utorok 19. marca 2024

Prišlo mi takmer 7 kíl kozmetického odpadu!

 Ahojte!

Trashy ku mne dorazil naposledy koncom decembra a dnes je konečne opäť u mňa. Ak neviete o čo sa jedná, pozrite si najskôr článok, kde som vám Trashy predstavila - Trashy, alebo zbav sa svojich smetí. Pridalo sa niekoľko nových členiek, preto to trvá zase o čosi dlhšie, než sa tento obrovský balík opäť ku mne. 

Trashy má už takmer 7 kíl, čo je naozaj neuveriteľné, keď si predstavím, že sme začínali s jedným malým balíčkom. Pravidlom je, že si z balíku každá môže vziať toľko produktov, koľko dokáže nahradiť. Mám však pocit, že to každá z nás nahrádza viacerými produktami ako si vezme. Nevadí, aspoň máme z čoho vyberať. A prosím, nemyslite si, že sa jedná naozaj o odpad. Produkty, čo do balíku dám ja, pretože pre mňa nefungujú alebo sa mi proste nepáčia, či pre ne nemám využitie, môžu byť zaujímavé pre inú členku Trashy. A aj ja som vždy v balíku našla veci, ktoré sa mi páčili a nechápala som, prečo sa ich niektorá z nich zbavila.

A teraz už nechcem zdržovať, pretože otváram Trashy popri tom ako píšem tento článok a už som naozaj veľmi zvedavá. 



Ako prvé som do rúk vzala tieto rúže od značky Max&More. V balení je 6 rôznych odtieňov. Nie je to nič pre mňa, ale hneď ako som ich vzala do rúk, vedela som, že ich mám komu posunúť. Všetky sú nepoužité. 


V jednej z kozmetických taštičiek boli tieto produkty na pery. Našla som tu značky ako Make up for ever, MAC, Jeffree Star, Nyx, Maybelline, Teeez, Zeesea, Catrice a Essence. Vybrala som si jeden lesk na pery, uhádnete ktorý?


V ďalšej kozmetickej taštičke boli riasenky od Yves Rocher, Maybelline, Essence a Catrice. Okrem nich ešte dve čierne očné linky, jedna od Nyx, druhá od Eyeko. Tu ma nezaujalo nič, pretože mám sama veľa otvorených maskár, takže možno nabudúce. 


Objavila som aj dvojo rias, jedny od značky Wibe, ktorá mi naozaj nič nehovorí, a druhé od značky Kiss. Ale ani tu ma nič nezaujalo. Riasy totiž použijem maximálne raz rok, a tak ich prenechám radšej niektorej z nás, ktorá ich naozaj využije. 


Medzi paletkami som objavila nejaké od Revolution, Rival loves me, Rimmel a Wibe. Potom tu bol ešte malý bronzer od Revolution a dva rozjasňovače od Essence a Alverde. Odtiaľto som si niečo vybrala, aj keď nie pre mňa. 


Ani som si nemyslela, že v Trashy nájdem aj nejaké make-upy. Jeden je od Essence, no je v príliš tmavom odtieni, čo platí aj pre make-up od Catrice. A keď vidím tie 4 make-upy od značky Und Gretel... tento make-up tá firma rozdávala zadarmo a sama ich mám 5. Chcela som jeden z nich tiež dať do balíku, ale niekto ma predbehol. 


Z dekoratívky som tu objavila ešte tekutú lícenku od značky Elikya beauty, rozjaňovač od Dwtn Paris, lícenku v tyčinke od Trend it up a očný tieň od Rival loves me. Ani odtiaľto som si nič nevybrala. 


Lakov na nechty v našom balíku bývalo viac, no všetky členky (až na mňa) milujú laky na nechty. Tentokrát som ich tu objavila 5, jeden od Douglas, dva od Catrice, jeden od P2 a posledný je od značky Néonail. Ja používam len laky od Néonail, ale tento má odtieň, ktorý by som nevyužila. 


Produktov na telo tu zato bolo božehnane. Našla som tu značky ako Babor, Espa, Calu, James Read, ale aj Alverde, Nivea či Balea. Produktov na telo a vlasy mám ale sama dosť, preto som si nevzala ani nič z tejto kôpky.


Pleťovej kozmetiky som tu našla tiež celkom dosť. Medzi nimi boli značky ako Balea, Kiehls, Lancôme, M. Asam, ale našla som tu aj čistiacu kefku. Z tohto balíčku som si vybrala dva produkty. 


Krémy na ruky zbožňujem a najradšej by som si nechala všetky. Ale sama mám slušnú zásobu a našla som už pár krémov, ktoré pre mňa fungujú najlepšie. Tu boli krémy od značky Oyess, Douglas a nejakej mne neznámej značky. Okrem toho som objavila aj jeden malý krém na nohy od Alverde


Každý, kto ma dobre pozná vie, že sa bombe alebo pene do kúpeľa vždy poteším. Tu som našla nejaké od Aroma active, L´occitane a Kneipp. Penu a kryštály do kúpeľa od značky Kneipp ostávajú u mňa. 


Masiek na tvár, pod oči a na pery som v Trashy našla asi tisíc. Tu vidíte len časť z nich, ktorá ma viac zaujala. Medzi nimi sú značky ako Isana, Balea, Self project, Cadera vera, ale aj Rodial, či kopa kórejských značiek. Niekoľko z nich som si vybrala, no najradšej by som si nechala všetky. 


A samozrejme vzorky, tie nesmú chýbať. Ja však vzorky veľmi nepoužívam, jedine ak sa jedná o produkt, ktorý je drahší a uvažujem nad jeho kúpou. Tu ma nič nezaujalo. 


A posledným produktom bola táto taštička na kozmetiku. Tá ostáva taktiež v balíku a poputuje ďalej. 


A toto sú produkty, ktoré ostávajú u mňa. Vybrala som si tri masky na tvár (dve od kórejskej značky, jednu od Cadera vera s vôňou jahodovo-čokoládoveho milkshaku), jednu masku na čelo od značky Alla jen, jednu masku na pery od Balea, vankúšiky pod oči od Yeauty, Rodial a dvojo od značky Isana. O pene a kryštáloch do kúpeľa od značky Kneipp som vám už povedala. Okrem toho som z Trashy vytiahla aj paletku bronzrov od Rimmel, ktorá poputuje ku kamarátke spolu so sadou rúžou od Max&More. Pre mňa som si vzala ešte jahodový lesk na pery od Nyx a dva produkty na čistenie pleti od značky M. Asam. Som veľmi spokojná, už teraz sa teším, kedy Trashy ku mne opäť dorazí. 

Čo hovoríte vy na takýto spôsob zbavovania sa kozmetiky, ktorú už nechcete?


4 komentáre:

  1. Ja by som si vedela vybrať aj viac vecí. Dobre ste si to vymysleli, že sa každá zbaví toho, čo už nechce. Taký trashy by sa zišiel aj mne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Thanks for being a reliable source of information in a sea of content. Learn strategies to ace the Aviator game on our blog platform.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je moc pěkná výměnná akcička, jste holky šikovné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme! Zistili sme, že sa takto zbavíme toho, čo nechceme a zároveň nájdeme niečo, čo využijeme.

      Odstrániť