pondelok 10. marca 2014

Manhattan - vytvor si svoj lak

Manhattan - vytvor si svoj lak

Pred pár dňami mi prišla domov krabička. Presne som vedela, čo sa v nej skrýva, veľmi som sa na ňu tešila, ale keď už bola konečne doma, vôbec som nemala čas...

Preto až teraz prichádzam s týmto článkom :). Ale už sa poďme spoločne pozrieť, o čom je tu vlastne reč...



Toto balenie obsahovalo 5 priesvitných lakov na nechty,

 
8 farebných pigmentov,


fólie na miešanie farieb a nejaké špachtličky.


Rozhodla som sa teda, že si namiešam zlatý a ružový lak. Vybrala som si teda pigment bleichgold a krapprosa.
Začala som zlatým, tak som trošku zo zlatého pigmentu vysypala na jednu z fólií. Trošku som ju zrolovala a sypala do laku.


Najskôr sa mi v laku vytvorila zlatá hrudka....


Ale stačilo trošku miešania a pigment sa pekne vmiešal do laku. Už to vyzeralo nádejne :)



Potom som pigment z fólie chcela ešte nejak dostať dnu do laku, tak som to skúšala štetčekom, no všetka zlatá farba sa lepila na fóliu. Nemalo to význam, tak som znovu začala sypať.


Pigment som do laku pridávala až pokým nemal sýtu zlatú farbu. A toto je môj výsledok.



Takto vyzeral hotový lak na nechte. Pre tie z vás, čo by sa chceli opýtať, tak na nechte mám jednu vrstvu... Naozaj len jednu!!! 


Postup bol podobný aj pri miešaní druhého laku, čo som ale nečakala, že mi po vsypaní do laku tá ružová farba až tak stmavne. Ale vôbec mi to nevadí, páči sa mi aj taká.




A hotový lak...



Opäť na nechte je len jediná vrstva. Nedopatrením sa mi dostalo do tohto laku aj trošku zlatého pigmentu, je to máličko aj vidieť...



Od pigmentov som bola celá upatlaná, mala som od nich celé ruky, celá som sa trblietala, ale čo je najhoršie trošku ružového som vysypala aj na gauč :(

No, toto sú moje hotové výtvory, páčia sa mi a určite ich budem používať. 3 laky som si ešte nechala čisté, tak ešte uvidím, čo s nimi vymyslím.

 
Skúšali ste niečo podobné? Ja som počula, že niekto to robí aj s očným tieňom, to som zatiaľ neskúšala, ale možno aj na to raz príde :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára