sobota 20. júna 2015

Giveaway za 100 odberateľov :)

Ahojte!

Dnes sa vám chcem trošičku poďakovať! A prečo? Pretože je vás už vyše 100! 
Keď som začala s blogovaním bolo mojím cieľom dosiahnuť aspoň 30 odberateľov. 50 už bola pre mňa výhra a so stovkou som nikdy nepočítala. Mám z toho veľkú radosť...



A preto som sa dnes rozhodla, že urobím radosť ja niektorej z vás. Skôr než vám ukážem ešte pár fotiek produktov, ktoré môže jedna z vás získať, chcela by som sa vyjadriť k predchádzajúcej giveaway. Víťazkou sa stala Lucie M., ktorá sa mi dodnes neozvala, preto som vybrala náhradníčku, ktorá sa zúčastnila pod menom elissska. Tvoj mail a adresou mi zašli na mail pinkshaaark@gmail.com


Najväčšou vecou v tomto kozmetickom balíčku  je paletka očných tieňov Eyes on the ´60s od bh cosmetics.


Ďalším produktom je paletka gorgeos glow od essence, ktorá obsahuje matný kontúrovací púder, lícenku a rozjasňovač.


Riasenka od P2, ktorú som ešte neskúšala. Hádam víťazka dá vedieť, aká bola :)


Na pery som myslela tiež. Lesk na pery je od značky stagecolor cosmetics. 


A niečo na nechty taktiež nesmie chýbať. Lak na nechty v nádhernej svetlučko ružovej farbe je od značky beauty bird.


A ako posledné - vzorčeky. Vzorček telového mlieka od značky naturals a dva vzorčeky baby skin od maybelline. 

Podmienky sú jednoduché... 

 Aby ste sa mohli zúčastniť musíte byť čitateľom tohto blogu. Napíšte komentár pod akým menom tento blog sledujete.

Ak by ste chceli svoju šancu na výhru zvýšiť pridajte ešte jeden komentár s menom, pod ktorým sledujete na FB (pinkshaaark). Ak by ste chceli pridať ešte jeden komentár, tak môžete s menom, pod ktorým sledujete na instagrame (pinkshaaark). A ak by vám to ešte stále nestačilo, môžete dať zdieľať a pridať ešte jeden komentár s linkom, kde ste zdieľali...

Giveaway trvá od dnes (20. 6. 2015) do 20. 7. 2015. Výherca sa musí prihlásiť sám do týždňa od vyhlásenia víťaza. Prajem veľa šťastia! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára