streda 24. júna 2015

Glossybox - Maritim Edition

Ahojte!
Ako každý mesiac, tak aj tento pridávam článok o beauty boxe Glossybox. Tentokrát však štrajkovala pošta, a tak sa mi dostal do rúk len včera. Júnový Glossybox sa nesie v takej námorníckej nálade, pod názvom Maritim Edition. 


Trošičku ma sklamal dizajn, pretože k námorníckemu štýlu sa dá vymyslieť naozaj veľa motívov.



Glossy Magazin bol taktiež celý v námorníckom štýle, plný beauty tipov (námornícky nail art, modro červené líčenie), ukážky oblečenia ku téme, tipy na dovolenky a čo si na dovolenky zabaliť, aby ste ušetrili, čo najviac miesta. jeden recept, ale aj nejaký diy projekt a článok venovaný čisto aloe vera.


Nedivte sa, že mám boxy dva, pretože som nazbierala 1000 bodov, takže som jeden dostala zadarmo. Žiaľ, bol v oboch boxoch úplne ten istý obsah. Takže mám všetky produkty dvakrát.

Ale teraz sa už poďme pozrieť na to, čo sa vo vnútri týchto boxov nachádzalo.


Catherine Nail Collection
Catherine for Glossybox
"Maritim-Chick"
Tento lak na nechty bol vyrobený nemeckou značkou Catherine exkluzívne len pre Glossybox. Ušľachtilý červený tón je ako stvorený na vytvorenie manikúry s námorníckym motívom. Tiež je možné krásne ho skombinovať s letnými outfitmi. Dlho držiaca a krycia formula udrží tento lak nepoškodený veľa dovolenkových dní. 
Cena: 12,95 € / 11 ml


Aussie
Aussie Miracle Beach Waves Spray
 Tento sprej na vlasy vytvorí rýchlo a jednoducho dovolenkový účes po celý rok. Obsahuje extrakt z austrálskej morskej riasy a dva druhy soli, ktoré dodajú vlasom drsnú nekĺzavú textúru a vlny ako od mora.
Cena: 4,99 € / 150 ml

Lavera Naturkosmetik
Basis Sensitiv Cremedusche
Rozmaznajte svoju pleť s jemnou starostlivosťou od značky Lavera. Krémový sprchový gél, ktorý patrí do kategórie vegánskych produktov, pokožku nežne čistí a vyživuje pomocou hodnotného rastlinného zloženia ako napríklad mesiačik lekársky a bio sojóvy olej. Takto bude pokožka čisto na prírodnej báze hydratovaná, hebká a jemná. 
Cena: 3,49 € / 200 ml


etre belle cosmetics
Aloe Vera Ultra Moisturizing Gel
Pri balení kozmetickej taštičky na dovolenku nesmieš zabudnúť na jeden produkt - hydratačný gél od etre belle s aloe vera extraktom. Tento gél pleť chladí, vyživuje minerálmi, vitamínmi a lipozómami (lipozóm - mikroskopická častica dopravujúca výživné látky hlboko do podkožia), ktoré transportujú hydratačné látky, aloe vera a elastín do pleti a tá sa ihneď cíti svieža a hydratovaná. Vďaka tomuto gélu sa pleť veľmi rýchlo revitalizuje. 
Cena: 21,90 € / 40 ml


Fresh Line
Organic Cosmetics from Greece
Sprej, ktorý oživí telo, ale aj ducha ako studený morský vánok. Dodáva hydratáciu a príjemnú vôňu. Počas toho ako levanduľa upokojuje, hlava vône bergamot a citrón revitalizujú spolu s teplou bázou vône z cédrového dreva. Navyše obsahuje 94,9 % prírodných zložiek ako rozmarín, zázvor, fenikel, ktoré stimulujú účinok. 
Cena: 16,90 € / 100 ml (v boxe 20 ml)  

 Moje hodnotenie boxu:
Ako som už na začiatku spomenula, sklamal ma dizajn boxu, no obsah boxu námornícku tému podľa mňa box vystihuje skvelo.
Lak na nechty je krásnej červenej farby s jemnými zlatými trblietkami. Neviem ako je na tom s výdržou a krytím, pretože som ho ešte neskúšala, ale za tú cenu by to mal byť minimálne zázrak :D Keďže mám dva, na jeden z nich sa budete môcť tešiť :) 
Sprej na vytvorenie štruktúry vlasov ako od mora už jeden v boxe bol, akurát od značky Tony&Guy. Použila som ho možno dvakrát. Nie je to produkt, ktorý by som si sama kúpila, no sem tam ho použijem. Taktiež mám dva, takže druhý poputuje do ďalšej giveaway.
Krémový sprchový gél sa mi páči, má prírodné zloženie, no tá vôňa je skôr taká chlapská, a preto oba dostane môj drahý.
Pleťový gél s aloe vera určite spotrebujem. Chladivé produkty v lete zbožňujem a jeden budem určite ťahať všade so sebou a druhý si nechám na kozmetickom stolíku. 
Sprej na telo vonia veľmi zvláštne, vôbec nie žensky. Ale ani vyslovene mužsky. Na pláž si ho určite vezmem, ale inak neviem nájsť uplatnenie pre tento produkt. 

Čo hovoríte vy na tento box? Páči sa vám alebo by ste tie produkty nevyužili?





 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára