štvrtok 11. júna 2015

Vybarvi se! - Hnedá

Ahojte!
Dnes prišla na rad hnedá, na ktorú som sa veľmi tešila, pretože hnedých produktov mám asi viac než dosť :D. V šatníku sa tiež nájde pár kúskov, no tie vám neukážem, pretože ja nosím len veci, v ktorých sa cítim pohodlne, takže žiadne módne vychytávky... 



Hnedú farbu mám všeobecne veľmi rada. V mojej skrini by ste mohli nájsť hnedé svetríky, tričká, nohavice, šály, šatky, dokonca aj jedny šaty (šaty veľmi neobľubujem). V doplnkoch sú to samozrejme opasky, kadejaké ozdôbky do vlasov, náramky, náušničky... V líčení je to zrejme moja najobľúbenejšia farba. Používam hnedú v tých najslabších, ale aj vo výraznejších odtieňoch.


Moja zbierka hnedých odtieňov lakov na nechty sa v poslednej dobe zúžila na počet 5. Najradšej mám ten od značky Teeez (recenzia TU) a od značky Alessandro.


Najväčším miláčikom v kategórií očných tieňov je paletka Naked2 od Urban Decay. Mám ju už dva roky a stále je to moja najobľúbenejšia paletka.



V paletke eyes on the 80´s (recenzia TU) od bh cosmetics som našla tiež pár hnedých odtieňov.



V paletke Party Girl afer hours (recenzia TU) od bh cosmetics sú tiež nejaké odtiene hnedej.


Paletka The Nudes od Maybelline (recenzia TU) u mňa ešte nie je až tak dlho, ale veľmi som si ju obľúbila a často ju používam.



Úplne najnovšou paletkou v mojej zbierke je táto od Catrice z limitovanej edície kaviar gauche. Veľmi ma zaujala svojim dizajnom, ale aj obsahom. Recenzia určite bude. V tejto paletke tiež môžete nájsť svetlučko hnedý tieň, ale aj jeden tmavo-hnedý. Ale čo som vám chcela hlavne ukázať je ten matný hnedý kontúrovací púder.



Prekvapivo som našla aj nejaké mono očné tiene. Tieto dva sú úplne totožné, sama neviem, prečo mám dva rovnaké. Sú od značky korres a sú v odtieni 35M Brown. A všimnite si tú pigmentáciu. Bomba, že? :D




Týchto mono očných tieňov od Manhattan mám niekoľko. Samozrejme každý v inom odtieni. Tento konkrétne je v odtieni Dim Brown a milujem ho.



Hoci nie som fanúšikom sypkých očných tieňov, pár ich do konca týždňa ešte uvidíte. Tento je od bareMinarals v odtieni night sky.



Tieňov v takejto ceruzkovej podobe som tiež nazbierala už niekoľko. Ani neviem ako. :D Jedným z nich je aj tento od P2, ktorý mám v odtieni 050 Dance the night away!



Tento je od LCN a bola doba, keď som ho nosila každý deň. Teraz ho nahradili iné, no sem tam ho vytiahnem na svetlo sveta :D Je v odtieni metallic brown.



Od značky Sumita mám tento v odtieni champagne.



Na tieni od jelly pong pong neviem nájsť odtieň, ale je to nádherná teplá sýta hnedá.



Posledným produktom na oči je táto linka v ceruzke. Je v odtieni brown a je od značky bellápierre.




Ja viem, mohla by som vám ukázať aj moje nude rúže, ale tie podľa mňa nie sú ničím zaujímavé. Tento tmavohnedý rúž od Dr. Hauschka je podľa mňa oveľa zaujímavejší. Je v odtieni 01.









Na toto líčenie som použila očné tiene z paletky od Maybelline, rúž od Dr. Hauschka. 





V druhom líčení som vymenila tmavohnedý rúž za nude. Líčenie je to isté, len spodné viečko ostáva nenalíčené.

Farebný tag - hnedá 
Tvůj oblíbený hnědý produkt?
Hnědý wishlist? Za mňa určite Naked 3, tie odtiene hnedej a ružovej ma proste veľmi lákajú. Ďalej Chocolate Bar od Too Faced.
Produkt na, kterém hnědou barvu nesneseš? Asi žiadny.
Vlastníš hnědý lak? Áno, mám ich hneď niekoľko.
Jaké barvy kombinuješ s hnědou? Najradšej zlatú. Tú kombináciu mám najradšej. A nosím ju najčastejšie. V oblečení dokážem k hnedej skombinovať asi hocijakú farbu.
Líčíš se často nude hnědými stíny? Áno, veľmi často :)
 
Nezabudnite sa  pozrieť aj na blogy ostatných dievčat, ktoré sa do projektu zapojili...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára