utorok 9. júna 2015

Vybarvi se! - Modrá

Ahojte!
Dnes je v projekte Vybarvi se na rade modrá. Modrá je farba, ktorej u mňa nájdete viac v skrini ako v kozmetickom stolíku. Modrú mám ale veľmi rada, istú dobu to bola moja obľúbená farba. Teraz jej nosím už pomenej a v líčeniach som ju nepoužívala vôbec. Sama neviem prečo. Mala som pocit, že mi nepristane. A za ďalšie mám v líčení radšej teplé farby...

Aké produkty v modrej farbe vlastním? Nie je ich veľa... väčšinou sú to laky na nechty, pár očných tieňov...


Túto vôňu od Yves Rocher zbožňujem, veľmi nie som na kvetinové vône, ale táto ma prekvapivo uchvátila. 


Tento čistiaci púder na tvár od Alverde som si tiež obľúbila. Je z nejakej limitky, ktorú už zrejme nezoženiete (a možno že ešte aj hej).


Modré odtiene lakov na nechty od Ciaté, ktoré ste už mohli vidieť TU.


Ďalšie dva laky na nechty v modrých odtieňoch. Color Club lak je skôr kráľovská modrá a lak od LCN je modro-sivej farby. 


Balzam na pery od bebe young care až tak často nepoužívam, ale sem tam ho so sebou ťahám v kabelke. Mám aj lepšie ale aj horšie balzamy.




Tento očný tieň od Manhattan mám veľmi rada, je pre mňa zaujímavý. Je taktiež takej modro-sivej farby, ale má aj strieborný odlesk. 



Táto paletka 4 očných tieňov od P2 obsahuje jeden tmavomodrý tieň. Nie je veľmi pigmentovaný, takže sa mi s ním až tak dobre nepracuje.


V týchto dvoch paletkách môžete taktiež nájsť pár modrých tieňov. Recenziu na Party Girl afer Hours nájdete TU a recenziu na Eyes on the ´80s nájdete TU.

A ako som sa popasovala s líčením v modrých odtieňoch? Bola to pre mňa výzva, pretože ako som už spomínala, mám radšej líčenia v teplých farbách. Myslela som si, že mi modrá ani nepristane, ale celkom to ujde. 






Pri tomto líčení som použila modrú, ktorú som následne presvetlila svetlučkou striebornou. Do vonkajšieho kútiku oka som použila sivú a do vnútorného bielu. 





Na toto líčenie som použila tmavšiu modrú, do vnútorného kútika oka som dala bielu a do vonkajšieho tmavofialovú. 




K druhému líčeniu som potom skúšala niečo tvrdšie. Nude rúž som teda zotrela a použila tento tmavý vínovo-červený rúž. Celkovo to vyzerá oveľa drsnejšie, no podľa mňa je to aj tak stále nositeľné. 

Farebný tag - modrá
Tvůj oblíbený modrý produkt? Môj obľúbený modrý produkt je vôňa od Yves Rocher. 
První co tě napadne, když se řekne modrá? More a obloha. Modrá mi proste pripomína leto.

Pamatuješ si na nějakou hračku z dětství, co jsi měla doma? Pamätám si ich dosť, dokonca ich veľa mám dodnes. Ale modrú som asi nemala žiadnu. Ale určite som mala nejaké modré šatičky pre bábiku. 

Nosíš modrou i na oblečení a doplňkách? Oblečenie modré mám, nejaké tričká, bundičky, svetríky, ale aj nohavice. Doplnky v modrej farbe mám len jeden pár náušníc, dva šály, šatku a pár gumičiek do vlasov. 

Tvůj modrý wishlist? Asi len more, čo dúfam v zime bude. Prečo v zime? Pretože celé leto pracujem a dovolenku si beriem v zime a potom cestujem niekam do tepla. :) Už teraz sa teším :)
Jaké barvy kombinuješ s modrou? Najčastejšie čiernu, sivú a bielu. Ale chcela by som skúsiť už aj iné kombinácie. 

Nezabudnite sa pozrieť aj na blogy ostatných dievčat...

Hevi
Radka K.
Lucie LSG
Christy Shades
Zuzz make up
Miss Alexy 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára