utorok 11. marca 2014

Výlet loďou po jazere Mueritz

Dnešný výlet loďou

Chcela by som vám ukázať aspoň kúsok z krás okolia, kde žijem. Bývam síce na dedine, ale 12 km od nej je nádherné mesto Waren Mueritz. Je obklopené jazerom Mueritz, ktoré je v Nemecku veľmi obľúbené a na jar, ale najmä v lete sa to tu hemží turistami. 

 Včera sme sa prechádzali popri jazere a zbadali sme, že už na druhý deň pôjdu nejaké výletné lode. Tak sme sa teda rozhodli, že pôjdeme.

Narobili sme hrozne veľa fotiek (takmer 150), ale všetky pridávať nebudem, takže tu je pár fotiek z dnešného výletu loďou.

Ešte v meste Waren Mueritz, v prístave



Prístav

Prístav

Kanál do Kolpinsee

Garáže na loďky


Kamenné mólo

Kamenné mólo

Kanál z Kolpinsee

Zaparkované lodičky

Hotel Mueritz, tu som kedysi pracovala (4-mesačná prax)

Schlosshotel Klink

A ešte pár fotiek s nami :)
Tinka a ja

Môj drahý :)

Výlet loďou som si užívala

Takto som sa na loď vychystala, no samozrejme po červenom rúžiku bolo hneď ako sme sa naobedovali, takže nástupu na loď sa už nedožil :D

Ja viem, v ponožkách, ale potom som sa obula :D



Dúfam, že sa vám páči aj takýto článok, a ak som vás inšpirovala pri výbere dovolenky, dajte vedieť :D 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára