streda 13. marca 2024

Natasha Denona - Bloom highlighting blush

 

Ahojte!

Dnes vám chcem ukázať jednu nádhernú lícenku, ktorú som dostala k narodeninám (článok je už na blogu). Jedná sa o rozjasňujúcu lícenku Bloom od značky Natasha Denona


Lícenka má ružový plechový obal, ktorý keď otvoríte nájdete v ňom samotnú nádhernú lícenku a balenie obsahuje aj zrkadielko. Ja sa líčim doma pri dvoch zrkadlách, takže na zrkadielká v produktoch si nepotrpím. Samozrejme, keď sa líčite ešte niekde mimo domova, tak je to výhodou. Pre mňa však zbytočnosť. Zatváranie má pomocou magnetu, čo mám veľmi rada. 
Celkové balenie lícenky nepôsobí lacno, čo od značky, akou je aj Natasha Denona proste očakávam. 


Ja mám mini verziu tejto lícenky, ktorá má 4 g, čo je pre mňa úplne postačujúce. Mám líceniek viac než stíham spotrebovať, takže je jej viac než dosť. Táto malá lícenka stojí 17,95 € (napríklad na Sephora.de).


Odtieň lícenky je veľmi pekný, je to taká koralovo-ružová s jemne metalickým odleskom. Na pleť sa dá naniesť veľmi jemne, kedy sa mi páči najviac. Samozrejme po tejto lícenke už extra rozjasňovač nepotrebujem. To však pre mňa nie je problém, pretože si často rozjasňovač nedávam. 
Konzistencia lícenky je taká tá púdrovo-maslová, dá sa skvelo nabrať štetcom, hubkou alebo aj prstom. Na pleti sa s ňou dobre pracuje, dá sa dobre rozmazať do stratena. Mne stačí jedna jemná vrstva, no pre tie z vás, ktoré majú radšej výrazné líčenia s výraznejšou lícenkou. to tiež nebude problém, pretože sa dá vrstviť. 


Musím priznať, že som sa do odtieňa lícenky zamilovala okamžite a odkedy ju mám, používala som ju takmer každý deň. Ale samozrejme, dosť sa leskne a niekedy proste mám chuť na matnú lícenku. 
S výdržou púdrových produktov na pleť problém nemám, pretože na mojej suchej pleti držia ako pribité. A to je aj prípad tejto lícenky. 


Nenašla som nič, čo by som lícenke mohla vytknúť. Je to veľmi podarený produkt s dobrou výdržou, skvelou konzistenciu a krásnym odtieňom. Avšak verím, že niekomu môže byť ten lesk až príliš. 

Čo si myslíte vy o tejto lícenke? Máte rady produkty od značky Natasha Denona?


1 komentár: