sobota 13. júna 2015

Vybarvi se! - Strieborná

Ahojte!
Dnes mám pre vás už predposlednú časť projektu Vybarvi se. Dnes je farbou dňa strieborná, ktorú mám veľmi rada. Hlavne teda na šperkoch. Každý deň nosím striebornú retiazku, náramok a prsteň. Myslím si, že sa mi viac hodia teplé farby, no pri takýchto doplnkoch mám radšej striebro.


V mojom šatníku by ste striebornú hľadali márne. Nemám tam ani jeden kúsok. Možno len ružovú blúzku so striebornými gombíkmi. V kozmetickom stolíku som hľadala, myslela som si, že žiadne strieborné produkty nemám, no mýlila som sa...



Z paletky od Claire´s som vyhrabala tieto dva očné tiene. Je to skôr sivá, ale obsahujú strieborné trblietky.




Z ďalšej paletky rovnakej značky som vytiahla tri rôzne odtiene strieborných trblietok. Každé majú odlesky do inej farby.


Bellápierre kozmetické trblietky na oči, tvár a telo. Ešte ani raz som ich neskúšala, ale musím s nimi niečo vymyslieť.



Sypký očný tieň od marsk, ktorého odtieň sa nazýva vanilla frosting je však tiež len odtieňom striebornej. Ale výborným do vnútorného kútika oka.



Krémový očný tieň od P2 sa na prvý pohľad tvári, že je biely. Áno, je. Ale len z určitého uhla pohľadu, inak je to tiež strieborná.



Tento produkt od Isa Dora som úplne zabudla. Opäť som ho našla až teraz a z toho sa veľmi teším, pretože ho asi budem používať častejšie.



Tento rúž od Make up factory vám neukazujem len preto, že má strieborný obal, ale hlavne preto, že na svetle (slnku) má strieborné odlesky. Podľa mňa je úplne dokonalý na leto! A na budúci týždeň sa môžete tešiť na recenziu pár produktov tejto značky.


Tieto dve riasenky od Loreal majú strieborno zlatý obal... Ale to tiež nie je dôvodom, prečo vám ich ukazujem.



Tým dôvodom je, že top coat riasenka tejto rady má veľa strieborných trblietok, ktoré majú rôzne farebné odlesky. Na mihalniciach to vyzerá skvelo, rada by som vám to ukázala, no na fotkách to vôbec nie je vidieť.


Tieto dve riasenky vám teraz ale ukazujem naozaj len preto, že sú v striebornom obale. A ešte preto, že ich naozaj zbožňujem. Jedna je od značky Pupa a druhá od P2.


A moje strieborné laky na nechty. Opäť značka ciaté, ale aj alessandro a avon. A maličké guličky na rôzne zdobenia nechtov od essence. 

Líčenie so striebornou farbou mi vždy pripomína Silvestra. Neviem prečo, ale je to tak. Takže som sa doma zahrala, že  je Silvester, vypustila som nejaké tie rakety (nie vážne) a pustila som sa do líčenia.











Farebný tag - strieborná


Tvůj oblíbený stříbrný produkt? Asi nemám obľúbený, ale veľmi rada mám riasenky, čo som vyššie ukázala, ale aj tieň od marsk.
Stříbrný wishlist? Priala by som si jemný strieborný náhrdelník a príveskom v tvare štvorlístka.
Co říkáš na kombinaci stříbra a zlata? Páči sa mi, niekedy sama nosím zlaté šperky a k tomu strieborný prstienok, ale v líčení som ešte neskúšala, ale napravím to.
Vlastníš stříbrný lak? Áno, dokonca niekoľko, všetky ste už mohli vidieť vyššie.
Jaké barvy kombinuješ se stříbrnou? Hnedú, čiernu, ale viem si ju predstaviť aj v kombinácií s tmavo-fialovou. To musím vyskúšať.
První co tě napadne, když se řekne stříbrná? Strieborné šperky.
 

A nezabudnite sa pozrieť na blogy ostatných dievčat, určite vytvorili zaujímavé líčenia:
Hevi
Radka K.
Lucie LSG
Primadonna Girl
Zuzz make up
Christy Shades
Miss Alexy
Monica

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára