sobota 1. marca 2014

Vajíčko od Tony Moly

Tony Moly - Egg Pore Blackhead Out Oil Gel

 Ahojte! Rozhodla som sa pridať článok o vajíčku, ktoré by malo pomáhať v boji proti čiernym bodkám...
Nasledujúci obrázok ukazuje, čo by malo toto vajíčko dokázať. 
Zdroj: Internet, Google
Ja som o vajíčku čítala rôzne názory... že žiadny zázrak sa nekonal, že je to úžasné, že vajíčko stojí na poličke, že už má aj ďalšie vajíčka od Tony Moly....
Keď som takéto rôznorodé názory dočítala, pustila som sa do testovania...

Vajíčko má milý obal, aspoň mne sa páči, je také milé. Vždy sa naň rada dívam, keď som v kúpeľni a musím priznať, že v tomto prípade predal aj obal, lebo inak by som si ho asi nevšimla.
Mimochodom na toto vajíčko som natrafila na ebay, keď som si objednávala inú vec, ktorú tiež onedlho uvidíte na blogu :) Jeho cena je 20 €, určite niekde natrafíte aj na lacnejšie (myslím si).


Vo vnútri vyzerá vajíčko takto, produkt sa skrýva len v polke vajíčka, to som ja nevedela, čakala som, že bude fungovať na inom princípe.

Konzistencia je veľmi zvláštna, v názve má že Oil Gel, a niečo také to aj je. Je to ako príliš riedky gél, ktorý sa zároveň správa aj ako olejček.

Je priesvitný, ale obsahuje nejaké žlté zrniečka. Nejak som nepátrala po tom, aký význam majú, tak ak niekto viete, dajte mi vedieť :)
 

Ja používam tento produkt aj na líca, aj keď tam čierne bodky nemám. To len tak, ako prevenciu :D


Tento olejový gél, alebo gélový olejček sa má po 5-10 minútach jednoducho zmyť vodou.


 Na prvé použitie som cítila len, že mám pokožku po ňom hladkú a hydratovanú. Nejakú veľkú zmenu som si nevšimla.

Výraznejšie zmeny som si všimla až po dlhšom používaní. Naozaj mi ubudli čierne bodky, no nejaký zázrak sa naozaj nekonal, ale pokiaľ bude v tom boji pokračovať, tak ako začal, tak aj to mi stačí. Ja som s týmto produktom spokojná a uvažujem aj o vyskúšaní iného vajíčka od Tony Moly.

Ale viete, ak by ste si produkt zakúpili a nesadol by vám, tak vo vajíčku vždy môžete vypestovať kvietok :)

Zdroj: Internet, Google



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára