streda 26. marca 2014

Jeden splnený sen alebo môj kozmetický stolík

Môj kozmetický stolík

Nedávno som písala článok o tom ako si skladujem kozmetiku a ako vyzerá môj kozmetický kútik (článok môžete nájsť TU). Včera sa ale všetko zmenilo...

Podpísala som novú pracovnú zmluvu, čo pre mňa znamená značné polepšenie si. A za to ma chcel môj drahý nejako odmeniť. Vzal ma do Ikei a vyberala som...

Takto vyzerala moja predstava, tieto kúsky nábytku sú z kolekcie MALM (Ikea). Vyhľadala som ich najskôr na internetovej stránke (ikea.de) a zistila, že ich majú, preto som sa veľmi tešila až budú moje :) 

Keď som ale komodu videla naživo prišla mi dosť veľká, tak som sa rozhodla, že mi postačí jedna, časom dokúpime aj druhú.
Takto to teda dopadlo, takto vyzerá môj kútik teraz.


Ak by vás zaujímali ceny, tak vám ich vypíšem... 
Stolička Adde - 10 €
Vankúš Ullkaktus - 2,49 €
Kozmetický stolík Malm - 89 €
Zrkadlo Ekne 50x60 - 9,99 €
Zrkadlo Trensum - 7,99 €
Črepníky Skurar - 2,49 € (za kus)
Komoda Malm - 49 €
Sviečka Tindra - 1,99 €

Zrkadlo úplne napravo nie je z Ikei, stálo 10 €, polička v tvare srdiečka taktiež nie, stála ma 14,99 €.


Začnem teda stolíkom. Na vrchu má sklo, za čo som rada, pretože sa povrch ľahko udržuje čistý. Stolík má jeden väčší šuplík, ktorý slúži na skladovanie kozmetiky. 


Na stolíku mám vyložené tieto nádobky na štetce. Pôvodne sú to kvetináče, no ja som ich využila takto, pretože som to u nejakej blogerky videla a hrozne sa mi to páčilo. 
Deodoranty si taktiež nechávam vždy po ruke a krémy na ruky používam vždy ráno a pred spaním.


Druhú stranu stolíka zabrali rúže na pery v priesvitnom stojane, veci na odličovanie a môj malý kozmetický kôš, ktoré som vložila do plechového boxu.
Pri nich mám ešte vlhčené obrúsky.


Ako som už písala, stolík má jeden šuplík.


Mám v ňom všetko, čo používam... Teda, nie naraz :D
Produkty mám roztriedené v rôznych košíčkoch.


Komoda má šuplíky tri. Na kozmetiku využívam len ten prvý, v ostatných mám už iné veci.


Na komode mám vyložený box s make-upmi, žirafky, ktoré som dostala od Tinky na Vianoce, sviečku a zrkadielko, v ktorom mám uloženú svoju bižutériu.


Môj prvý šuplík vyzerá takto... Dosť chaoticky, ale ja sa v tom vyznám. 


Konečne som so svojím kútikom spokojná. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára