streda 6. marca 2024

Nákupy - január a február 2024

 

Ahojte!

Ani neviem ako, a máme tu takmer polku marca. Veľmi rýchlo to ubehlo a ja som si dnes uvedomila, že je čas pozrieť sa na to, čo som v januári a februári pokúpila. Hneď na začiatok vám musím povedať, že je toho naozaj dosť, takže poďme rovno na to...

V januári som si dopriala dve nové vône, pretože boli v zľave. Už neviem presné ceny, ale za Burberry Goddness som dala niečo okolo 30 € a za Paco Rabanne Fame niečo okolo 25 €. Obe vône majú 30 ml, pretože si väčšie balenia vôní kupujem len, keď som si na milión percent istá, že som si ich zamilovala. Rada skúšam nové vône a po týchto som už dlho túžila. Milujem sladšie vône, preto som sa rozhodla práve pre Goddness - a bola to hneď láska. Pri Fame som ešte trošku rozpačitá, no uvidím, čo bude, keď ju spotrebujem. 

Navšítivila som aj drogériu Dm, kde som si odniesla všetkých 5 Juicy bomb od Essence. Sú to olejčeky na pery, ktoré majú rôžne vône, v sete je čerešňový, jahodový, mandarínkový, mätový a kokosový. Za setík som dala 9,45 €. 

Keďže u nás v Dm ani v Rossmanne ešte novinky Catrice nemali, tak som si tieto dva balzamy na pery Melt & shine juicy lip balm musela objednať online. Vybrala som si dva, prvý je v odtieni Beach Blossom a druhý v odtieni Resting beach face. Už som ich skúšala a sú fakt skvelé. Každý z nich má 1 g a stojí 4,99 €.

A toto sa stane, keď mi dojde púder. Nevedela som sa rozhodnúť, a tak som si vzala rovno 4. Musím povedať, že púder za mňa vôbec nemusí byť drahý. Mám suchú pleť, ja si ju zapúdrujem ráno a večer je to stále v pohode. Catrice All matt plus shine control powder je môj najobľúbenejší, preto som vzala jeden v odtieni 001 Universal a druhý v odtieni 002 Banana bright. Púder má 10 g a stojí 3,75 €.

Pred pár rokmi som používala len a len tento HD finishing powder od značky Nyx, preto som si tiež jeden vzala. Viem, že som s ním bola veľmi spokojná, ale ako hovorím, ja na púdre vôbec nie som náročná. Tento je v odtieni Translucent. Má 8 g a stál 9,99 €.

Jedného dňa som bola s kamarátkou v drogérií Rossmann, kde mi do oka padol Hyaluron powder od značky Rival de Loop. Ten som ešte nikdy neskúšala a zaujalo ma, že má hydratovať a opticky zjemňovať pleť. Som zvedavá. Má 8 g a stál 3,99 €.

Keďže novinky od Essence taktiež v predaniach neboli, musela som si ich objednať. Najviac som bola zvedavá na ich tekuté lícenky Baby got blush, preto som si vzala rovno tri odtiene - PinkaliciousDusty rose a Coral crush. Určite bude extra recenzia, keď ich stihnem vyskúšať. Tieto lícenky majú 10 ml a každá z nich stála 3,49 €.

Keď som už objednávala tie lícenky, tak som si do košíku prihodila aj tekutý rozjasňovač Baby got glow v odtieni Sassy in silk. Som naň taktiež veľmi zvedavá, pretože mi táto objednávka dorazil len dnes. Rozjasňovač má taktiež 10 ml a stál 3,49 €.

Musela som si doplniť aj zásobu korektorov, pričom som nezabudla na môj najobľúbenejší korektor pod oči Radiant creamy concealer od značky Nars. Ja ho používam v odtieni Vanilla. Vzala som si rovno 2, pretože bol v akcii za 19,99 €, takže sa to oplatilo. Korektor má 6 ml. Môžem vám ho len a len odporúčať. Na moje tmavé kruhy pod očami som ešte nenašla nič lepšie. 

Od Catrice som si vzala High cover concealer z rady True skin, ktorý mi odporúčala kamarátka. Je z neho nadšená, tak som sa rozhodla dať mu šancu.  Vybrala som si ho v odtieni 002 Neutral ivory. Má 4,5 ml a stojí 4,25 €. 

Mojou klasikou, ktorú som používala dlho predtým než som objavila korektor od Nars je Instat anti-age löscher od značky Maybelline. Predtým bol mojím favoritom pod oči a teraz som sa rozhodla ho opäť vyskúšať. Sú to už minimálne 2 roky, čo som ho mala naposledy. Tento korektor má 6,8 ml a stojí 9,95 €.

Od značky Catrice som si vzala ešte Under eye brightener, ktorý je často prirovnávaný k rovnakému produktu od značky Becca, ktorý sa dá stále kúpiť pod značkou Smashbox. Tento rozjasňovač pod oči som už riadne vyskúšala a musím povedať, že som veľmi spokojná. Mám ešte aj jedno balenie toho od značky Becca, takže ak by ste mali záujem, môžem spraviť porovnanie. Tento od Catrice má 4,2 g a stál 3,95 €.

Šancu som chcela dať aj korektoru Tein perfektion concealer od značky Balea, ktorý ma zaujal. Má obsahovať kyselinu hyalurónovú, vitamín E a olej z grapefruitových jadierok. Má hydratovať, preto je vhodný na očné okolie, má mať stredné krytie. Som naozaj zvedavá. Korektor má 4,5 ml a stál 3,95 €.

Čo si vždy kupujem, keď som v drogérií, sú moje produkty na obočie. Našla som kombo, ktoré pre mňa funguje, drží celý deň a má pre mňa dokonalý odtieň. Prvým z nich je ceruzka na obočie Eye brow stylist od značky Catrice. Je v otieni Date with ash-ton. Ceruzka má 1,4 g a stála ma 2,75 €. V kombinácií s touto ceruzkou používam gél na obočie Make me brow od značky Essence. Vzala som si rovno dva, pretože ten niekedy používam aj samostatne. Keď sa nikam nechystám, no chcem sa nalíčiť pre môj dobrý pocit, tak siahnem len po tomto géle. Mám ho v odtieni 01 Blondy brows. Gél má 3,8 ml a stojí 2,75 €.

Chcela som však vyskúšať aj tie tenučké ceruzky, tak som si vzala aj ceruzku Slim´matic ultra precise od značky Catrice. Je v odtieni 015 Ash blonde. Ja mám tmavo-hnedé vlasy a je mi ozaj čudné, že mi najviac sedia odtiene, ktoré sú určené pre blondínky. Máte to tiež tak alebo som v tom sama? Táto ceruzka má 0,05 g a stojí 2,95 €.

Keď som si už dopĺňala zásoby, došiel mi Tiger grass color correcting treatment od značky Dr. Jart+, takže som si ho taktiež objednala. A hneď niekoľko... Dve 15 ml balenia (15,99 €) som si vzala na cestovanie, pretože mi to úplne stačí na dva mesiace. Veľké balenie som si vzala do zásoby (50 ml za 39,99 €) a keďže som toho objednala toľko, dostala som ešte 5 ml vzorku. Tento krém používam často namiesto make-upu, pretože zjednotí tón pleti, zakryje začervenanie a nevysušuje. Jednoducho ho už len doplním korektorom a zapúdrujem. 

Po dlhej dobe som mala nutkanie shianuť po krémovej kontúrovacej tyčinke, no žiadnu som doma nemala. Objednala som si Sculpting touch creamy stick contour od značky Kiko Milano. Kamarátka ho má a veľmi mi ho odporúčala. Vybrala som si ho v odtieni Hazelnut. Ešte som ho neskúšala, tak som zvedavá, aký bude na mojej pleti. Má 10 g a stál 11,99 €.

Od Essence som si kúpila ešte Hydro gel eye patches, čo sú masky pod oči. Páči sa mi, že sa už robia takéto väčšie balenia, pretože tie, v ktorom je jeden pár, robia viac smetí ako úžitku. V tomto balení je 30 párov a ja som s nimi spokojná. Používam ich tak raz alebo dvakrát za týždeň. Kúpila som ich za 7,95 €.

A od značky Ebelin som si vzala Pure beauty moments eye pads, ktoré sú znovupoužívateľné. Jedny podobné už mám od inej značky a som spokojná, preto keď som ich zbadala, hneď som ich hodila do košíka. Stáli 2,45 €.

Do Dm som potom ešte skočila po Cleansing balm od značky Balea, na ktorý som bola veľmi zvedavá. Ako ho uviedli na trh, videla som ho všade... Ja už dlhú dobu používam čistiaci balzam od značky Banila Co (článok TU), no 100 ml stojí okolo 20 €. Tento čistiaci balzam stojí 4,95 € a má taktiež 100 ml, preto som si vzala rovno dva. A ak bude, čo i len trošku porovnateľný a bude robiť to, čo má, tak som možno objavila novú stálicu.

Veľmi som si obľúbila The 3 in 1 makeup removing marine jelly od značky Yves Rocher. Objednala som si rovno 2 balenia. Je to skvelý produkt, má gélovú konzistenciu, na pleti je veľmi príjemný. Mám ho vždy v sprche, takže sa rovno tam aj odlíčim. Dostane dole všetko od make-upu po riasenku. Ja som nadšená. Balenie má 150 ml a stojí 9,95 €. 

Anti-age retinol boost od značky Neutrogena som si vzala hlavne preto, že už mám doma sérum z retinol rady, a tak som ho chcela doplniť o tento denný krém. Bol v akcii za 9,95 € (50 ml), tak som dlho neváhala. Má SPF 15, čo je v kombinácií s mojím krémom s SPF 30 úplne super. Ešte som ho neskúšala, no sérum z tejto rady som si obľúbila. 

Pretože v januári a februári nastalo veľmi premenlivé počasie - jeden deň mrzne, druhý deň len leje a na tretí deň je vonku 12 stupňov, tak nás nejako potrápilo prechladnutie a nádcha. Pre mňa je zimné obdobie obdobím dlhých horúcich kúpeľov, preto som kúpila Erkältungsbad od značky Kneipp. Je to kúpeľ proti prechladnutiu. Určite sa u nás nestratí a verím v to, že neraz budeme radi, že ho doma máme. Má 100 ml a stál 5,95 €.

Došli mi aj žiletky, takže som si kúpila tie, čo vždy a to sú Satin care od značky Gillette Venus. Som s nimi veľmi spokojná, takže ich kupujem stále dookola. Za tri kusy som zaplatila 12,99 €.

Do nákupného košíku som si hodila ešte pilník na nechty od značky Beauty moments. Stál 2,99 €. Už som ho raz mala, dlho vydržal a bola som s ním spokojná. 

Na začiatku januára mi prišlo nové zrkadlo na kozmetický stolík, takmer som naň zabudla, pretože ho už každý deň využívam. Je od značky Stylpro a normálne stojí 84,99 €, ja som ho však kupovala v zľave, ešte s extra zľavovým kódom za 52,99 €. Recenzia bude, len to trošku potrvá... 

A ako posledné vám ukážem vzorky, ktoré som nekupovala, ale dostala. Jedná sa o vzorku riasenky a vône z rady Devotion od značky Dolce&Gabbana. Na riasenku som už veľmi zvedavá.


To by bolo pre dnešok všetko. Čo ste si kúpili vy za poslednú dobu? Tiež vám niečo došlo?


6 komentárov:

  1. Tak tomu říkám nákup :-) Já se krotím, naposledy jsem koupila jen maskyv Rossmanu
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa tiež snažila krotiť, no nejako to nevyšlo. Dúfam, že to tento mesiac dodržím.

      Odstrániť
  2. Riadne si si doplnili zásoby. Ja som sa teraz snažila šetriť, no dopriala som si make-up od Estee Lauder a jeden Mac rúž.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa tiež snažila šetriť :D ale zase o to menej budem kupovať teraz. To je pekné, že si si dopriala dva také skvelé produkty.

      Odstrániť
  3. Tak to je poriadny nákup! Tú ružovú tekutú lícenku od Essence som si kúpila tiež, bude recenzia? Ešte som ju neskúšala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcela by som čo najskôr urobiť recenziu, len toho mám akosi veľa. Pokúsim sa tento týždeň.

      Odstrániť