streda 19. marca 2014

Giveaway 50 odberateľov

Poďakovanie za 50 odberateľov alebo marcová giveaway

Dnes by som sa vám chcela veľmi poďakovať, že už je vás tu toľko, že sme prekročili hranicu 50 odberateľov, dokonca dnes je vás tu už 54! Neskutočné!
 Preto som sa rozhodla pridať už tú očakávanú giveaway...




Najskôr poďme k podmienkam a potom už k tej príjemnejšej časti :)
 Tento raz to bude trošku jednoduchšie...

1. Napíšte mi do komentára pod akým menom sledujete cez GFC
A takmer by som zabudla... ešte jedno prekvapenie, pre baby, ktoré boli na FB pozorné a pomohli mi v hlasovaní, pridali komentár, že tak urobili...
Každá získavate jeden bod navyše :) Takže si môžete pridať ešte jeden komentár.

 A informácia o trvaní: od dnes do 20. apríla 2014, víťazka bude vyhlásená tu na blogu, takže svoje maily písať nemusíte. Zapojiť sa môžete zo Slovenska aj z Česka.

 Ale teraz už poďme na to, čím jednu z vás odmeníme...

Vyhrať môžete túto paletku how to make smokey eyes od essence, ktorá sa na Slovensku ani v Česku nepredáva.

Paletka zvnútra

Gélová očná linka essence, v odtieni 03 Berlin Rocks

Mono očný tieň essence, odtieň 30 happy hour, mettalic effect

essence Glitter eye pencil v odtieni 02 Foggy Love

essence Nail art decoration kit

Lesky na pery, Metal glam v odtieni 01 Petal To The Metal, Dark Romance v odtieni 01 Black Shadow

Veľa šťastia!
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára