sobota 16. marca 2024

Moji obľúbenci za rok 2023 - dekoratívka

Ahojte!

Už tu máme polovicu marca, ani neviem ako rýchlo to od Silvestra ubehlo. Práve dnes som sa rozhodla, že je čas obhliadnuť sa späť a porozmýšľať, ktoré produkty som v roku 2023 používala najradšej. Naposledy som vám moju obľúbenú dekoratívku ukázala v článku Moje obľúbené produkty za rok 2020, a ak si všimnete, sú to už dlhé tri roky.  Keď som si dneska ten článok čítala, zistila som, že veľa z tých produktov stále mám (hlavne tie púdrové - ako lícenky, či paletky očných tieňov). A veľa z nich môžem dodnes označiť za moje obľúbené produkty. No trošičku sa toho aj tak zmenilo... 

Prešla som celú moju zbierku kozmetiky, z každej kategórie som vytiahla tie produkty, ktoré som si zamilovala a ktoré mi spríjemňovali celý rok 2023. Samozrejme mám tu aj pár nových produktov (niektoré z nich ste mohli vidieť v článku Moje narodeninové a vianočné darčeky), ktoré práve testujem a som z nich celá hotová, no je to krátka doba na to, aby som ich zaradila do obľúbencov za celý tento rok, takže ich možno uvidíte v nejakých ďalších obľúbencoch. 

Aby tento článok zase nemal kilometer, tak už poďme na to...

PODKLADOVÁ BÁZA

Na podkladovú bázu mám niekoľko požiadaviek - musí pekne vyhladiť, pripraviť pleť na make-up a nevysušovať. Mám pleť veľmi suchú, a tak mi niektoré bázy a samozrejme aj make-upy pekne zvýrazňujú suché šupinky, ktoré mám hlavne okolo nosa. Keď som však prvýkrát použila bázu Hydro grip primer od Milk bola som z nej baf. Je gélovej konzistencie, na pleti je veľmi príjemná... V lete som ju dávala aj do chladničky a potom mi pleť aj ochladila, čo v horúčavách bolo veľmi príjemné, no hlavne mi pleť osviežila. Báza je trošičku lepivá, z toho mám pocit, že na nej make-up lepšie drží. Pleť mi vyhladzuje len jemne, ale to jej odpustím, pretože suché miesta schová a ani počas dňa mi ich nie je vidno. Pleť mi vôbec nevysušuje, a hlavne preto sa stala tou najlepšou bázou,  ktorú som tento rok používala. Už mám druhé balenie a som nadmieru spokojná. 

MAKE-UP

Musím sa priznať, že som tento rok veľmi make-up nepoužívala. Ak som si na seba nejaký dala, tak to bol Hydromaniac od značky Urban Decay, ktorého som si urobila menšiu zásobu, pretože značka odišla z nemeckého trhu a s ňou sa vytratil aj tento make-up. Hydromaniac mi pleť vôbec nevysušoval, mal také stredné krytie, čo mne úplne stačí. Ak sa však vynorila nejaká vyrážka, tak som si dopomohla korektorom. Na pleti mal make-up prirodzený efekt, s jemným takým zdravým leskom. 

Pokiaľ som však make-up nepoužila, dala som si na tvár Tiger grass color correcting treatment od značky Dr. Jart+. Je to taká bledučko-zelená pasta, ktorá sa po nanesení na pleť pleti prispôsobí. Nemá vysoké krytie, no dá sa vrstviť. Mne sa však páčilo, ako prirodzene tento produkt na pleti vyzerá. Zakryje začervenania pleti a moje suché miesta na pleti pod ním taktiež neboli také hrozné. Tento produkt sa môže používať pod make-up, ale aj samostatne, a tak som ho používala aj ja. Potom som ho normálne zapúdrovala a vydržal mi v dobrom stave niekoľko hodín. Už používam tretie balenie a akurát vo februári som doplnila zásobu o jedno veľké balenie a dve malé. 

KOREKTOR

Čo sa tejto kategórie týka, veľa sa toho nezmenilo. Už roky nedám dopustiť na korektor Radiant creamy concealer od značky Nars. Používam ho stále najmä pod oči, pretože vôbec nevysušuje, kruhy pod očami mi pekne zakryje, rozžiari... Už ho asi nikdy nevymením, aj keď rada skúšam aj nové korektory, no na tento sa naozaj doteraz nič nedotiahlo. 

PÚDER

Púdre mám najradšej tie transparentné, ktoré tiež používam už roky. Pri púdroch je to však tak, že používam to, čo doma mám. S púdrami nemávam problémy, pretože ak je dobrá báza a make-up, tak to potrebujem len trošičku zafixovať. Na mojej suchej pleti púder drží ako zalepený. Tento púder All matt plus shine control powder od Catrice je lacný a dobrý a ja ho používam už dlhú dobu. Zafixuje, jemne zmatní a nemení mi odtieň make-upu. A to mne od púdru stačí. Mám ho v dvoch odtieňoch - Universal, ten je skvelý na celú tvár a Banana bright, ktorý rada používam hlavne pod oči. 

BRONZER

Bronzer taktiež patrí k mojej rutine, keď sa líčim. Moja pleť s make-upom proste potrebuje trošku farby, a s tým mi vždy pomôžu bronzer a lícenka. Bronzrov mám doma veľmi veľa, pretože ich často striedam. Mám rada ako studené, tak aj teplé odtiene. No mojím najobľúbenejším sa za posledné roky stal tento Chocolate soleil od značky Too Faced. Okrem toho, že príjemne vonia, vyzrá na mojej pleti prirodzene. Dobre sa s ním pracuje a moju tvár pekne rozžiari, vyzerá trošku opálene a sviežo. 

LÍCENKA

Najobľúbenejšia lícenka sa mi od roku 2020 taktiež nezmenila, stále je ňou lícenka od Nars v odtieni Orgasm. Zmenilo sa jedine to, že toto je už druhé balenie, čo sa mi pri lícenkách ešte nestalo. Rada skúšam nové a keď sa k niečomu vrátim (hlavne, čo sa týka púdrových produktov), tak to už niečo musí znamenať. No musím povedať, že teraz testujem lícenky od Natasha Denona a Charlotte Tilbury a uvidíme, ktorá bude budúci rok mojim miláčikom. 

ROZJASŇOVAČ

Rozjasnovače, ktoré som používala pred tými tromi rokmi stále mám. A stále ich mám rada. No práve v tom roku som objavila značku Becca, ktorá už žiaľ, neexistuje. Časť ich produktov sa vyrába pod značkou Smashbox, ale už to nie je ono. Ja som sa do značky Becca zaľúbila a mám 6 odtieňov ich rozjasňovačov. Každý má niečo do seba a ja ich všetky zbožňujem. Samozrejme, používam aj rozjasňovače od iných značiek, ale po týchto sahám najčastejšie. Ku každému líčeniu nájdem hodiaci sa rozjasňovač a tieto sa naozaj stali mojou srdcovkou. 

PODKLADOVÁ BÁZA POD OČNÉ TIENE

Od bázy pod očné tiene očakávam, že predĺži výdrž tieňov a v tom lepšom prípade ešte aj zintenzívni ich pigmentáciu. Dnes sa už dobrá báza dá nájsť aj v drogérií. Ja som si však zamilovala túto, ktorá sa nazýva Prime & Behold od značky Wunder2. Tiene na nej držia ako pribité a to až pokým ich neodlíčim. Farby tieňov sú výraznejšie a napriek tomu sa dajú dobre strácať, nezalezú mi do záhybov na očnom viečku, a to mi robila väčšina báz. S touto som veľmi spokojná. 

OČNÉ TIENE

Mám tak veľa paletiek očných tieňov, že bolo veľmi ťažké vybrať jednu, ktorá je moja najobľúbenejšia a hlavne tú, ktorú som v roku 2023 používala najviac. Mám paletky z drogérie, z ktorých veľmi rada používam paletku s Lady od Catrice, má nádherné farby. Avšak keď ma čakalo niečo výnimočné, často som siahla po paletke Love od Natasha Denona. O kvalite tieňov tejto značky nemusím ani písať, okrem toho je zloženie odtieňov v tejto paletke dokonalé na bežné denné nosenie, ale práve aj na výnimočné chvíle. Veľmi rada nosím líčenie práve do ružova, preto som si túto paletku obľúbila. 

PRODUKTY NA OBOČIE

Čo sa produktov na obočie týka, tak stále zbožňujem značku Benefit, ale povedzme si na rovinu, tie produkty nie sú tie najlacnejšie. Okrem toho som zistila, že pre mňa funguje najlepšie kombo Catrice a Essence. Ceruzka na obočie Eye brow stylist od Catrice a je v odtieni Date with Ash-Ton, používam ju už roky a vždy mám doma doma jednu v zásobe. Gél na obočie Make me brow je od značky Essence, a ten si kupujem v odtieni Blondy brows. Tieto dva produkty v kombinácií majú dokonalý odtieň, ktorý mne dokonale pasuje. 


Čo hovoríte vy na tieto produkty? Máme nejakých spoločných obľúbencov? 

Ešte by som chcela vedieť, či by vás zaujímal aj článok o obľúbených produktoch, čo sa pleťovej kozmetiky týka. Dajte mi vedieť v komentároch!

4 komentáre: