utorok 12. apríla 2016

Opäť nejaké tie nákupy :)

Ahojte!
Dnes mám pre vás menšie nákupy. Pretože som si s nakupovaním dala pauzu, tak vám dnes ukážem všetko, čo som si od januára kúpila. Nie je toho vôbec veľa, snažila som sa kupovať si len to, čo som naozaj potrebovala alebo po čom som už dlhšie túžila. 




Ako prvé som potrebovala nové odličovadlá. Kupovala som si ich vo februári, ale málo som ich používala, pretože mám ešte nejaké zbytky iných odličovacích produktov. Garnier micelárky mám už tretie balenie a mám ju veľmi rada. Odličovač očného make-upu som si kúpila prvýkrát a je veľmi dobrý. Ľahučko odstráni riasenku, očné tiene aj linku. Neviem však či odlíči aj vode odolné produkty, pretože ja také nepoužívam.


Tento sprchový gél som spolu s tromi nasledujúcimi produktami kupovala, keď som bola u rodičov na Slovensku. Tento sprchový tak dokonale vonia, že som nevedela odolať. Už dlhšie som naň pozerala na rôznych blogoch, no v Nemecku sa značka Dermacol nedá zohnať. Chcela som aj melónový píling, ten bol však vypredaný.



Sudocrem som si vzala hlavne na zimu, no úplne som naň zabudla. Čítala som o ňom veľa dobrého, preto som si jeden vzala na vyskúšanie. Ešte som ho ani neotvorila, ani nevyskúšala, takže som naň veľmi zvedavá. Niekedy mávam pokožku dosť podráždenú a s tým by mal tento krém taktiež pomôcť.



Tento make-up som už dlho chcela vyskúšať, ale keďže v Nemecku sa ani Rimmel nedá zohnať, tak som si musela počkať na návštevu Slovenska. Za tú dobu, čo ho mám som si ho celkom obľúbila, no teraz na jar sa ho chystám prevetrať ešte viac. 



Gabriell Salvete je opäť značku, ktorú v Nemecku neviem zohnať. Možno sa aj niekde predáva, ale ja bývam v malom meste, kde máme len Dm a Rossmann a v týchto drogériách sa táto značka nepredáva. Keď som už ale mala tú šancu, tak som siahla po púdre tejto značky. Neviem, či som vzala zlý odtieň, ale pripadá mi oveľa tmavší ako v drogérií. No nič, musím sa opáliť :D.


V Rossmanne som si kúpila dva balenia týchto utierok pre bábätká. Používam ich na utretie rúk, niekedy aj tváre. Mám ich stále so sebou doma, v aute, mini balenie si nosím v kabelke. Človek nikdy nevie, na čo sa mu zídu. V prípade núdze som sa nimi už aj odličovala a na moje prekvapenie, aj na tento účel fungovali veľmi dobre.


A poslednou vecou tohto skromného nákupu je nová žehlička na vlasy. Moja stará už nebola dobrá. Vlasy mi zachytávala a vytrhávala, dlho sa nahrievala. Táto je presným opakom. Do minúty je nahriata, vlasy mi nevytrháva a veľmi šikovne sa s ňou pracuje. 

Čo nové ste si kúpili vy? Máte niečo z týchto produktov?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára