pondelok 8. júna 2015

Vybarvi se! - Oranžová

Ahojte!
Dnes mám pre vás prvú časť projektu Vybarvi se. Ako prvá farba je na rade oranžová.

Oranžová nie je vôbec moja farba. Myslím si, že mi nepristane, ani ju nejak neobľubujem. V mojom šatníku ju nenájdete vôbec, okrem jednej oranžovo-horčicovej košele. Čo sa týka kozmetiky, tak mám pár kúskov, ktoré vám ukážem.


V paletke eyes on the ´80s od bh cosmetics (recenzia TU) som objavila dva tiene.


Prvý je naozaj sýto oranžový, taký žiarivý. 


Druhý je skôr jemnučký, svetlo oranžový s nádychom hnedej.


Oba tiene spolu.


V paletke how to make bright eyes od essence som našla jeden očný tieň.



Je svetlučký, oranžovo-ružový a plný strieborných trblietok. 



NYC lip stain v odtieni 504 Orange On The Go.



debby kiss my lips v odtieni 08 So Lovable.



Balzam na pery od Figs&Rouge je síce po nanesení priesvitný, ale obsahuje malé oranžové a ružové trblietky. Tento je v príchuti Mocha Orange. 



Rúž od Bellápierre cosmetics je v odtieni Mandarina a je takej sýtej oranžovej farby s nádychom červenej.



Ďalší rúž je od prírodnej kozmetiky Sante. Je v odtieni 20 Orange. 


Balea Mango Mambo telový sprej má krásne oranžové balenie a nádhernú ovocnú vôňu, ktorú si vždy šetrím na leto. 



Produkt v oranžovej farbe, ktorý vždy raz za týždeň používam je od p2. Je to krém na kožtičku okolo nechtov. Vonia krásne po marhuliach. 


Posledný oranžový produkt, ktorý som našla je taktiež od p2. Je to podlak, ktorý je určený na posilnenie a vytvrdenie nechtov. Svoju prácu robí dobre. 

Viac oranžových produktov nemám a keď tak na to teraz pozerám, je ich viac ako som si myslela...
A aké líčenie som s nimi vytvorila?


 



Farebný tag
Tvůj oblíbený oranžový produkt? 
Jednoznačne Bi-oil, ktorý používam každý deň. Neviem prečo som ho neodfotila, ale určite naň chystám recenziu.
Nosíš oranžovou barvu často? 
Nie, asi vôbec by som povedala. Myslím si, že mi vôbec nepristane.
Máš ráda mandarinky a pomeranče? 
Áno, mám ich veľmi rada.
Tvůj oranžový wishlist?
  Zrejme nič.
Jaké barvy kombinuješ s oranžovou? 
Keď som mala ešte oranžové kúsky v šatníku, tak som ich najčastejšie kombinovala s čiernou a hnedou.
Patří barva mezi tvé oblíbené barvy? 
Nie.
 
 Nezabudnite pozrieť aj na blogy ostatných blogeriek, ktoré sa do projektu zapojili. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára