sobota 23. apríla 2016

Glossybox filled with love - špeciálna edícia ku Dňu matiek

Ahojte! 
Dnes tu pre vás mám box, ktoré bol špeciálne navrhnutý ku Dňu matiek. Keďže ja si špeciálne boxy nemôžem nechať ujsť, tak som si objednala aj tento. Viem, že Deň matiek je až 8. mája, no tento box posielali skôr, aby ste ho svojej mamke stihli podarovať. 


Ja si ho samozrejme nechám, pretože moja mamka sa nelíči, takže by ho asi veľmi nevyužila. Okrem toho s maminou na Deň matiek ani nebudem, keďže som 1000 km od nej. Ale určite si na ňu spomeniem a neskôr jej to inak vynahradím. Takže nezabudnite ani vy na svoje mamky a pripravte im nejaké prekvapenie, hoci len maličké (stačí keď si upracete izbu, alebo jej kúpite kvietok, či čokoládu) určite sa potešia a verte tomu, že mamky sú tie najúžasnejšie osoby, ktoré si to najviac zaslúžia. 


Ale teraz späť k boxu. Glossybox filled with love je špeciálny nie len v jeho cene (29,00 €, normálny Glossybox stojí 15,00 €), ale hlavne v počte produktov, ktorých je 7, v normálnom boxe 5. 



Glossybox na svojich stránkach odtajnil dva produkty, takže som vedela, že v boxe bude masážny olej a klieštiky na riasy, na ktoré som sa veľmi tešila. Ale teraz už poďme na celý obsah boxu...



Rituals...
Hammam Massage
Dopraj si rozmaznávaciu porciu starostlivosti a oddýchnutá vyštartuj do jari! Masážny olej od Rituals... prináša atmosféru autentického orientálneho kúpeľného domu do domáceho prostredia. Výnimočná kompozícia vyživujúcich olejov ošetruje a veľmi intenzívne sa stará o suchú pleť. Zanecháva hodvábne jemný pocit na pokožke. Arganový olej pokožku revitalizuje a prírodný eukaliptus blahodárne pôsobí na zmysly.
Cena: 13,50 € / 100 ml (v boxe plné balenie)




Eyeko
Black Magic Lash Curler
Poriadne si otvor oči pre krásy jary - pomôžu ti k tomu klieštiky na riasy od Eyeko. Optimalizovaný dizajn umožňuje precíznosť a jednoduché zaobchádzanie k vytvoreniu senzačne vytočených rias. Ergonomicky vytvarovanými a zamatom potiahnutými rukoväťami sa vytvára a dobre kontroluje optimálny tlak, aby riasy boli vytočené, čo najlepšie. 
Cena: 14,00 € / ks



MJT Cosmetics
High Definition Mascara
Táto riasenka garantuje extrémny objem a intenzívnu farbu pre mimoriadne upútanie pozornosti. Jej jemná krémová textúra robí nanášanie obzvlášť jednoduchým. Vlnovková silikónová kefka rovnomerne oddeľuje riasy a bez zbytočných hrudiek.
Cena: 20,00 € / 9,5 ml




Trifle Cosmetics
Candied Apple
Táto tekutá farba na pery a líčka neupúta len svojim sladkým obalom, ale hlavne tým, že tvári dodáva žiarivý lesk. Ľahká ovocná receptúra je vodeodolná a obsahuje lesklé čiastočky, ktoré pleť prirodzene rozžiaria. 
Cena: 22,00 € / 4,5 g (v boxe plné balenie tohto produktu)


Elgon 
Sublimia Hair DD Cream
Chýba ti čas si svoje vlasy perfektne upraviť rôznymi produktami? Dopraj svojim vlasom tento produkt! Je všestranný, má 10 skvelých vlastností (skrotenie dlhých vlasov, anti-aging účinok, uľahčenie stylingu, ochrana pred teplom, dodanie hydratácie a lesku, ochrana pred škodami spôsobenými UV, dlhá výdrž, odmotanie vlasov - ľahšie rozčesávanie, dodanie objemu, ochrana farbených vlasov pred vyblednutím farby), a tým všetko, čo je potrebné na vyživenie vlasov a perfektný účes. 
Cena: 14,60 € / 150 ml (v boxe plné balenie produktu)



Catherine Malandrino
Style de Paris Sprayer
Táto elegantná vôňa je ako prechádzka rozkvitajúcou jarnou kvetinovou záhradou. Základom vône sú svieže nôty grapefruitu a hrušky, po nich je cítiť arómy z pomarančových kvetov a gardenií. Okrem toho vôňa zvábi aj bujnou vôňou morského vánku na báze teplej pačuli. 
Cena: 10,00 € / 10 ml (v boxe 10 ml, ale vo vzorkovom balení)




City Color
Eye Brow Kit
Upravené a vyplnené obočie je v trende a aj ostane! Upravené obočie nechá oči pôsobiť väčšie a tvári dodáva symetriu a štruktúru. Tento kit na obočie má všetko, čo každá z nás potrebuje - tri rôzne odtiene púdra na obočie, ktoré sa dajú jednoducho kombinovať na namiešanie správneho tónu farby vášho obočia. Okrem toho sú v setíku aj pinzeta na vyformovanie, obojstranný aplikátor, ale aj vosk na zafixovanie nesposlušných chĺpkov obočia.
Cena: 10,99 € / set

Moje hodnotenie boxu:
Samotný box má veľmi pekný dizajn. Čo sa týka obsahu, tak ja som veľmi milo prekvapená. Nečakala som také dobré produkty, myslela som si, že budú minimálne dva, ktoré nevyužijem. Ale vôbec to tak nie je...
Masážny olej určite využijem. Masážne oleje využívam často na nohy, pretože keď celý deň stojím na nohách, tak ma večer, keď si konečne sadnem, zvyknú hrozne bolieť. Masáž mi vždy uľaví od bolesti a môžem spokojne zaspať.
O klieštikoch som sa už vedela a veľmi som sa na ne tešila. Moje staré už majú čo to za sebou a bolo na čase ich vymeniť. Tieto som skúšala zatiaľ len dvakrát, ale zatiaľ som veľmi spokojná. 
Riasenku som ešte neskúšala a kefku som vám neukázala preto, že riasenku nechcem otvárať, pretože sa mi ich nazhromaždilo nejak veľa. Neskôr bude recenzia.
Produkt na pery a líčka je úžasný. Na líčka som ho neskúšala a ani nechcem, ale na perách je skvelý. Najskôr sa tvári ako dobre pigmentovaný lesk, no zaschne a je matný. Na perách dlho vydrží. Za mňa je tento produkt veľkým prekvapením.
DD cream na vlasy znie veľmi zaujímavo. Ešte som ho neskúšala, takže neviem, či naozaj dokáže všetko, čo sľubuje, každopádne som veľmi zvedavá.
Vôňa od Catherine Malandrino sa mi veľmi páči, vonia naozaj veľmi žensky elegantne, trošku ovocne a kvetinovo. Čo sa mi však nepáči je balenie, pretože na jeden výstrek výde hrozne veľa vône.
Veľkým prekvapením pre mňa bol set na obočie, ktorý ma naozaj veľmi potešil. Už sa teším na jeho používanie. Vyzerá veľmi schopne, dokonca aj tá pinzeta je dobrá. Aplikátor teda nič moc, je príliš tvrdý a hrubý, ale na to mám svoje štetce, takže to mi nevadí.

Čo hovoríte vy na tento box? Podarovali by ste ho vašej mamke? A aké prekvapenie si prichystáte vy pre vašu maminku? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára