nedeľa 9. marca 2014

Február

FEBRUÁR

Február bol pre mňa celkom nudný mesiac, nič také zaujímavé sa v mojom živote neudialo, ale pár vecí sa predsa len našlo...

 Videla som poriadne narásť môjho maličkého Charlieho.

Charlie prvý deň u nás
A rastie...
A takýto je teraz veľký
Ja a Charlie

 Tinka (kamarátka, ktorú som už spomínala a mohli ste ju vidieť TU) si vymyslela takýto zaujímavý nail art :)





Ak sledujete moju FB stránku blogu, tak už viete, že sa mi nedarilo v lakovaní nechtov, preto som sa tak hnevala, že som pár dní mala nechty nenalakované.


Čo som naozaj nečakala, prišiel mi časopis Nivea, v ktorom boli aj dve vzorky, ktoré rada vyskúšam.

Nivea fuer mich - magazín značky Nivea

Vzorky z magazínu
Varili sme, dva recepty som vám na blog aj pridala a som rada, že mali taký úspech, určite sa môžete tešiť na ďalšie. 


Boli sme na prechádzke v lese... A potom v jednej dedine. V ten deň sme prešli dokopy cca 8 km. Som na seba pyšná :D
 
Výhľad na jazero

Výhľad na jazero číslo 2

Kravičky

Bociany na zelenom poli
Obľúbili sme si veľmi túto zmrzlinu od Ben&Jerryś, je naozaj úžasná :) 

Asi tak nejak vyzeral môj február, nič zaujímavé... Ale už je 9. marca a môžem povedať, že s marcom to už vyzerá lepšie :) 

Aký bol váš február? 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára