nedeľa 17. apríla 2016

Glossybox - Love, Peace & Beauty Edition

Ahojte!
Tento mesiac som sa Glossyboxu nevedela dočkať, pretože téma Love, Peace & Beauty sa mi hneď zapáčila a tešila som sa na nové produkty. Podľa témy som očakávala možno nejaký ružový alebo červený lak (love), nejaký zelený prírodný produkt (peace) a nejaký jarný skrášľovač, ako napríklad lícenku (beauty). 


Potom som sa však dozvedela, že to má byť festivalová edícia. To ma veľmi nepotešilo, pretože som si spomenula  na festivalovú edíciu spred dvoch rokov (článok TU) a ten box nebol z tých najvydarenejších. Samozrejme boli v ňom dobré produkty, ale predstavovala som si to inak.


Glossybox odtajnil jeden produkt, ktorý ma veľmi potešil. Mal to byť bronzer od značky Benefit. Tak sa naň a ostatné produkty poďme spolu pozrieť.



Benefit Cosmetics
Dew The Hoola
Pleť ako slnkom pobozkaná. Presne taký efekt zanechá tento jemný matný tekutý bronzer. Jeho ľahká textúra sa položí ako tekuté zlato na pleť, spojí sa s ňou, zjednotí tón pleti a nechá ju bezproblémovú a prirodzenú žiariť.
Cena: 30,50 € / 30 ml (v boxe 5 ml tohto produktu)


Batiste
Dry Shampoo Cherry
Žiadny čas na umytie vlasov? Batiste suchý šampón vykúzli sviežosť a objem v priebehu niekoľkých sekúnd. Odstráni nadbytočnú mastnotu a vlasy vyzerajú ako čerstvo umyté. A to všetko inkluzívne so sviežou jarnou vôňou čerešní. Ideálny pomocník na festivaly ale do kabelky.
Cena: 3,99 € / 200 ml (v boxe 50 ml tohto produktu)




Studio 10
Brow Lift Perfecting Liner, Look Good Feel Better
Vďaka tejto bezparabénovej ceruzke na obočie nevyzeráš len dobre, ale robíš aj niečo dobré. Ceruzka je totiž spojená s charitatívnym projektom "Look good feel better", ktorý pomáha a vedie semináre pre ženy, ktoré trpia rakovinou.
Chladný hnedý tón sa hodí pre takmer všetky typy pleti a farby vlasov. Rozjasňovač na druhej strane dodáva svetlejšie akcenty k perfektne vyformovanému obočiu. Vitamínom E obohatená konzistencia sa stará o prirodzený a jemný efekt.
Cena: 28,00 € / ks


Nutraluxe MD
Lipbalm - Tropic Ananas
Táto starostlivosť je ozajstným ovocím pre jemné pery - zaujímavý dizajn, svieža príchuť. Bezfarebný, antibakteriálny balzam sa stará o pery karnaubským voskom a zároveň ich ochraňuje pomocou vitamínov a zinku.
Cena: 4,99 € / 7 g (v boxe plné balenie tohto produktu)


Allpresan
SOS repair
Dopraj svojím chodidlám túto ľahučkú penu ako okamžitú, dlhotrvajúcu a intenzívnu starostlivosť. Vstrebáva sa rýchlo a stará sa o suchú pokožku pomocou zložky allantoin a extraktom z koreňa sladkého drievka. Neobsahuje žiadnu parfemáciu, farbivá, konzervačné látky, silikóny a parafíny.
Cena: 6,99 € / 100 ml (v boxe 50 ml tohto produktu)

Moje hodnotenie boxu:
Musím priznať, že tento box nie je úplne podľa mojich predstáv. Čakala som inú zostavu produktov.
Napriek tomu ma bronzer veľmi potešil, aj keď neviem, či ho budem vedieť použiť, pretože mám radšej púdrové produkty.
Suchý šampón sa zíde vždy. Ja ho používam na druhý deň od umytia vlasov na dodanie objemu. Tento s čerešňovou vôňou som ešte nemala, tak som zvedavá, aký je.
Ceruzka na obočie ma taktiež potešila, nemá žiadny teplý podtón, takže mi aj sedí. Čo ma však zaujíma je ako na tom bude s výdržou.
Balzam na pery ma až tak nepotešil. Mám doma veľa načatých balzamov, dokonca o nich chystám aj článok, takže vyskúšam aj tento. Ale nie je vylúčené, že ho darujem priateľovi.
Pena na nohy bude skvelá na leto, ale nie je to produkt, ktorý by som si sama od seba kúpila.

Čo hovoríte vy na tento box? Ja som ako tak spokojná, produkty z neho využijem, ale nie je to box, pri ktorom by som stála s otvorenými ústami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára