nedeľa 3. apríla 2016

DIY - stojan na ceruzky na pery a oči

Ahojte! 
Keďže som už dávno nepridala nič, s čím som sa sama trápila, tak som sa rozhodla, že vám dnes ukážem, čo som vyrobila pred pár dňami.
Chýbalo mi niečo, do čoho by som si mohla odkladať ceruzky na pery a na oči. Časom by som chcela mať všetko v akrylových priesvitných nádobkách, no tie sú na niektorých e-shopoch veľmi drahé. Preto som sa rozhodla si to zatiaľ zariadiť takto, s stojanom z papierových roliek.


Čo na to budeme potrebovať:


Tri väčšie papierové rolky (alebo päť menších, napr. z toaletného papiera), akrylovú farbu, nádobku na farbu a nejaké štetce. 



Pod rolky musíme aj niečo nalepiť, respektíve nalepiť rolky na niečo rovné, na to som ja využila vrchnú časť z jedného boxu. Na ozdobu roliek som si vzala čipkované stužky. 


Postupovať som začala tak, že som tú vrchnú časť boxu natrela tromi vrstvami farby. 


Keďže som bielou farbou nemaľovala rovno a nevyzeralo to dobre, snažila som sa tieto nedostatky zakryť zlatou stužkou.



Aj rolky som natrela niekoľkými vrstvami farby. Na vrch som potom nalepila čipkované stužky. 


Potom som nalepila rolky na moju podložku a vymaľovala som ich aj zvnútra. 


A takto už vyzerá hotový stojanček naplnený ceruzkami na oči a na pery, dlhšími rúžmi, linkami na oči a kadečím iným. 

Ako sa vám páčil tento návod? Vyskúšate niečo podobné? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára