štvrtok 27. marca 2014

Essence - how to make bright eyes

How to make bright eyes - paletka od essence


Keď som tie nové paletky od essence videla na internete, hneď som nich túžila. Ten problém ale je, že sa tieto paletky predávajú výlučne v Nemecku (čo by mi ešte celkom vyhovovalo), ale ani to nie všade. Kúpiť sa dajú jedine v drogériách Muller.
Ja bývam v oblasti, kde je DM, Rossman a mnoho iných menej známych drogérií. No Muller je 250 km odtiaľto. Bola som preto sklamaná, že musím čakať do leta (alebo až do septembra, či októbra), kým sa vyberieme na výlet do Berlína. Ale!!! Stalo sa to, že som pozerala vecičky na ebayi a tam mi tieto paletky padli do oka. Boli to aukcie, preto sa mi podarilo získať len dve paletky (ceny ostatných sa už šplhali do 20-eurových súm). 

Jednu paletku získa jedna z vás v giveaway a tú druhú som ukoristila pre seba.

Je to presne táto - how to make bright eyes 

Paletka obsahuje 6 očných tieňov, aplikátor, zrkadielko a tipy na líčenie.


Pokiaľ ide o tiene tie sa mi hneď zapáčili, vyzerajú tak jemne, rozjasňujúco, žensky a sviežo.


Aplikátor teda nič moc, ale od toho som ani nič nečakala. No v krajnom prípade sa dá nalíčiť aj ním.


Zrkadielko mi príde veľmi rozkošné a veľmi sa mi páči :). Za ním sa ukrývajú tipy na líčenie.


Tipy na líčenie, nájdete ich na dvoch kartičkách z oboch strán. Vyzerá to veľmi zaujímavo, určite to podľa týchto návodov raz skúsim.


Pre tie z vás, ktoré by zaujímal popis alebo zloženie. Ja teda nie som žiadny chemik a tiene zas až tak často nenosím, preto ma to až tak nezaujíma.


Samotné tiene majú každý svoj názov. Všetky som pofotila a tu ich máte. :)







Musím sa priznať, že aj keď veľa nemeckých blogeriek písalo, že sa essence v pigmentácií tieňov zlepšilo, nečakala som veľký zázrak, preto som ostala milo prekvapená. 

Pigmentácia je podľa dobrá, tiene síce trošku prášia ale na podkladovú bázu sa prichytávajú krásne.  Výdrž mi vyhovuje, držia celú pracovnú dobu :D. Do vrások sa mi nevlievali, ani sa nijak nerozmazávali.

Fotka s bleskom

Fotka bez blesku

Ako sa vám táto paletka pozdáva? Je škoda, že sa nedajú tak ľahko zohnať. Zatiaľ to vyzerá tak, že na Slovensko sa ani nedostanú, čo je veľká škoda...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára