sobota 23. decembra 2023

Decembrové beauty boxy

Ahojte!

Tento mesiac som na moje beauty boxy čakala veľmi dlho, preto som tento článok nemohla vydať skôr. Výhovorky pošty (nie len slovenská pošta je niekedy hrôza, ale aj tá nemecká) boli, že napadol sneh (mali sme ho tu asi 2 centimetre) a že majú momentálne veľmi veľa balíkov a nestíhajú. Druhému dôvodu verím, pretože náš poštár chodil niekedy už celý nahnevaný a pritom inokedy je veľmi milý a veselý. 

Nuž, konečne som sa dočkala a sú tu. Momentálne odoberám už len tri boxy. A to My little box, Glossybox a Instyle box. Glossybox a My little box chodia každý mesiach, Instyle box chodí raz za ročné obdobie, to znamená, že len 4-krát do roka. Tento mesiac vám teda ukážem všetky tri, pretože aj Instyle box prišiel práve v decembri. 

My little box prišiel ako prvý, preto vám ho ako prvý ukážem. Tento mesiac neprišiel vo forme peknej škatuľky, ale produkty boli zabalené v tmavo-zelenej malej kabelke. Ku kabelke boli dva ramienka na nosenie kabelky, čo je praktické, no viac by som privítala iné farby, pretože celá táto kombinácia mi príde skôr jesenná ako na zimu. 

V My little boxe to býva tak, že sú v ňom nejaké kozmetické produkty a okrem toho dva doplnky alebo iné maličkosti. V decembri som v ňom okrem kabelky našla takýto prstienok v zlatej farbe. Bol veľmi pekne zabalený a to je presne dôvod, prečo mám tento box tak veľmi rada. Sú to také maličkosti, tie malé detaily, ktoré tomu boxu dodávajú čaro. 

Čo sa týka kozmetických produktov, tak v boxe boli tri. Prvým je paletka dvoch očných tieňov, ktoré sú priamo od značky My little box. Tento boxík odoberám už niekoľko rokov a musím uznať, že aj ich kozmetické produkty stoja za to. Či sa jedná o pleťovku alebo dekoratívnu kozmetiku, sú to vždy kvalitné produkty a nikdy som nebola sklamaná. Avšak viem, že túto maličkú paletku nevyužijem, a preto poputuje k niekomu, kto sa jej poteší. 

Ceny pri My little box produktoch je ťažké odhadnúť, pretože sa samostatne vôbec nepredávajú.

Druhým kozmetickým produktom je Happiness foaming shower gel od Rituals. Tieto sprchové peny zbožňujem a máme ich doma veľmi často. Už som so značkou Rituals nakazila niekoľko ľudí vrátane mojej rodiny. Môžem len odporúčať, ak máte tú možnosť, čuchnite si k ich produktom.

Rituals sprchové peny stoja okolo 8 € a majú 200 ml.

Posledným produktom je Tartelette tubing od značky Tarte. Túto riasenku som ešte nemala a po pravde som ju ani len neotvárala, pretože práve testujem niekoľko iných maskár. Vyzerá ale dobre a od značky Tarte som toho ešte veľa neskúšala, preto sa z nej veľmi teším. Má obsahovať bambucké maslo a ricínový olej, ktoré riasy vyživujú. 

Cena tejto riasenky je 29,95 €.

Glossybox dorazil ešte o čosi neskôr, ale bola som veľmi prekvapená, že namiesto papierového boxíku tentokrát zvolili plechovú dózičku, ktorá bude skvelá na suché pečivo a keksíky. Alebo kľudne aj na mono očné tiene. Uvidím, ale určite ju využijem. Tento mesiac má Glossybox tému Under the glossy tree, čo znamená Pod lesklým stromčekom. Či sa produkty hodia k téme hneď uvidíme...

V Glossyboxe býva vždy 5 produktov v cestovných alebo plných baleniach. Tento mesiac je v ňom však 6 produktov. 

Prvým produktom je Cocos fresh coconut face cleansing foam od značky HelloBody. Ide o čistiacu penu na pleť, ktorá má pleť dobre vyčistiť a odlíčiť. Čistiaca pena mi akurát došla, takže som sa jej potešilo. Problém je však v tom, že ja nie som veľký fanúšik kokosovej parfemácie. Vyskúšam a uvidím, ale musím priznať, že ani značka HelloBody ma zatiaľ nijak neuchvátila. 

Táto čistiaca pena stojí 15 € a má 100 ml. 

Eyeshadow Squad, čo je paletka 4 očných tieňov od značky Floss, ma zaujala o to viac. V paletke sú dva matné a dva trblietavé očné tiene. Jasné, je to malá paletka, ako boli kedysi prvé paletky v drogérií, ale niekedy je pre mňa lepšie mať menší výber odtieňov, pretože sa potom neviem rozhodnúť. Okrem toho si myslím, že na bežný deň to bude skvelá paletka. Ak značku Floss nepoznáte, tak v skratke - je to značka založená v roku 2017 a pochádza z Kanady. 

Táto malá paletka stojí 22,95 €.

Ďalším produktom, ktorý som vyhrabala v Glossyboxe je B08 Tapered blender eyeshadow brush od značky Spectrum. Ide o štetček na očné tiene. Majú sa nim dať tiene dobre rozmazať. Od značky Spectrum mám už niekoľko štetcov a musím povedať, že niektoré z nich sa stali mojimi obľúbenými. 

Štetec sa dá kúpiť za 6,95 €.

Caring beauty pink od značky Labello je zafarbený balzam na pery. Labello poznáte isto všetci, no musím povedať, že som si už dlho nekúpila balzam od tejto značky. O to viac som sa potešila, keď som ho v boxe našla. Má obsahovať bio mandľový olej a má mať jemné ružové zafarbenie. 

Labello balzam stojí 3,49 € a má 4,8 g.

Shake your Coconuts od značky Foamie je tuhý šampón na vlasy. Je určený pre normálne vlasy, má obsahovať kokosový olej a proteín z pšenice. Toto je však produkt, ktorý pri mne neostane. Tuhé šampóny na vlasy žiaľ vôbec nemám rada, moje vlasy ich neznesú a nevyzerajú po nich dobre. Od značky Foamie sú však skvelé ich tuhé pílingy a sprchové mydlá. No šampón však poputuje ďalej. 

Tento tuhý šampón stojí 4,95 € a má 80 g.

Posledným produktom decembrového Glossyboxu je kúpeľová soľ od značky Kneipp. Je vo vôni Lieblingsmensch, čo znamená obľúbený človek. V slovenčine to vôbec neznie pekne... My máme doma vaňu, preto sa takýmto produktom vždy poteším, no tí, čo majú doma sprchový kút, z tohto produktu mať veľa nebudú. Je to pekná maličkosť na podarovanie. Voňať má po ibišteku a fige. 

Táto kúpeľová soľ stojí 1,29 € a má 60 g. 

Instyle box prišiel ako posledný, už som si myslela, že dorazí až na nový rok. Naštastie sa tak nestalo a ja som sa ho dočkala. Instyle box prišiel v ich klasickej krabičke - vždy je biela s červeným metalickým nápisom. V tomto boxe býva viacero produktov, pretože nechodí každý mesiac. Často v ňom bývajú aj nejaké doplnky (napríklad niečo do vlasov, čiapka, kľúčenka atď.), ale aj niečo na pitie, či nejaký snack. Tentokrát to bolo sušené mango s kešu orieškami, ktoré na fotke nie je, pretože som to stihla zjesť. 

Prvý produktom, ktorý je nekozmetický sú ponožky od značky Snocks. Značka sa špecializuje na spodné prádlo a ponožky, ale majú už aj čiapky, legíny a tepláky. Ja už niekoľko párov ponožiek od tejto značky mám a môj manžel už nenosí iné spodné prádlo ako od Snocks, takže som sa veľmi potešila, keď som tieto ponožky v boxe našla. Avšak sú vo veľkosti 38-41 a ja nosím 36. Na doma však budú dobré. 

Pár týchto ponožiek stojí 12,50 €.

Druhým produktom, ktorý sa taktiež radí medzi doplnky je ear cuff od značky Purelei. Značku Purelei tiež dobre poznám, mám od nich už niekoľko šperkov, ktoré veľmi rada nosím. Okrem toho má táto značka aj svoj box, v ktorom vám každý mesiac prídu nejaké kúsky. Odoberala som ho niekoľko mesiacov a plánujem sa k nemu vrátiť a tiež vám ho každý mesiac ukážem. Ale až od februára. 

Tento ear cuff stojí 29,90 €.

A teraz sa už môžeme presunúť na kozmetiku. Calvin Klein Eau de toilette vo vôni CK One nepatrí medzi moje obľúbené vône, no zbieram miniatúrky, takže poputuje do mojej zbierky. Táto vôňa je v poslednej dobe všade vo výpredaji, asi sa už ani veľmi nepredáva. 

Táto vôňa stojí okolo 20 € za 50 ml, táto miniatúrka má 10 ml. 

Sérum od The purest solutions, ktoré obsahuje 2 percentá arbutínu a kyselinu hyalurónovú, ma naopak veľmi potešilo. Sérum ma pomáhať zjednotiť tón pleti a má pôsobiť proti pigmentovým škvrnám a jemným jazvám po akné. Som naň veľmi zvedavá, aj keď musím priznať, že čo sa týka aktívnych látok, tak mám ešte trošku strach a učím sa, čo s čím kombinovať. Okrem tohto séra bolo v boxe ešte 6 vzoriek ich ďalších produktov. 

Toto sérum stojí 18,99 € a má 30 ml.

Magic care perfect eye od značky M. Asam je produkt, ktorý už poznám. M. Asam je v Nemecku veľmi obľúbená značka, pretože sa jedná o kvalitné produkty, ktoré naozaj fungujú. Mám doma niekoľko produktov, ktoré vám rada ukážem v nejakom inom článku. Hlavne ich make-up je fakt magic. Čo sa týka tohto očného krému, tak ten som ešte neskúšala a veľmi sa naň teším. 

Tento očný krém stojí 18,99 € a obsahuje 25 ml.

Ďalším produktom, ktorý ma tiež veľmi potešil je pure false lash mascara od značky Catrice. Už dlhšie som nič od Catrice neskúšala, preto sa z tejto riasenky veľmi teším. Čo sa riaseniek týka, to má Catrice už dosť vychytané a čo sa týka drogérie, tak patrí medzi moje najobľúbenejšie značky. Momentálne mám veľa otvorených maskár, preto musím ešte chvíľu vydržať, no potom ju určite vyskúšam. 

Táto riasenka stojí 4,49 € a je v nej 10 ml.

Argan Oil deep conditioner od značky Hask nepoznám vôbec. Ani produkt, ani značku. Rada skúšam nové produkty, no keď dostanem len kondicionér a žiadne šampón k tomu, dlho sa musím prehovárať, aby som ho vyskúšala. Teraz mi však kondicionér došiel, tak ho hneď dnes večer vyskúšam. Som veľmi zvedavá, pretože mi naozaj ani tá značka nič nehovorí. 

50 ml tohto kondicionéru stojí 1,99 €.

Bullrich pletová maska s liečivým bahnom a kyselinou hyalurónovou je produkt, ktorý ma opäť veľmi potešil. Značku Bullrich poznám veľmi dobre, no vôbec som nevedela, že robia aj masky. Tieto masky som dostala aj na narodeniny, takže ich doma mám teraz niekoľko, tak už viem, akú masku najbližšie použijem. 

Táto maska stojí 1,95 €.

Posledným produktom tohto boxíku je Night elixier anti-spliss wunder od značky Schwarzkopf. Neviem, či je to nejaká novinka, ale ešte som ho nevidela. Má to by elixír na vlasy, ktorý sa má na vlasy dávať večer. A ráno nemajú byť také rozlietané a vraj má pomáhať proti štiepeniu sa končekov vlasov. Som veľmi zvedavá, presne niečo také potrebujem - zázrak na vlasy. 

Tento nočný zázrak na vlasy stojí 7,99 € a má 100 ml. Už som ho začala používať, tešte sa na recenziu. 


Tak a to by bolo pre dnešok všetko. Čo si myslíte o týchto boxoch? Ktorý by bol vašim favoritom a ktorý produkt by ste taktiež chceli vyskúšať?

2 komentáre:

  1. Wow, veľmi krásne boxy. Ta maskara od catrice mi celkom sadla a veľmi rada sa s ňou líčim. Krásny článok. Prajem ti krásne prežitie vianočných sviatkov a štastný nový rok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som ju aj stihla skúsiť a je skvelá, navyše sa mi veľmi páči jej obal.
      Ďakujem ti krásne, síce už máme po vianočných sviatkoch, preto ti prajem pekného Silvestra a samozjreme všetko dobré do nového roka!

      Odstrániť