utorok 19. apríla 2016

Maybelline - The blushed nudes

Ahojte!
Dnes vám prinášam recenziu na paletku The blushed nudes od Maybelline. Na nemeckom trhu sa predáva už niekoľko mesiacov, ja som dlho uvažovala, či si ju kúpiť alebo nie. No nakoniec som ani ja neodolala. 




Hlavným dôvodom bolo to, že jej predchodkyňu paletku The nudes používam dosť často. Okrem toho som ju videla už vo veľa videách (ja sledujem často nemecké youtuberky), tak som bola rozhodnutá do nej ísť.
Vybrala som sa teda do Rossmann drogérie, kde som ju našla za 9,95 €. V Dm-ku sa predávala za 12,95 €. 


 Paletka obsahuje 9,6g očných tieňov. Nájdete v nej 12 rôznych očných tieňov, matné aj trblietavé odtiene. 


 Pri paletke by ste márne hľadali zrkadielko, ktoré paletka nemá. Ja to nevnímam ako nevýhodu, pretože zrkadielka pri žiadnom produkte nevyužívam. Líčim sa vždy pri veľkom zrkadle. Čo však je výhodou, je na moje prekvapenie použiteľný aplikátor, ktorý je obojstranný. Z jednej strany je penový aplikátor, ktorý využívam väčšinou len na svetlý tieň na prejasnenie vnútorného kútika oka. Na druhej strane je jemný štetček, ktorým sa tiene dobre nanášajú, no osvedčil sa mi hlavne v záhybe oka. 


Zloženie očných tieňov mi príde veľmi podarené, najviac sa mi páčia tie ružové odtiene. S paletkou sa dajú vytvoriť jemné líčenia na deň, ale aj niečo výraznejšie. Čo sa týka ich konzistencie, tak tiene sú maslovitejšie, no trošičku prášia. 





 Pigmantácia tieňov sa líši tieň od tieňa, ale podľa môjho názoru sú pigmentované veľmi dobre a som veľmi spokojná. Tiene mi na viečku vydržia v dobrom stave 6 hodín, potom sa mi zdá, akoby sa trochu strácali. Ja vždy používam pod tiene bázu, takže s tou sa mi do vrások nezlievali, no neviem ako je to bez nej. 


Ja som s paletkou celkovo veľmi spokojná a odkedy ju mám používam ju dosť často.  Za tú cenu sa podľa mňa oplatí a určite ju odporúčam.

Čo hovoríte vy na túto paletku? Máte ju tiež?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára