nedeľa 21. júna 2015

Catrice - kaviar gauche

Ahojte! Dnes mám pre vás recenziu jednej cestovnej paletky od Catrice. 
Ide o limitovanú edíciu, ktorú pre Catrice navrhol berlínsky módny dom Kaviar Gauche.
Tento módny dom založili dve módne návrhárky - Alexandra Fischer-Roehler a  Johanna Kühl. 

Tie dve návrhárky tvoria rôzne kúsky, ale k ich známejším patria najmä večerné šaty. K ich najpredávanejším a najvyhľadávanejším patria však svadobné šaty. A v svadobnom štýle sa niesla aj limitka pre Catrice, ktorá má nádherné biele obaly so zlatým motívom...




Paletka je papierová, no dizajnovo veľmi krásne navrhnutá, takže mi padla hneď do oka a ľutovala by som keby som ju nepripojila k mojej kozmetickej zbierke.


Na strane, na ktorej sa paletka otvára vytŕča kúsok bielej stužky, za ktorú môžete potiahnuť, a tým sa paletka otvorí. Princíp otvárania a zatvárania tejto paletky funguje ako pri väčšine paletiek toho typu - na magnet. 


Vzor na vrchnej časti paletky je kvietkovaný. Spodné kvetiny sú slabučko ružové matné a vrchné sú zlaté lesklé. Je ťažké ich odfotiť, pretože sa z každej strany tvárili inak. 


Po otvorení paletky uvidíte hneď tie nádherné tiene. Všetky sú držané v takých čistých tónoch, čo  bol zámer návrhárok. Jemné pastelové tóny vhodné na tej najkrajší deň života - ten svadobný. 
Všetky produkty sú chránené ochrannou fóliou, ktorú ja vždy zapotroším, ale teraz som ju poctivo vracala naspäť, aby som si tú krásnu paletku neupatlala. 


Paletka obsahuje lícenku, matný kontúrovací púder, šesť očných tieňov, aplikátor a štetec v jednom a biela ceruzka na vodnú linku.


Ceruzka a obojstranný aplikátor sú taktiež ladené do zlatej farby, čo sa mi veľmi páči.


Ja takéto aplikátory okamžite odkladám do šuplíka ku ostatným z podobných paletiek, pretože ich nepoužívam. 



Tento na moje prekvapenie nie je vôbec zlý. Teda tá strana so štetčekom, pretože takéto penové aplikátory vôbec nepoužívam.Štetček sa v prípade nutnosti použiť dá, preto ho nechávam v paletke, pretože si myslím, že práve táto paletka ma v budúcnosti bude sprevádzať na cestách. 



Táto biela ceruzka je naozaj sýtej bielej farby. Nie je príliš tvrdá, takže sa s ňou ľahko pracuje. Ja na vodnej linke nenosím žiadne ceruzky takže túto využijem skôr ako podklad alebo do vnútorného kútika oka. 



Lícenka a konturovací púder ma z paletky zaujali asi najmenej. Naviac tie očné tiene. Lícenka je po nanesení priveľmi svetlá, takže bude skôr lepšie využiteľná ako rozjasňovač. Kontúrovací púder nie je pigmentovaný tak ako som si predstavovala, no určite ho využijem.



V tejto paletke je naozaj zaujímavé to, že svetlejšie tiene sú pigmentované lepšie ako tie tmavšie. Tieto dva sú skoro rovnaké až na to, že ten dožlta je studený a lepšie pigmentovaný a ten naružovelý je skôr teplý, viac trblietavý a menej pigmentovaný.



Svetlučko oranžový ma veľmi nezaujal, pretože nanesený vyzerá len ako jemnučko zafarbená biela. Koralový je tiež nie veľká sláva, no napriek tomu sa mi páči.



Svetlučko fialová má zo všetkých tieňov najlepšiu pigmentáciu a hnedý sa mi veľmi páči. Je matný a už som s ním skúšala líčenie, v ktorom som ho použila do vonkajšieho kútika oka a bola som naozaj veľmi príjemne prekvapená. 

Očné tiene majú príjemnú konzistenciu, veľmi ľahko sa s nimi pracuje a čo je naozaj skvelé - tieto tiene takmer vôbec neprášia, čo je za mňa obrovské plus.Výdrž tieňov bez bázy je 5-6 hodín potom už nevyzerajú vábne. S bázov som ich mala najdlhšie 9 hodín a vyzerali ešte naozaj výborne. 

S paletkou som spokojná, niektoré veci mohli byť lepšie, no napriek tomu sa mi paletka veľmi páči a určite ju využijem. Svadbu určite nechystám, no jemné pastelové tiene nikdy nie sú na zahodenie. 

Za paletku som zaplatila 7,99 € a kupovala som ju v Dm. Či sa táto limitka dostane aj na Slovensko vám povedať neviem. Čo na ňu hovoríte vy? Kúpili by ste si ju alebo vás neokúzlila tak ako mňa?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára