utorok 18. marca 2014

Glossybox marec

Marcový Glossybox

Včera mi zazvonila teta poštárka a priniesla mi Glossybox. Dúfala som však, že prinesie viac balíčkov, pretože stále očakávam veci pár objednávok... Nepriniesla, no aspoň ten Glossybox mi zatiaľ urobil radosť.

Ale mala som z neho takú radosť aj po otvorení a preskúmaní produktov? 




Inside-Edition je názov marcového Glossyboxu. Išlo o to, že ženy, ktoré pre Glossybox pracujú navrhli produkty, ktoré ony samy používajú.
Ich tváre vám ukazovať nebudem, pretože je to zbytočné, takže poďme k tým produktom.



Anatomicals Spray Misty For Me Facial Spritz je sprej na osvieženie a upokojenie vystresovanej pleti. Obsahuje levanduľu (po ktorej nádherne vonia) a mätový extrakt. Myslím, že to bude super produkt na leto alebo aj jar. 

Cena 7,24 € / 100 ml



Mitchell And Peach Body Cream je krém na telo, ktorý má byť vraj veľmi luxusný. Obsahuje anglický med, bio-kakao, vitamín B a bambucké maslo. Určite ho vyskúšam, no na tie zložky by som čakala krajšiu vôňu, táto sa mi vôbec ale vôbec nepáči, ale uvidíme ako sa bude chovať na tele, zatiaľ som ho skúsila len na ruku.

Cena 43,70 € / 180 ml



Nails Inc Brook Street Nail Polish, lak na nechty v krásnej farbe, v popise je, že je to korálová. Má sa krásne lesknúť, nechať vaše nechty žiariť a zanechať perfektný finish. Mne sa páči a od Nails Inc už jeden lak mám a som s ním spokojná. 

Cena 13,00 € / 10 ml




Teez Trend Cosmetics French Kiss Lip Gelée, má to v názve Gelée, pretoe som nevedela, čo čakať, no správa sa to ako lesk na pery. Jediný rozdiel vidím v tom, že lesky mi vrásky na perách až tak nezvýraznia. Z diaľky to samozrejme vidieť nie je, takže sa mi to celkom pozdáva. Čo je ale môj obrovský problém pri tomto produkte je ten odtieň. Ja som dostala 02 Bonbon. Je to taká Barbie ružová farbička, ktorú ja veľmi nevynosím.

Cena 12,50 € / kus



Etre Belle Cosmetics Liplift Peel, čo je píling na pery. Z tohto produktu sa teším najviac, pretože som zatiaľ žiadny píling na pery nemala ani neskúšala. Jeho úlohou je (ako každého pílingu) odstrániť odumreté bunky, pritom ešte dodať perám potrebnú hydratáciu. 

Cena 12,95 € / 15 ml

Ja hodnotím marcový Glossybox ako celkom fajn. Okrem pílingu na pery a laku na nechty ma asi nič tak veľmi nenadchlo, a preto u mňa stále ostáva februárový Glossybox ako ten TOP.

Ako sa vám pozdáva obsah tohto Glossyboxu?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára