pondelok 22. júna 2015

Malý výlet do Hamburgu

Ahojte!
Dnes to nebude žiadny príspevok o kozmetike, pretože sa mi už nepáči, že sa môj blog uberá len týmto smerom. Keď som blog zakladala mala som v pláne ukázať vám aj niečo z môjho života, čo sa mi nedarilo. Chcela by som to trošku napraviť, a tak sa opäť vraciam do rubriky Môj svet v obrazoch s príspevkom o návšteve nemeckého mesta Hamburg. 

Do Hamburgu sme sa vybrali preto, že je to mesto, v ktorom sme ešte neboli a veľmi nás zaujímali, tak ako pamiatky, prístav, tak aj obchoďáky :D.

Televízna veža, pohľad z parku Planten un Blomen
Keď sme po vyše dvoch hodinách cestovania dorazili do Hamburgu v prvom rade sme museli nájsť parkovacie miesto. No teda, nebolo to ľahké. Keď sa nám to však konečne podarilo vybrali sme sa najskôr do parku Planten un Blomen, ktorý nazývajú aj zelené srdce Hamburgu.










V parku bolo veľa rôznych druhov ruží, kvetov, rastlín, ale boli tam aj miesta na odpočinutie, ktoré vyzerali naozaj prekrásne a lákavo. Keby sme mali viac času, určite by sme tam dokázali sedieť hodiny. Veď posúďte sami, chcelo by sa vám odtiaľ?





A aký by to bol výlet, keby sme sa nepofotili aj my? A ešte v takom nádhernom parku? :D

Ja s mojím priateľom Palim, nedivte sa, ja mám 158 cm a Pali dva metre :)


Laci, Simonka a ich psík Fredy

Ja s nejakou nahou tetou :D
 V tomto parku sme stretli aj nejaké zvieratká, nebolo ich veľa, no aj tak vám ich ukážem :D

Káčer - utekal predo mnou, nechcel sa fotiť
Zajko - veselo si hopkal, no keď som prišla bližšie, zľakol sa a ušiel
Vtáčik - krátko si na lavičke oddýchol a letel ďalej
Čmeliačik
Zlaté rybky - bolo ich tam naozaj veľmi veľa

Potom sme sa v parku vydali smerom k jazierku, ktoré tam bolo. Tam bolo tiež nádherne... Najviac nás tam zaujala tá nádherná fontána, ktorá zakaždým menila silu a výšku prúdov vody, takže to bolo neopísateľne krásne divadlo.





Po tom, čo sme sa vynadívali na túto fontánu a dali si zmrzlinu, sme sa pomaličky vybrali smerom do centra mesta. Cestou sme objavili ešte túto nádheru...




Chceli sme však pozrieť ešte viacero vecí, takže sme nemohli dlho ostať stáť a obdivovať. Takže sme sa vydali ďalej. Až sme došli do centra, a tam teda bolo, čo fotiť...

Budova, kde bývajú veľtrhy, bola obrovská, ale celé som to nefotila


Budova štátnej opery












Ako sme sa tak túlali týmto obrovským mestom, zaujali ma niektoré obchody, alebo ich výklady, pútače... Pár z nich som aj odfotila.


Nivea použila na svoj odličovací krém do sprchy reklamu s pandou. Asi tú reklamu už poznáte, no mňa zaujal tento výklad, kde tie odličovače takto visia. Jeden mám doma a používam ho takmer každý deň. Tiež už máte ten svoj?

Pred obchodom, v ktorom predávali periny a vankúše z vlny, stála takáto ovečka.

    
Pred obchodom s obuvou stála takáto obrovská čižma.






Na námestí sme stretli aj kopu takýchto pouličných atrakcií (zabávačov), ktorí sa s nami za pár drobných radi odfotili.




 S týmito dvomi zlatými chlapíkmi sme sa ale dali aj do reči. A viete prečo? Boli to naši krajania. Áno, Slováci.



Potom sme sa rozhodli, že sa trošku prejdeme popri vode, po jednom moste. Tam ma ale viac ako most zaujali kačky, husy a ostatné vtáctvo, ktoré si tam voľno behalo, plávalo a lietalo. Vtákov sa bojím, ale títo vtáci boli na ľudí už veľmi zvyknutí. 








Po prechádzke nastal čas na kávu a niečo sladké, preto ako inak - zvíťazil Starbucks a Dunkin´ Donuts. 









Po tejto malej sladkej pauzičke sme sa vydali naspäť na parkovisko (a že to teda trvalo, kým sme ho našli :D) a vyrazili sme do prístavu... Tam som veľmi nefotila, pretože tam veľmi fúkalo, takže sme sa dlho nezdržali.


Zamierili sme ešte do jedného nákupného centra a do obchodu s nábytkom Ikea. V nákupnom centre ma takmer nič nezaujalo, iba jedny šaty, ktoré som si nakoniec nevzala. Z kozmetického sveta som si však niečo odniesla, a to dva očné tiene od značky Douglas, body mist od Rituals. A z Ikei som si odniesla jeden väčší kúsok a dva maličké, ak by vás takýto haul zaujímal, napíšte do komentáru a ja pre vás napíšem článok.

To je teda na dnes všetko, dúfam, že sa vám takýto typ článku páči, pretože by som niečo z môjho života chcela pridávať častejšie. Pekný deň vám želám!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára