sobota 13. júna 2015

Vybarvi se! - Bronzová

Ahojte!
Dnes je na rade bronzová, no ja som to nejak poplietla a napísala som článok o zlatej, na ktorú sa môžete tešiť v nedeľu... Preto som článok z blogu stiahla. A to je dôvodom, prečo ďalšie pokračovanie Vybarvi se uverejňujem takto neskoro... Pretože som taký motko a tak to vždy aj ostane. Ale teraz už k téme...




Bronzová je farba, ktorú mám rada. V líčení, ale aj v oblečení. Mám jednu bronzovú bundičku, ktorá je tak na jar a jeseň, keď ešte nie je príliš chladno. Tú bundičku zbožňujem a mám ju už tri roky. Kozmetických produktov v tejto farbe veľa nemám, no predsa som ich pár našla...


Začnem bronzermi,  pretože to sú naši malí pomocníci, ktorí dodávajú bronz našim tváričkám. Toto je moja kompletná zbierka, v ktorej nájdete mozaikový bronzer od P2, mega pigmentovaný bronzer od Model CO, bronzujúce perličky od Gosh, matný bronzer od Manhattan, bronzer od Calvin Klein, v ktorom už vidieť aj dno, velikánsky bronzer od wet n wild, ktorý asi za celý život nespotrebujem a posledný je matný od Emite make up.


Jediný lak na nechty, ktorý na nechtoch vyzerá ako bronzový je tento od Maxfactor. 


Color Tattoo od Maybelline v odtieni On and on Bronze má hádam každá z vás. 



V bronzovom odtieni mám aj tento sypký očný tieň od marsk. 



Tento očný tieň som pri hľadaní bronzových produktov našla po dlhej dobe. Zabudla som, že ho mám... Je od Deborah Milano.



Tento odtieň je taká jemnučká svetlučká farbička, ktorá na očnom viečku vyzerá ako jemná bronzová. Tento mono očný tieň je od značky J. Cat.



Posledným produktom, ktorý som našla je táto riasenka od Manhattan. Hoci na riasach zanechá čiernu farbu, ale obal je bronzový. Riasenka obsahuje arganový olej, ale riasy zlepuje, nepracuje sa mi s ňou dobre, čakám, kým kus vyschne. Pretože s trošku vyschnutými riasenkami sa mi pracuje oveľa lepšie. 






Prvé líčenie je veľmi jednoduché. Už vyššie spomenuté Color Tattoo na celé viečko a do vnútorného kútika oka nejaký svetlý tieň a je hotovo! :)








Toto druhé líčenie ma baví oveľa viac! Najskôr som naniesla bronzer do záhybu oka a potom bronzový tieň na pohyblivé viečko. Do vonkajšieho kútika oka som naniesla trošku trblietavej hnedej. 

Farebný tag - Bronzová

Tvůj oblíbený bronzový stín? On and on Bronz od Maybelline. Drží celý deň, vyzerá skvelo...
Bronzový wishlist? Chcela by som bronzový opasok a čierne nízke čižmičky s bronzovými detailmi, ale žiadne také, čo by sa mi páčili som ešte nenašla.
Jaké barvy kombinuješ s bronzovou? Hnedú, čiernu, červenú. V líčení asi len hnedú a nejakú pleťovú.
Vlastníš bronzový lak? Len ten už vyfotený vyššie.
Tvá oblíbená bronzová medaile? Nemám.
První co tě napadne, když se řekne bronzová barva? Moja bronzová bundička.

Navštívte aj blogy ostatných dievčat zapojených do Vybarvi se:
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára