a obsahuje biele papuče, sprchový gél, telové mlieko a hubku. Set stál po zľave 4 € a ja som ho vzala pre starkú môjho manžela. 

Pre ocina som vzala set od značky bruno banani, v ktorom je toaletka a dezodorant. Neviem ako vonia, ale dúfam, že sa mu bude páčiť. Po zľave som za set zaplatila 7 €.

Set od značky Karl Lagerfeld som vybrala pre môjho brata. Obsahuje taktiež toaletku a dezodorant, vôňu taktiež nepoznám, no mám kamarátku, ktorá kupuje len vône tejto značky a vždy je spokojná. Za tento set som zaplatila 12 €.

Pre mňa a pre moju maminku som vzala set od značky Loreal z rady Elvital bond repair. Čítala som na tieto produtky dobrú recenziu, tak som sa ich rozhodla vyskúšať sama a za 8 € som to tam nemohla nechať. 

Neutrogena patrí medzi moje najobľúbenejšie značky z drogérie. V tomto sete je krém na ruky, ktorý naozaj zbožňujem, telové mlieko, ktoré mi práve došlo a balzam na pery som od tejto značky ešte nemala a už sa teším na jeho testovanie. Set stál 5 € a ja som opäť vzala dva - jeden mne a jeden maminke. 

Vo výpredaji som našla aj Sauna set od značky Balea. Mám jednu kamarátku, ktorá pravidelne chodí do sauny a niečo takéto pred pár mesiacmi zháňala. Keď som to zbadala, musela som to vziať. Uvidíme sa až v apríli, tak dúfam, že sa poteší, že som na ňu myslela. Tento setík stál 3 €.

A posledným setíkom z Dm je tento od značky Kneipp, v ktorom boli produkty do kúpeľa a krém na ruky. Značku Kneipp mám veľmi rada, no z tejto vône som ostala sklamaná. Zimné limitky tejto značky boli vždy ako pre mňa stvorené, no tento nie je nič pre mňa. Tento set stál 4,50 €.

A mojou klasikou, ktorú kupujem vždy, keď som v Dm (okrem toaletného papieru) sú vatové tampóniky a tyčinky do uší od značky Ebelin. Tampóniky stoja 0,95 € a tyčinky do uší 0,45 €.

Hľadala som ešte nejakú maličkosť pre kamarátky, ktoré uvidím v januári. Rozhodla som sa pre toto balenie, ktoré obsahuje dve séra od značky Lancôme. V Douglase som ich našla vo výpredaji za 5,99 €.

Tieto produkty som súrne potrebovala. A mala som šťastie, pretože boli taktiež zlacnené. Jedno balenie som už spotrebovala a keďže som si tento krém od Dr Jart+ zamilovala, musela som si objednať nový. A rovno som si k nemu vzala aj menšie balenie, pretože o pár dní cestujeme na Slovensko a to malé balenie mi na pár týždňov stačí. 15 ml balenie stálo 15,30 € a 50 ml 36,49 €. Recenzia bude čoskoro. 

Po tejto lícenke som tiež už pokukovala, tak som si ju prihodila do košíka. Je od značky Benefit. Bola taktiež zlacnená na 28 €, tak som si ju vzala. A hádajte čo? Zamilovala som si ju. 

Po Vianociach som našla aj dobrý zľavový kód na eshop asambeauty.com. Značku M.Asam poznám už dlho, no vždy som sa jej vyhýbala. U kamarátky som však vyskúšala pár produktov a celkom ma nadchli. Nejdem sa rozpisovať, pretože recenzia určite bude. 

Na amazone som natrafila na tento set s dvomi krémami na ruky a balzamom na pery od značky EOS. Na túto značku som už takmer zabudla, tak som chcela vyskúšať, aké tie produkty sú. Set stál 6 €.

Počas black friday zliav som si na stránke purish.com vyhliadla túto mašinku od Stylpro. Jedná sa o malý masážny opasok, ktorý aj hreje. Pretože mávam silné bolesti počas menštruácie, hľadala som niečo, čo by mi tieto pekelné dni uľahčilo. Ešte to musím ďalej testovať. V zľave som zaplatila 24 €.

Neviem, či to bola chyba, alebo chceli vypratať sklad, ale tento make-up bol zadarmo. Je od značky Und Gretel, ktorá pochádza z Berlína. Jedného dňa sa šíril zľavový kód, s ktorým bol tento make-up, ktorý normálne stojí 48 € úplne zadarmo. A tak som to vyskúšala. A naozaj to fungovalo! Moja radosť je obrovská!

To je pre dnešok všetko. Bolo toho viac než dosť. Za to sa ale budem snažiť v januári nič nenakupovať. O pár dní vám ešte ukážem, čo som dostala k narodeninám a pod stromček... Aj preto sa budem najbližšie mesiace krotiť. 

Aj vy ste toho nakúpili tak veľa? Natrafili ste tiež na nejaké skvelé zľavy?

1 komentár: